mmarkow Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Opublikowano 12 Maja 2017 Żeby ocenić jak się sprawuje ... trzeba by zobaczyć Potencjał modelu na dzień dzisiejszy przekracza moje możliwości i umiejętności. EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=QUhHMDZvOaM
mmarkow Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Opublikowano 13 Maja 2017 Zważyłem przed chwilą model: - kadłub z V-ką (silnik, regiel, serwa) - 1000g - bagnet - 90g - skrzydło prawe (serwa) - 695g - skrzydło lewe (serwa) - 695g RAZEM - 2480g Do tego pakiet 5S - 400g Co ogółem daje 2880g do lotu. Do tego w razie potrzeby jest 1740g balastu mosiężnego.
Anluk Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Dzięki. 5S...to Ty raczej nie szukasz termiki na tych nizinach :-) Wiem wiem, nie ten model:-)
Xan86 Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Podepnę się do tematu Dzisiaj dotarła do mnie długo wyczekiwana przesyłka od Leszka Durczaka - RESPECT electro. Nie będę się rozpisywał co do wykonania bo jest na najwyższym poziomie, tak jak i kontakt z producentem Banan z twarzy nie schodzi Co do wyposażenia będzie to już sprawdzony i świetnie spisujący się zestaw, użytkowany przez kolegów z lotniska, a mianowicie: Silnik: Jeti Phasor Race 2014/5100 2D Regulator: Jeti Mezon Lite 120A Serwa: motyl - KST DS215MG HV lotki i klapy - KST DS225MG HV - do tego system LDS Kołpak: RF Śmigło: RF 16 x 10 Pakiet: 4s 60c 3700mAh Odbiornik : Spektrum AR7350 DSMX
Sage Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Gratuluje modelu ! A tak przy okazji pare logow z telemetrii mojego elektrycznego Respect'a tym razem ze smiglem 16x16. Niestety pakiety o niskiej wydajności prądowej tylko 25C. W drodze sa już mocniejsze SLS 65C. Może kogos zainteresuje. Przypomne setup Silnik SNew 1509/1Y w/6.7:1regulator Jeti Mezon light 160Azasilanie serw z BEC w regulatorze 5Vsmiglo GM 16x16zasilanie 4S 3700 mAh 25Cserwa 6 x MKS 6125 miniwaga gotowego do lotu bez pakietu 2466 gz pakietem 2805 g
Sage Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Niestety Kontronik to to nie jest. Właśnie przeglądam logi z Kosmika w innym modelu. Inna bajka.
mmarkow Opublikowano 28 Września 2017 Autor Opublikowano 28 Września 2017 U siebie mam zamontowanego zewnętrznego bec-a. Takie rozwiązanie wydaje mi się bezpieczniejsze (regiel i tak lekko nie ma). Również gratuluję modelu
Oko 007 Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 Słaby ten bec w regulatorze Jerzy może podpowiesz ile procent od nominału może spaść napięcie ?
heksodus Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 Gratulacje;) model pierwyj sort! Jedynie co mi nie pasuje to smigielko;) jakiś Slim 17x18 byli by piknie! Szczerze mowiac wpiol bym chyba baz zadnego beca napiecie na odbiornik ,a dopiero bec na serwa. Ale zrobisz jak uważasz maszyna bajka:)
Xan86 Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 Respect w końcu został oblatany ,lata super Oblot odbył się bez problemu. Początkowo SC miałem ustawiony na 94mm, co skutkowało nerwowością modelu. Po konsultacjach środek zmieniony został na 92mm i zastosowane ustawienia sugerowane przez producenta co sprawiło, że teraz Respect lata jak po sznurku, a z balastem to już rakieta Teraz tylko pozostaje wlatać się w model i ustawić go pod siebie. Napęd daję radę i na brak mocy nie można narzekać. Do zasilania użyłem pakietów ZIPPY Copmact 4s 3700mAh 60C, które użytkowałem z powodzeniem w poprzednim modelu 3 sezony i nic się z nimi nie działo. Ogólnie wrażenia z latania Respectem mega pozytywne 1
mmarkow Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 Dziś oblatałem swojego RESPECT-a na nowym zasilaniu ... 6S (2x Dualsky ULTRA 70 3S 3850mAh) Model przybrał 200g na wadze i jak zauważyłem lepiej trzyma się powietrza. Co jeszcze ... na 6S bierze ok. 150A czyli ok. 3600W . W porównaniu do wcześniejszego zasilania nano-tech 5S 2700mAh odczułem zdecydowany przyrost mocy i czasu pracy silnika. Przy dzisiejszych próbach bez problemu latałem ponad 2x dłużej niż na nano-techach. Nie sprawdzałem prędkości wznoszenia, zrobię to na wiosnę, lecz jest nieźle jak zdążyłem się zorientować Tak wygląda teraz zasilanie W tym układzie konieczne są dwie ładowarki i drugi komplet pakietów (na jednym komplecie to udręka).
Shock Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 Musi być grubo ,szkoda że nie udokumentowałeś tych lotów jakimś filmikiem .
mmarkow Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Opublikowano 12 Listopada 2017 Temat udokumentowania lotów musi niestety poczekać - brak rozsądnej kamery i jej operatora. Może nagram coś Mobiusem, ale tu jak wiecie wiele widać nie będzie.
BRoman Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 Aż takiego zamiatania ogonem nie spodziewałem się ! I to w locie poziomym-mniej więcej. Prędkości nie potrafię ocenić.
cZyNo Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 Czyli pora zanabyc coś naprawdę latającego
mmarkow Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 Rzeczywiście lekko zamiata ogonem, ale to jest nic w porównaniu do Falcon-a, któremu ogon wpadał w niezły flatter Jurku co masz na myśli?
cZyNo Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 oczywiście kolejnego Respecta Jeśli ogon jest problemem, to można zamówić kadłub wzmocniony.
mmarkow Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 Jak nauczę się latać tym co mam, to może kiedyś pomyślę o zmianie. Na dzień dzisiejszy nie widzę takiej potrzeby
Rekomendowane odpowiedzi