piotrekrc Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Wojcio dziś na własne gałki widziałem jak lata Jantar,czemu On niechce sam lądować?naprawde super model,gratulacje
wojcio69 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 to jest forum dyskusyjne. Czasami prócz treści merytorycznej zawiera poboczną. Tylko jak ktoś będzie szukał informacji o Jantarze, to najpier przedrzeć się będzie musiał przez 100 postów na temat ustawiania BF i kolejną setkę na temat uwalonego serwa i budowy kołpaka typu Z. Ciekawe kto wpadnie na pomysł aby odwiedzić watek o Jantarze szukając informacji jak ustawić buttefly - na drażku czy przełączniku. To tak jakby pytać na informacji PKP o czas przylotów i odlotów na Okęciu. Wyobrażasz sobie ten porządek co tu na forum np. w bibliotece? Od pitolenia o wszystkim i o niczym jest Hyde Park.
kojani Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 ... Od pitolenia o wszystkim i o niczym jest Hyde Park. Radziłbym Wojciechu raz jeszcze przeczytać cały swój temat dokładnie i na spokojnie - a wówczas zauważysz ile jest Twojego własnego w nim pitolenia nie na temat. Pozdrawiam Kojani 1
samolocik Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Są wątki o budowie bez "piltolenia". Ale to chyba przez strach przed autorem wątku lub z jawnego olewania przez autora porad piszących. A, że Wojtka wiele osób lubi to i pitolenie jest Zawsze można zgłosić do moderatora prośbę o usunięcie wpisów nr x, y, z i po sprawie. Oczywiście czasem to trwa.
wojcio69 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Radziłbym Wojciechu raz jeszcze przeczytać cały swój temat dokładnie i na spokojnie - a wówczas zauważysz ile jest Twojego własnego w nim pitolenia nie na temat. Pozdrawiam Kojani I właśnie dlatego, że to zrobiłem poprosiłem o usunięcie wypisanych postów. Jakbyś przeczytał posty do usunięcia zauważyłbyś, że są tam i moje nie związane z budową, oblotem i ustawieniami Jantara.
kojani Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) I właśnie dlatego, że to zrobiłem poprosiłem o usunięcie wypisanych postów. Jakbyś przeczytał posty do usunięcia zauważyłbyś, że są tam i moje nie związane z budową, oblotem i ustawieniami Jantara. Tak czytałem - i dowodzi to tylko tego, że sam popuściłeś sobie "cugle" w wątku , więc nie dziwne, że inni też tak robią, i nie wszystko co chciałeś usunąć jest tylko pitoleniem. Usuwanie postów z wątku nie jest dobrą metodą bo tworzy się przy okazji ser szwajcarski. Pozdrawiam Kojani Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez kojani
wojcio69 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Zawsze można zgłosić do moderatora prośbę o usunięcie wpisów nr x, y, z i po sprawie. Oczywiście czasem to trwa. Piotr i dokładnie o to mi chodzi. Fajnie było jak model był ustawiany, przygotowywany do oblotu itp., itd ale teraz, gdy przysłowiowa wisienka na torcie została postawiona byłoby dobrze aby w wątku została część merytoryczna. Tak czytałem - i dowodzi to tylko tego, że sam popuściłeś sobie "cugle" w wątku , więc nie dziwne, że inni też tak robią Fajnie było jak model był ustawiany, przygotowywany do oblotu itp., itd ale teraz, gdy przysłowiowa wisienka na torcie została postawiona byłoby dobrze aby w wątku została część merytoryczna. Staszku wiedzieć jest Ci należnym, że zanim wytypowałem posty do usunięcia, przeglądnąłem cały wątek właśnie dlatego aby nie powstał ser szwajcarski. Przepraszam - jeszcze myślę.
matmax Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Dzisiaj miałem okazję uczestniczyć w oblocie Jantara Revolution z omawianym wcześniej silnikiem MEGA AC16/30/3CE i śmigłem 12x8. Model gotowy do lotu waży 1961g. Silnik wciąga go pod kątem ok 60o bez problemu. Udało się nakręcić bardzo krótki film ze startu. Nie wiele widać ale skuteczność napędu da się dostrzec KLIK Wiatr w momencie startu 3m/s w porywach do 5m/s. A więc cisza
Francka Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Temat o "Jantarach" to u nas są 2 , będzie fajne latanie , kto się dobrze przyjrzy to zobaczy blizniaki . Jeden już oblatany drugi do uzbrojenia , a lata przepieknie nie wiem czy to wina pilota czy modelu . 1
cZyNo Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 A na zawody zapisani? Czy tylko w kółeczko nad głową?
