wojtek-a Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Oczywiscie, ze "Klient nasz Pan" ale jesli ktos zamawia w sklepie wysylkowym pret stalowy fi 1mm i zawias, to moze niech sie przejdzie do wytworni tektury falistej i zapyta ile kosztowalby karton potrzebny do zapakowania zawartosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alibabebe Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 co do balsy to nie kupuje wysylkowo. jak juz to wlasnie kupowac duzo i razem ze sklejka o podobnych gabarytach. czytalem w wielu sklepach by zamawiac z rozwaga i dobierac rzeczy.. np balsa + 2 silniki+mlotek odpada.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Jaja sobie robisz? Jedną deskę balsy??? Następnym razem poproś o ubezpieczenie przesyłki, zapłać ekstra koszty transportu i przy odbiorze przytrzymaj pana kuriera do czasu rozpakowania paczki. Oczywiście z dopiskiem ostrożnie szkło. Wtedy będziesz mógł śmiało kierować pretensje do kuriera , że paczka zniszczona czy uszkodzona. W innym wypadku na Twoją paczkę połżą 3 komputery które ja zamówiłem i 5 resorów do fiata. :twisted: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszkin Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Co do zniszczonych paczek Napisze tylko tyle, że pracuje w firmie, która handluje stołami do gry (poker, brydż itp. ) Co raz wysyłamy coś w Polskę,Europę, Stany Zjednoczone... ostatnio nawet Abudabi Swoje paczki wysyłamy oczywiście kurierami... DHL, UPS. I powiem szczerze, że to co dzieje się podczas transportu to jedna wielka komedia, na 10 paczek potrafią zniszczyć 8 mimo pancernego pakowania. Jeżeli ktoś myśli, że po ubezpieczeniu paczki w razie zniszczenia odzyska pieniądze... to się grubo myli. Nie jestem w stanie stwierdzić, czy ma to miejsce w małych wartościach ale w większych np. 2 tys złotych graniczy to z cudem W tym momencie firma sądzi się już prawie rok z DHL. Dlatego kiedy widzicie , że paczka jest zniszczona nigdy jej nie odbierajcie, lepiej spisać protokół zniszczenia przesyłki i oddać ją kurierowi. Z momentem odebrania paczki tracicie jakieś 80% szans na odzyskanie pieniędzy za zniszczoną zawartość. Co do sklepu modelmax, kupowałem u nich dwa razy. Raz nawet sporo balsy i paczka wyglądała identycznie jak u kolegi (chodzi mi o karton, nie o zniszczenie) Wszystko wydawało się sztywne i dobrze zabezpieczone... no ale jak w trakcie transportu spadnie na to "hantel" który zamawiał kolega z sąsiedniego bloku, to nie dziwcie się, że paczki tak wyglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Dlatego panie i panowie trzeba zamawiać balsę i resztę pierdółek w Abc-rc Mirek tak pakuje przesyłki dobrze że nie ma opcji żeby się coś zgniotło Przykład, dostałem przed wakacjami dość dużą paczuszkę w której był cały osprzęt do halowego modelu , płyty depronu tak było pancernie zapakowane, że na depronie nie było mowy aby był jakiś ubytek, czy zalamanie, więc pakowanie super! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Zamawiałem u nich kilkakrotnie m.in. balsę, ale w większych ilościach i przesyłki dochodziły nie naruszone. Mogę ich tylko chwalić za szybkość i dobry kontakt. Jak się trafi porąbany przewoźnik, to wszystko potrafi zniszczyć. A 'idiotoodporne' opakowanie kosztowałoby duuuużo więcej niż sam towar .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszkin Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 A 'idiotoodporne' opakowanie kosztowałoby duuuużo więcej niż sam towar .... Takie opakowania też potrafią zniszczyć a później się tłumaczyć, że paczka była źle zabezpieczona A ,że każda firma kurierska jest ubezpieczona , to nie walczymy później z przewoźnikiem tylko z firma, która go ubezpiecza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extream Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Dziś kurier ma mi przywieź paczkę od modelemax. Zdam relację Balsa też w niej jest, ale sporo, więc może akurat... Paczka jest - nic nie uszkodzone. Dużo balsy - owinięta grubym kartonem. Kurier nawet tego nie drasnął także pewnie się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_G Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Balsę kupowałem w wielu sklepach i nigdy nic nie uległo zniszczeniu. Po prostu trzeba kupować z rozmysłem. Ja z reguły dorzucam do zamówienia pęk listewek sosnowych. Są tanie i zawsze mogą się przydać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam. Kilkakrotnie kupowałem już w tym sklepie. Bardzo profesjonalna obsługa (z ogromnym naciskiem na ,,Bardzo profesjonalna obsługa,,). Polecam jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekkk Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Zamówiłem trochę gratów w tym sklepie i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem: - następnego dnia paczka u mnie - wszystko solidnie zapakowane, żadnych strat - szybki i rzeczowy kontakt - stan na stronie zgodny w 100% ze stanem magazynowym Godny polecenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Zachęcony sporym asortymentem postanowiłem również skorzystać z usług sklepu. Mój pierwszy zakup jednak nie zachęcił do kolejnych zakupów w Mm. Po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia wpłaciłem kasę za dwa śmigła 16x6 -jedno Pelikana drugie Master Airscrewa.Po dość szybkiej przesyłce ,dobrze zapakowanej okazało się iż śmigło Mastera przyszło w wymiarze 16x8 dodatkowo z innej serii śmigieł. Po telef. konsultacji z "szefem" wyniknęło że chyba się pomylił,coś na szybko pakował i takie bzdety.Podejrzewam iż nie mieli na stanie to wsadzili podobne... Niby mam odesłać a oni przyslą mi właściwe,pokrywając wszelkie koszty.Zrezygnowałem jednak i spróbuję zwrócić śmigło.Zobaczymy jak będzie . Zawiodłem się . