Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dopiero teraz zaczynam sobie zdawać sprawę z tego co zrobiłem i pewnie też nie do końca  :mellow:

 

Jednak nie mam zamiaru wymięknąć ... powoli go złożę ...

 

 

 

Zająłem się ramkami do serw. Te z HK są o 1mm za niskie więc zrobiłem sklejkowe podkładki.

 

 

post-10390-0-74855800-1462566779_thumb.jpg

 

 

Zrobiłem też wstępne przymiarki i wyznaczyłem linie prostopadłe dla łatwiejszego wklejania ramek w skrzydła.

 

 

post-10390-0-94900100-1462566806_thumb.jpg

 

 

W weekend już raczej mi się nie uda ich powklejać.

Opublikowano

To i ja się pochwale moim Respectem.


Respect electro, wersja wzmocniona
Silnik SNew 1509/1Y w/6.7:1 (280 g)
regulator Jeti Mezon light 160A (150 g)
zasilanie serw z BEC w regulatorze 5V
smiglo GM 16x10
zasilanie 4S 2800 mAh 65C
serwa 6 x MKS 6125 mini
dodatkowa telemetria na pokładzie: Vario Jeti, GPS PowerBox Systems
waga gotowego do lotu bez pakietu 2466 g
z pakietem 2805 g

Przy takim wyposażeniu model wywazyl się pakietem wchodzącym dokładnie pod bagnet (mozliwosc zastosowania większego pakietu bez konieczności przemieszczania osprzętu)


Krotki filmik z oblotu który odbyl się pare dni temu

http://youtu.be/NWdU6yoo4BU


pare zdjęć

post-15569-0-85599100-1462602228_thumb.jpg

post-15569-0-99301100-1462602246_thumb.jpg

szczęśliwy pilot

post-15569-0-28736800-1462602265_thumb.jpg

 

Pare logow z jednego z pierwszych lotow Respect'a z powyższym wyposażeniem:

 

post-15569-0-78102700-1462973965_thumb.png

 

post-15569-0-80905900-1462974064_thumb.png

 

post-15569-0-83934800-1462974108_thumb.png

 

post-15569-0-42650500-1462974148_thumb.png

 

post-15569-0-44772900-1462974192_thumb.png

 

post-15569-0-89743500-1462974214_thumb.png

 

post-15569-0-37500700-1462974274_thumb.png

 

post-15569-0-10967700-1462974304_thumb.png

 

post-15569-0-54847800-1462974408_thumb.png

 

 

Przepraszam Marku, ze panosze się z taka iloscia informacji w Twoim watku.

 

 

 

Pzdr

Piotr

Opublikowano

GRATULUJĘ RESPECT-a  :D

 

Jak widać na ostatniej fotce, model daje dużo zadowolenia  :)

 

 

 

 

Na weekend proponuję obejrzeć co można spokojnie z RESPECT-a wyciągnąć.

 

 

Mnie się podoba  ;)

  • Lubię to 2
Opublikowano

Cześć Marek. Gratuluję zakupu. Chętnie zobaczymy Ciebie i model, zapraszamy na nasze lotnisko. Mam drukarkę 3D więc jeśli potrzebowałbyś jakiegoś detalu na miarę np. ramki do serw to wal śmiało.

 

Jak Respect zachowuje się w termice?

Opublikowano

Dzięki Marcin, rozmawiałem z Erykiem na temat przyjazdu, będę u Was w drugiej połowie czerwca.

 

O termikę trzeba by było zapytać np. Jurka (cZyNo).

 

Ja mogę jedynie przedstawić nie swoją opinie, że modelem można w termice latać na tyle długo, aby się dobrze tym lataniem zmęczyć :)

Opublikowano

 

Ja mogę jedynie przedstawić nie swoją opinie, że modelem można w termice latać na tyle długo, aby się dobrze tym lataniem zmęczyć :)

Przy odpowiedniej termice można polatać większością modeli ;)  chociaż w przypadku Naszych to po dłuższej chwili nudne :D .

Opublikowano

Pozwolilem sobie na edycje mojego wcześniejszego postu dodajec kilka wykresow uzyskanych z czujnikow telemetrii umieszczonych na pokładzie mojego Respecta.

 

Mysle, ze mogą się przydac innym przy wyborze napedu.

Jak widac naped daje duze mozliwosci 'rozwoju'.

 

 

Docelowo planuje pakiet o wiekszej pojemnosci 4S 3700 mAh 25C (niskie C ale pakiet o tej samej masie co wyzej) i smiglo o wiekszym skoku 16x16.

Prawdopodobnie do modelu trafi tez lzejszy regulator - Jive 100 LV + JLog 2.6 celem uzyskania jak najmniejszej masy i wznoszenia w granicach 40 m/s.

Bedzie to podstawowy setup.

 

Nie omieszkam tez sprawdzic modelu w konfiguracji 6S.

Opublikowano

Piotrze nie stresuj się  ;)

 

Wątek jest o modelu więc śmiało wstawiaj informacje, które w przyszłości mogą się przydać innym.

 

Zapraszam również innych posiadaczy RESPECT-a do dzielenia się swoimi uwagami zarówno z budowy modelu jak i późniejszego latania.

 

 

U mnie chwilowy zastój ... no prawie.

 

Eryk przysłał mi śliczne wręgi silnikowe.

 

 

post-10390-0-45488800-1463000509_thumb.jpg

 

 

Już skleiłem z nich kanapkę.

 

 

post-10390-0-45217400-1463000526_thumb.jpg

 

 

Czekam na wolną chwilę i wklejam w kadłub.

 

 

 

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Wręgi są śliczne - nie ma co pisać....

Czemu ma służyć ta przekładka z tkaniny szklanej (?). Zatrzymać żywicę ?

- Jurek

Opublikowano

Przekładka służy do zwiększenia powierzchni styku wręgi silnikowej z kadłubem. Moim zdaniem w takim wykonaniu jest mniejsze prawdopodobieństwo wyrwania wręgi. Takie moje widzimisię.

Opublikowano

Wrege wyrywa kret. Jemu taki drobiazg nie przeszkodzi ;)

 

Przy okazji w takiej sytuacji zamiast wyrwać samą wręgę to wyrwie ją z kawałkiem kadłuba ;)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.