Francka Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Widziałem licencje Rafała i Wojtka u nas wszyscy bez licencji dla przyjemności latania.
cZyNo Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Z licencją jeszcze przyjemniej się lata. A ile można się dowiedzieć, żeby jeszcze przyjemniej się latało Szczególnie z modelem, przy którym inne modele do przyjemnego latania nie za bardzo mogą się równać Będą tak wisieć i wisieć na niebie. Samiusieńkie dwa. Coś trzeba z tym zrobić
kinemax Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 A cZyNo ciągle z tymi licencjami i zawodami Ale faktem jest, że gdy po załatwieniu licencji i zapisaniu się na pierwsze zawody zacząłem coś w rodzaju wstępu do treningów, latanie zrobiło się jakieś ciekawsze Jantar, przy odrobinie termiki ma często ochotę do odlotu w kosmos i próba skłonienia go do wylądowania w określonym p-cie czasoprzestrzeni jest dużym wyzwaniem. Tryb "F5J" zabezpiecza jednocześnie przed ucieczką bo trzeba lądować zanim model zacznie znikać w przestworzach... Póki co wszystko jest trudne - złapanie termiki "na żądanie", bez drugiego, czy trzeciego "podlotu" na 200m wcale nie jest oczywiste, lądowanie tu i teraz - koszmar, a ONI się jeszcze upierają, żeby termikę łapać na 10m... No, ale nudno nie jest
matmax Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Korzystając z kilku słonecznych chwil dokonałem stosunkowo dokładnego pomiaru skuteczności napędu (MEGA AC16/30/3CE ze śmigłem 12x8) w modelu Jantar Revolution. Wynik jest taki że od wypuszczenia z ręki do pułapu 200m model potrzebuje 20s (bez kilku setnych). Nie będę publikowal wyników moich organoleptycznych analizach temperatury silnika bo to nazbyt subiektywne (ale jest dobrze). Jak dorobię się czujnika temperatury to odniosę się do tego tematu bardziej szczegółowo Zdjęcie naszych zawodników po wczorajszym lataniu: Zlepek kilku chwil z lotu Jantara: KLIK (YouTube)
kinemax Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Matmax - fajny wynik, chyba mnie przekonałeś. Napisz jeszcze jaki kołpak, szczególnie rozstaw pinów. U mnie przy śmigle 12x6,5 w kołpaku Vladimira potrzebuję 25-30sek na wspięcie się na 200m. Zmieniłem ostatnio baterię na 1300mAh i jest przyjemniej niż z 1800-2100. Wyważenie bliżej wskazanego przez twórcę modelu, prądu wystarcza na 2-3 loty... A większe baterie będą służyć w przypadku większego wiatru jako balast
matmax Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Pomiar poboru prądu wykonałem statycznie i przedstawia się mniej więcej tak: Moment startu - 69A Po pięciu sekundach - 61A Po kolejnych pięciu - 56A Po ok 15s testu silnik dotykowo bardzo gorący. Jeżeli chodzi o wyposażenie: silnik MEGA AC16/30/3CE śmigło 12x8 kołpak 32mm / rozstaw osi łopat 36mm bateria 2200mAh 60C-120C regulator YEP 60A o serwach nie piszę bo są bardzo nietypowe Zmieniłem ostatnio baterię na 1300mAh Przy takiej baterii warto mieć duże "C" 1
stema Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Czyli 12x8" to już spory wysiłek dla motorka. ED: można jeszcze popróbować z ustawieniami rodzaju startu w regulatorze.
kinemax Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Bateria 45-90C, tyle że prąd max 35A... U Ciebie powinno być znacznie lepiej (znaczy mniej A) w locie, gdy model ma już jakąś prędkość, bo tak jak jest to silnik długo by raczej nie pożył... Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
stema Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 ... tyle że prąd max 35A... Ale Ty latasz na 12x6,5" ?
Rekomendowane odpowiedzi