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_Max Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Wiesz co pomyłki się zdarzają każdemu, kto nic nie robi ten się nie myli. Ja zawsze daję drugą szansę, by się ktoś mógł wykazać. Wiesz kiedyś zaraz po technikum pracowałem w hurtowni elektrycznej i nie doczytałem że przyszła jakaś korekta do zamówienia. Zapakowałem 12m3 towaru i zawiozłem na drugi koniec Polski do klienta. A tam się okazało że mam nie to co powinienem, szczęście w nieszczęściu że to co miałem ze sobą potrzebowali za dwa miesiące więc dostali długi termin płatności, a ja po kilkudziesięciu godzinach zawiozłem im co chcieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Skock to ci szok :shock: Wnioskuję z Twojej wypowiedzi, że Tobie nigdy w życiu nie przytrafiła się jakakolwiek pomyłka. No, jestem pod wrażeniem i życzę abyś z tą nieomylnością cieszył się długim, pogodnym życiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 i spróbuję zwrócić śmigło Zgodnie z ustawą o sprzedaży konsumenckiej nie musisz "próbować". W ciągu 10 dni od otrzymania przedmiotu umowy możesz od niej odstąpić bez podania przyczyn i żądać zwrotu ceny. Tyle ustawa. Jeżeli sprzedawca przyznaje się do błędu i sam jest gotów zwrócić Ci pieniądze i przesłać właściwe śmigło, to chyba najlepiej odesłać Mu to, które otrzymałeś, a On przyśle Ci właściwe odpowiednio uwzględniając poniesione przez Ciebie koszty. I sprawa załatwiona. Chyba, że już takiego śmigła nie potrzebujesz - wtedy patrz akapit pierwszy. Wniosek ogólny - jeżeli trafisz na normalnego sprzedawcę zawsze wszystko można załatwić normalnie, bez zbytniego nadymania się, dla wzajemnych korzyści obu stron. No chyba, że tym sprzedawcą jest An-Finans, ale to już inna bajka :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Skock to ci szok :shock: Wnioskuję z Twojej wypowiedzi, że Tobie nigdy w życiu nie przytrafiła się jakakolwiek pomyłka. No, jestem pod wrażeniem i życzę abyś z tą nieomylnością cieszył się długim, pogodnym życiem. No widzisz wojcio 69 pomyłki to ludzka rzecz.Ale zamawiając konkretną rzecz,dzwoniąc i upewniając się co do dostepności oczekuję na bezproblemowe zalatwienie sprawy a nie ponowne odsyłanie ,zwracanie kasy,telefonowanie i wyjasnianie sprawy i zwiazane z tym całe zamieszanie.Sam prowadzę działalność i zamówienia sprawdzam kilkukrotnie zanim spakuję i szczerze nigdy nie popełniłem pomyłki.Dla mnie to zwyczajne niechlujstwo,brak zaangażowania ,pospiech wysyłanie czegoś innego jak zamówionego towaru nie ma na stanie itp.Owszem sklep bezproblemowo zgodził się na oddanie kasy za śmigło co cieszy.Nie przekreślam ich całkowicie ,być może jeszcze skorzystam z oferty sklepu ale mój pierwszy zakup pozostawił raczej lekki niesmak. Poniekąd średnia opinia sklepu w tym wątku się potwierdziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Nie powiem mi się zdarzyło również, że to co zamówiłem (dźwignia do SK) nie przyszła. Zadzwoniłem pogadałem i nie było żadnych problemów, dosłali na własny koszt, a dodatkowo miałem rabat w postaci kosztów przesyłki na kolejną paczkę. Cena tej dźwigni to raptem 7 zł brutto. Robiłem, robię i będę robił zakupy w tym sklepie, ponieważ tak jak pisał Wojtek, błędy wszystkim się zdarzają, kwestia tylko w jaki sposób i czy w ogóle sklep potrafi naprawić taki błąd. Tu akurat jest idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vowthyn Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Mam przyjemność dopisać się do listy zadowolonych klientów tego sklepu. Złożyłem zamówienie w piątek wieczorem. Potem przypomniałem sobie jeszcze o dwóch rzeczach, które dobrze byłoby dorzucić. W poniedziałek rano zadzwoniłem w tej sprawie i po krótkiej i rzeczowej rozmowie sprawa była załatwiona. Przesyłkę otrzymałem dzisiaj około południa. Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekkk Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Kolejne zamówienie: płyty epp, basla, trochę prętów węglowych zapakowane rewelacyjnie w duży, sztywny karton - przyszło bez jednego wgniecenia czy złamania. Jednym słowem: POLECAM! Niech inne sklepy od nich się uczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudolfik Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Również korzystałem ostatnio z oferty tego sklepu. Co prawda spakowano mi nie takie piasty jak zamawiałem, ale po telefonie do sklepu, tego samego dnia wysłano mi prawidłowe, informując mnie, że rozliczę się z nimi przy okazji następnych zakupów. (zdecydowałem się nie odsyłać złych piast, a za nie zapłacić). Postawa godna naśladowania. Polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.