dawid.1234 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Ostatnie 10 dni byłem na wakacjach i nic nie ruszyłem, dopiero wczoraj wróciłem. Generalnie chciałbym coś ruszyć ale zastanawiam sie co go moze boleć. Silnikowi brakuje okolo 2500 obrotow wiec coś jest grubo nie tak ale co ? Rozrzad ustawiłem wiec raczej odpada. Co innego oprócz gaznika moze powodować przelanie ? Chyba nic więcej. Czy jest w ogóle mozliwosc żeby gaznik sie uszkodzil i podawał za dużo paliwa ? Na eBayu widziałem gaznik do kupienia ale nie wiem czy dobrze kombinuje czy gaznik z w ogóle moze byc problemem. Ale co innego mkze powodować tak słabe wyniki. Wierzę ze naciecia na walkach rozrządu sa wporzadku wiec raczej nie podejmę sje próby ustawiania na "czuja" inaczej niż wskazują naciecia bo zabierze mi to sporo czasu a sukcesu sobie nie wróżę.
jarek996 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada 52 minuty temu, dawid.1234 napisał: inaczej niż wskazują naciecia Nie ma takiej mozliwosci!
japim Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada Ostatnia opcja ze ustawiałeś rozrząd z cylindrem nie w górnym położeniu tylko ciut przed lub po. A jakie wlasciwie paliwo mu lejesz?
dawid.1234 Opublikowano Wtorek o 12:01 Opublikowano Wtorek o 12:01 Rozkręciłem go jeszcze raz i ustawiłem rozrząd z odkręconą glowica wiec widziałem tłok i na pewno byl w położeniu gornym. Zmieniłem nawet bak z desperacji ze coś nie tak z instalacją paliwową. Niestety wszystko na nic. Silnik chodzi twardo i kręci max okolo 7500 tysiąca a po dodaniu zarzenia przyspiesza do 8 300 okolo. Widać zresztą na nagraniu ze jak przełącznikiem dodaje zarzenie to przyspiesza a jak je wyłączam to zwalnia. Ja sie oficjalnie poddaje z tą enya. Moze ktos sie pisze żeby mi z nią pomoc ? Pokrywam koszty wysylki i +jakas kwotę za pomoc. Mam cały model przygotowany pod ten motor wiec nie chciałbym odpuścić poza tym szkoda żeby taki motor sie kurzyl w szafce. W ramach przypomnienia. Świecą os max f Paliwo contest 12 nitro 18 olej syntetyczny Iglica wolnych obrotow wykręcona o 1,5 obrotu a wysokich wykręcona 3 obroty. Dalsze wkręcanie iglicy wysokich juz nic nie zmienia. Ponkzej nagranie z dzisiejszej próby.
Grzesiek Opublikowano Wtorek o 12:08 Opublikowano Wtorek o 12:08 A jakie masz założone śmigło? Czy ten silnik ma wyraźnie qyczuwalną kompresje?
dawid.1234 Opublikowano Wtorek o 12:21 Opublikowano Wtorek o 12:21 Smiglo MasterAirscrew 15x6. Co do kompresji to tak, jest wyczuwalna przy obracaniu śmigła.
MASK Opublikowano Wtorek o 15:20 Autor Opublikowano Wtorek o 15:20 Próbowałeś na innej świecy? Zawory są szczelne? Jest różnica w kompresji przy kręceniu w jedną i drugą stronę? kompresja jest sprężysta, czy przepuszcza przy kręceniu?
Grzesiek Opublikowano Wtorek o 19:07 Opublikowano Wtorek o 19:07 Spróbuj na innej świecy,dorażnie możesz wkręcić nawet zwykłą ale ciepłą Np.OS A3 lub od biedy Nr 8. Nic się nie stanie. Zobacz czy będzie lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi