pacek Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 To tak jak z kobietami co chodza na sylwestra impreza niby ta sama a kiecka musi bycinna A już myślałem, że chcesz napisać, że na każdego sylwestra trzeba inną kobietę zabrać . 1
Iras 11 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2017 I nastepna niedziela i kolejne postepy , tak malymi kroczkami do przodu . Dzisiaj okleilem dolne czesci skrzydel , jak widac na zalaczonych obrazkach wzmocnilem w pewnych czesciach tkanina weglowa
kkdarch Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 No to przy takiej ilości węgla będziesz mógł ubijać krety bezboleśnie. Idzie zima i trzeba węgla dołożyć.
Iras 11 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2017 No to przy takiej ilości węgla będziesz mógł ubijać krety bezboleśnie. Idzie zima i trzeba węgla dołożyć. Tak dokładnie jak mówisz a co będę jemu żałował , niech ma !!!!!!!!!
Iras 11 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 Dlugo myslalem jak rozwiazac problem przesuwu kabiny i podczas montazu szuflady u klienta dostalem obuchem w leb i mocowanie kabiny zrobilem na prowadnicy kulkowej , bardzo fajny patent
radziu45 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Irek w takich sytuacjach szare komórki budzą się ze snu i człowiek zaczyna inaczej myśleć .
dyra63 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Ta kabina będzie przesuwana ręcznie czy sterowana siłownikiem ?
Iras 11 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 Ta kabina będzie przesuwana ręcznie czy sterowana siłownikiem ? Ręcznie Adam ręcznie automatyczny sterownik do za dużo dla mnie jeszcze nie dorosłem psychicznie i fizycznie do tego
Tomek Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Wygląda , że co jak co , ale prowadnice niemieccy piloci mieli szwedzkie z IKEI: ) hahaha
Marcin K. Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 I robione w Radomiu genialny pomysł!
dyra63 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Widziałem takie otwierane mechanicznie ale jakoś mnie to szczególnie nie przypadło do gustu ,ręcznie zamykana będzie ok.W fokach nawet chyba były w oryginale zamykane elektrycznie bądź pneumatycznie - to jeszcze miało by jakiś sens ,ale takie przesuwanie kabiny serwem widziałem w Zero i to już wyglądało trochę jak w zabawce z odpustu .
mecenas Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Tjaaak...... a ile to szpejo waży? Patent fajny, aczkolwiek pakowanie stalowych betów za środkiem ciężkości jakoś mnie przeraża. 1
Iras 11 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 Wygląda , że co jak co , ale prowadnice niemieccy piloci mieli szwedzkie z IKEI: ) hahaha A mylisz sie to sa wlasnie prowadnice niemieckiej produkcji za jedyne 15zl/ komplet Tjaaak...... a ile to szpejo waży? Patent fajny, aczkolwiek pakowanie stalowych betów za środkiem ciężkości jakoś mnie przeraża. Co ty Wojtek to lekkie jest a i jeszcze troche wyazuruje trzeba pamietac ze z przodu doladuje 6,5 kg to sam silnik nie wspomne o ciezkim podwoziu a i caly osprzet bedzie usytowany w komorze karabinow . Ja na domiar zlego jeszcze planuje serwo kierunku osadzic w ogonie . Mam nadzieje ze masy rozloze poprawnie .
Iras 11 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 Widziałem takie otwierane mechanicznie ale jakoś mnie to szczególnie nie przypadło do gustu ,ręcznie zamykana będzie ok.W fokach nawet chyba były w oryginale zamykane elektrycznie bądź pneumatycznie - to jeszcze miało by jakiś sens ,ale takie przesuwanie kabiny serwem widziałem w Zero i to już wyglądało trochę jak w zabawce z odpustu . Nie Adam wydaje mi się że w oryginale kabiny były zamykane za pomocą korby to taka tarczka po prawej stronie kokpitu ." Niemcy aż tak daleko z techniką chyba nie poszli"
dyra63 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Masz rację ,zmyliły mnie filmy z okresu wojennego gdzie kabina płynnie się zamykała a nie było widać ręki pilota zasuwającego osłonę.
mecenas Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 W późniejszych wersjach założony był również ładunek pirotechniczny do "odstrzelenia" całej owiewki do tyłu w razie nagłej ewakuacji pilota z kabiny.
Emhyrion Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 W późniejszych wersjach założony był również ładunek pirotechniczny do "odstrzelenia" całej owiewki do tyłu w razie nagłej ewakuacji pilota z kabiny. Nooo, Irek, myślę, że ten ładunek to powinieneś poważnie przemyśleć
Nielot Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 A mi się ten patent podoba! Jak się taką prowadnicę jeszcze odchudzi to rozwiązanie proste i skuteczne. A ja w swoim FW190 kupiłem za "ciężki szmal" mosiężne kwadratowe profile i dłubałem kanałek a tu masz proste i tanie.
radziu45 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Bardzo prostym sposobem na ładunek wybuchowy będzie Granat i serwo podłączone do zawleczki .
Iras 11 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2017 Nooooo z tym ladunkiem to dobry pomysl w momencie jak pie.....ne w glebe to zeby mi nawet przez mysl nie przeszlo odbudowywac a tak destrukcja calkowita
Rekomendowane odpowiedzi