jędrek Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Witam Na prośbę kolegi, wstawiam trochę fotek z budowy Astera. Może innym też się przydadzą. Fotki z przed kilku lat.
jędrek Posted April 18, 2016 Author Posted April 18, 2016 Dzięki, jeszcze trochę fotek, w jednym poście trochę dużo do wklejania.
Bartek Piękoś Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Przyłączam się do "achów". Jedno pytanie: zrobiłeś coś z tymi wystającymi poza środnik dźwigarami czy tak zostawiłeś? 7.JPG
jędrek Posted April 18, 2016 Author Posted April 18, 2016 Przyłączam się do "achów". Jedno pytanie: zrobiłeś coś z tymi wystającymi poza środnik dźwigarami czy tak zostawiłeś? Dźwigary tak zostały. Od przodu jest dodatkowa wklejka między nie, a z tyłu doklejony dopasowany dźwigarek "obejmujący" 4 środkowe żebra. Zawsze tak robię przy skośnie poprowadzonych dźwigarach i skrzydle sklejonym w całość. Jeszcze nigdy mi takie połączenie nie puściło.
Guest horn3t Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Andrzeju ładny kwiatek ale z tymi dźwigarami to ja bym się mocno bał
Bartek Piękoś Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Dzięki, Andrzej:). Na foto dodatkowej wklejki nie widać, więc wolałem zapytać.
alkraj Posted April 18, 2016 Posted April 18, 2016 Bardzo ładny. A coś więcej na temat wyposażenia i wagi?
jędrek Posted April 19, 2016 Author Posted April 19, 2016 Witam Rozpiętość modelu 1440mm, wyposażenie oryginału (sprzed kilku lat)- silnik AXI 2820/12 , aku 12x Sanyo 2000 mAh, regulator Jeti JES 40-3P. Waga do lotu z tym "odważnikiem" 1920g. Serwo lotek Graupner C3031, serwa wysokości i kierunku Robbe FS 500 MG, odbiornik Graupner C17 35 MHz.
mayster8405 Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Andrxeju, taką robotę ogląda się z przyjemnością !!!!!
alkraj Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 Akku chyba swoje waży, prawda? Silnik dawał radę? I interesuje mnie jeszcze jak masz rozwiązany napęd lotek? Model na prawdę super.
japim Posted April 21, 2016 Posted April 21, 2016 Jaki czas lotu uzyskiwales na takim pakiecie? Wg naszych nowych odpowiednikow to 4S. Gdyby zamienic to na LiPo to moznaby uzyskac spore oszczednosci masowe, albo spory zysk na pojemnosci.
jędrek Posted April 21, 2016 Author Posted April 21, 2016 Witam Aku waży 720 g, jest więc z czego urwać. Kiedy budowałem model, mniej więcej lata 2003-2004, LiPo były dostępne, ale strasznie drogie. Miałem aku NiCd, to takie zastosowałem. Model latał bardzo fajnie i nawet z tym profilem dosyć wolno, mimo sporej wagi. O ile dobrze pamiętam, czasy lotu to około 4-4,5 minuty, szału nie było , ale wystarczało. Co do napędu lotek, fotki niemam, ale klasyczny napęd jednym serwem, tak jak to się robi w innych modelach. Model sprzedany już kilka lat temu, latał u nas i w Danii. Nie wiem czy jeszcze "żyje". 1
kesto Posted April 22, 2016 Posted April 22, 2016 Ja to podziwiam, że chciało Ci się wycinać tyle żeberek ze sklejki owocówki. 1
jędrek Posted April 22, 2016 Author Posted April 22, 2016 Ja to podziwiam, że chciało Ci się wycinać tyle żeberek ze sklejki owocówki. Czysta przyjemność .
Recommended Posts