jarek996 Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Gratulacje ! Enyi NIGDY nie za wiele Ja walcze o tego DIESLA , ale musze codziennie "grubo" podbijac. Mam jakiegos "twardego" przeciwnika. Jak mnie dobrze rozjuszy , to cena moze niezle poszybowac Jest jeszcze w USA fajna 120 R-4C . Troche brudnawa i "zlezala" , ale wyglada na swieza "mechanicznie" ........ Gratulacje! Prawie tak ładna jak moja i ponad 2x tańsza od mojej.... Spokojnie : nie pierwszy i nie ostatni przeplacilismy za jakas nasza modelarska "fanaberie" .........
MASK Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 Świeżutki, jak poranne bułeczki, artykuł o wczesnych Enyach!
jarek996 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Polozylem na tego Diesla 400 funtow , ale niestety poszedl drozej Świeżutki, jak poranne bułeczki, artykuł o wczesnych Enyach! No i przeczytany do swiezutkiej buleczki z poranna kawa Enya 90-4C open rocker !
Granacik Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 A czy to prawda, że Enya miała najmniejszy silnik OHC? Poniżej 5cc? Tak coś pamiętam z jakiegoś Modelar'a. Ale, że to dawno było, coś z 30 lat temu, to mogę się mylić. Pozdrawiam.
MASK Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 A czy to prawda, że Enya miała najmniejszy silnik OHC? Poniżej 5cc? Tak coś pamiętam z jakiegoś Modelar'a. Ale, że to dawno było, coś z 30 lat temu, to mogę się mylić. Pozdrawiam. Nieeee, oni nigdy nie robili silników OHC
d9Jacek Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Nieeee, oni nigdy nie robili silników OHC chyba OPS robił no i Honda seria GX
MASK Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Moja nowa 90-4C po wyczyszczeniu. Wciąż jestem zdumiony, że nikt jej nie chciał. Poruszamy się głównie po obszarze 4C, więc wrzucam zdjęcie kilku starszych dwusuwowych Enyi z mojego składu.
d9Jacek Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Marcinie, wielu ją chciało ale TYLKO jeden ją wziął....i pewnie podejrzewasz dlaczego
M.Ch. Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Marcin - naprawdę piękna! Widzę pewne różnice w porównaniu do mojej - inny gaźnik i zaworek w tłumiku. Może to już było, ale znalazłem w sieci: ENYA Model Engine Compendium ENYA Model Engine Compendium.pdf
MASK Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Marcin - naprawdę piękna! Widzę pewne różnice w porównaniu do mojej - inny gaźnik i zaworek w tłumiku. Może to już było, ale znalazłem w sieci: ENYA Model Engine Compendium Tego PDFa już gdzieś wrzucałem, ale warto przypomnieć Tłumik jest niekoszerny, OS, ale taki mam. W przyszłości się uzupełni. Gaźnik TN, Ty masz G.
MASK Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Czym ja tak "wyglancowales " ? Hahaha, kiedyś wystawiłem na Allegro jakiś nowy silnik. Ktoś zadał mi dokładnie takie samo pytanie, odpowiedziałem, że szlifierka i szczotka druciana zrobiły robotę Jarek, pisałem już, że to nowy motor, wystarczyło przemyć alkoholem.
jarek996 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Faktycznie ; cos mi sie cos pomieszalo
M.Ch. Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Cześć Panowie, Jest E 53 4C za 225$ przed targowaniem do zgarnięcia. NIB.
jarek996 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Mam chyba ze 3 nowe i ze 4 uzywki Cena OK . 53 chodza wysoko. Fajny silnik . Zastepuje ladnie dwusuwa .46 .
MASK Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 Pierwszy transatlantycki przelot UAV miał miejsce w sierpniu 1998 roku. Napęd stanowił zmodyfikowany silnik Enya R120-4C #tbthttps://barnardmicrosystems.com/UAV/milestones/atlantic_crossing_1.html
czarobest Opublikowano 22 Grudnia 2019 Opublikowano 22 Grudnia 2019 No i w końcu wyczyściłem tę swoją pierwszą skromną Enye Wcześniejszy post ze zdjęciami przed: A więcej zdjęć tutaj: Przed (resztę przed można zobaczyć w poście linkowanym wyżej):Po: Przed:I po:
czarobest Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 No w końcu ta (raniąca ) Enya z postu wyżej odpalona . Śmigło 7x3, paliwo niecałe 5% nitro (bo dodałem trochę oleju) i jestem zaskoczony tym jak ten silnik się kręci. Do tego dało się zejść dość nisko z obrotami z fajnym dźwiękiem (który ogólnie jest moim zdaniem bardzo fajny) , przejście mogłoby być jeszcze nieco lepsze, ale to kwestia jeszcze dodatkowej regulacji śrubki Air Bleed (nigdy nie wiem jak to po polsku napisać) w gaźniku. No ogólnie fajny motorek :P. Filmik pewnie jak zwykle trochę za długi ale trudno. PS: Odpalała "od strzała" mimo 4 stopni na minusie. 1
jarek996 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Niezle ten silnik "wyswieciles" . Chyba dostaniesz ksywke Czaro Beast CLEANER ? 1
AndrzejC Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Kolego Czarku nawet nie wiesz jaką mi frajdę sprawiasz jak te silniczki odpalasz....?. Jakbym siebie widział jakieś 50 lat temu...Też tak miałem. Wszystko co mi w łapy wpadło musiało być odpalone. Paluchy czasem pokancerowane, ubranie pachniało spalinami, Bo tego zapachu spalonej rycyny nie da się usunąć nawet solidnym praniem. Ale , że nie śmierdzi tylko pachnie to nawet mój ŚP KUMPEL ze szkolnej ławy tolerował ten zapach i Żona także. Na benzynkę mam zakaz bo to wg mojej Żony "ropa naftowa "jest, i śmierdzi w aucie, więc benzynowe są w niełasce. Działaj, Kolego Czarku, tylko na paluchy uważaj, bo będziesz blizny liczył na łapach na stare lata... Ale jak już to zapisuj, co ci po łapach dało i kiedy, bo po tylu latach i tak zapomnisz. Ja nie zapisywałem i już w ogóle nie pamiętam. Blizny są, ale od czego, to już nie wiem... A.C.
Rekomendowane odpowiedzi