Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zważyłem przed chwilą model:

 

- kadłub z V-ką (silnik, regiel, serwa) - 1000g

- bagnet - 90g

- skrzydło prawe (serwa) - 695g

- skrzydło lewe (serwa) - 695g

RAZEM - 2480g

 

Do tego pakiet 5S - 400g

 

Co ogółem daje 2880g do lotu.

 

Do tego w razie potrzeby jest 1740g balastu mosiężnego.

Opublikowano

Dzięki.

5S...to Ty raczej nie szukasz termiki na tych nizinach :-)

 

Wiem wiem, nie ten model:-)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Podepnę się do tematu  :)  Dzisiaj dotarła do mnie długo wyczekiwana przesyłka od Leszka Durczaka - RESPECT electro. Nie będę się rozpisywał co do wykonania bo jest na najwyższym poziomie, tak jak i kontakt z producentem  :D  Banan z twarzy nie schodzi  :D Co do wyposażenia będzie to już sprawdzony i świetnie spisujący się zestaw, użytkowany przez kolegów z lotniska, a mianowicie:

 

    Silnik:               Jeti Phasor Race 2014/5100 2D

    Regulator:        Jeti Mezon Lite 120A

    Serwa: motyl -  KST DS215MG HV

        lotki i klapy - KST DS225MG HV - do tego system LDS

    Kołpak:             RF

    Śmigło:             RF 16 x 10

    Pakiet:              4s 60c 3700mAh

    Odbiornik :        Spektrum AR7350 DSMX

post-8587-0-26088100-1506528055_thumb.jpg

post-8587-0-70567100-1506528060_thumb.jpg

post-8587-0-09190200-1506528066_thumb.jpg

post-8587-0-80071500-1506528071_thumb.jpg

post-8587-0-68976400-1506528080_thumb.jpg

Opublikowano

Gratuluje modelu !

 

A tak przy okazji pare logow z telemetrii mojego elektrycznego Respect'a tym razem ze smiglem 16x16.

Niestety pakiety o niskiej wydajności prądowej tylko 25C. W drodze sa już mocniejsze SLS 65C.

Może kogos zainteresuje.

 

Przypomne setup

 

Silnik SNew 1509/1Y w/6.7:1
regulator Jeti Mezon light 160A
zasilanie serw z BEC w regulatorze 5V
smiglo GM 16x16
zasilanie 4S 3700 mAh 25C
serwa 6 x MKS 6125 mini
waga gotowego do lotu bez pakietu 2466 g
z pakietem 2805 g
 

 

 

post-15569-0-73161000-1506546097.png

 

post-15569-0-13653400-1506546156.png

 

post-15569-0-45029400-1506546199.png

 

post-15569-0-32171200-1506546223.png

 

post-15569-0-58768300-1506546242.png

 

post-15569-0-02811500-1506546289.png

 

 

 

 

Opublikowano

U siebie mam zamontowanego zewnętrznego bec-a.

Takie rozwiązanie wydaje mi się bezpieczniejsze (regiel i tak lekko nie ma).

 

 

Również gratuluję modelu :)

Opublikowano
  W dniu 27.09.2017 o 21:21, cZyNo napisał:

Słaby ten bec w regulatorze

Jerzy może podpowiesz ile procent od nominału może spaść napięcie ? :)

Opublikowano

Gratulacje;) model pierwyj sort! Jedynie co mi nie pasuje to smigielko;) jakiś Slim 17x18 byli by piknie! Szczerze mowiac wpiol bym chyba baz zadnego beca napiecie na odbiornik ,a dopiero bec na serwa. Ale zrobisz jak uważasz maszyna bajka:)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Respect w końcu został oblatany ,lata super :D  Oblot odbył się bez problemu.  Początkowo SC miałem ustawiony na 94mm, co skutkowało nerwowością modelu. Po konsultacjach środek zmieniony został na 92mm i zastosowane ustawienia sugerowane przez producenta co sprawiło, że teraz Respect lata jak po sznurku, a z balastem to już rakieta :D Teraz tylko pozostaje wlatać się w model i ustawić go pod siebie. Napęd daję radę i na brak mocy nie można narzekać. Do zasilania użyłem pakietów ZIPPY Copmact 4s 3700mAh 60C, które użytkowałem z powodzeniem w poprzednim modelu 3 sezony i nic się z nimi nie działo.  Ogólnie wrażenia z latania Respectem mega pozytywne  :D

post-8587-0-42643300-1508090909_thumb.jpg

post-8587-0-00786800-1508090938_thumb.jpg

post-8587-0-56854800-1508090964_thumb.jpg

post-8587-0-03444200-1508091026_thumb.jpg

  • Lubię to 1
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dziś oblatałem swojego RESPECT-a na nowym zasilaniu ... 6S (2x Dualsky ULTRA 70 3S 3850mAh)

 

Model przybrał 200g na wadze i jak zauważyłem lepiej trzyma się powietrza.

 

Co jeszcze ... na 6S bierze ok. 150A czyli ok. 3600W .

 

W porównaniu do wcześniejszego zasilania nano-tech 5S 2700mAh odczułem zdecydowany przyrost mocy i czasu pracy silnika.

Przy dzisiejszych próbach bez problemu latałem ponad 2x dłużej niż na nano-techach.

Nie sprawdzałem prędkości wznoszenia, zrobię to na wiosnę, lecz jest nieźle jak zdążyłem się zorientować  :)

 

 

Tak wygląda teraz zasilanie

 

 

post-10390-0-74768400-1510494642_thumb.jpg

 

post-10390-0-85408900-1510494667_thumb.jpg

 

post-10390-0-25730700-1510494683_thumb.jpg

 

W tym układzie konieczne są dwie ładowarki i drugi komplet pakietów (na jednym komplecie to udręka).

 

Opublikowano

Temat udokumentowania lotów musi niestety poczekać - brak rozsądnej kamery i jej operatora.

 

Może nagram coś Mobiusem, ale tu jak wiecie wiele widać nie będzie.

Opublikowano

Rzeczywiście lekko zamiata ogonem, ale to jest nic w porównaniu do Falcon-a, któremu ogon wpadał w niezły flatter :)

 

Jurku co masz na myśli?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.