Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki zaangażowaniu forumowego kolegi artur25 PULSAR niebawem ponownie będzie uprzyjemniał mi weekendowe wypady na łączkę :)

 

Artur - dziękuję :)

 

Model powoli będę uzbrajał, tym razem w typowe, sprawdzone i dobrze mi znane graty.

 

Jak zrobię fotki to coś wstawię ;)

Napiszesz jakie wyposażenie zastosujesz? Rozumiem że całkowicie odmienne od po poprzedniej wersji.Pytam ponieważ w moim nowy K 3600 chcę zastosować te same serwa jak ty uprzednio.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Silnik dam trochę cięższy Mega ACn 16/25/4CE - akurat taki mam.

Serwa na SK i SW Dymond D60, lotki i klapy Hitec HS-125MG lub 85MG.

Hitec-i HS-85MG miałem w Idealu 3.2 i sprawdziły się idealnie.

PULSAR jest ponad połowę lżejszy więc nie powinno bić problemów.

Regiel YEP40A - zostawię ten co był, a BEC-a dam Dualsky VR-3.

 

Szału nie ma ... lecę po taniości i na tym co już mam ;)

Opublikowano

Silnik dam trochę cięższy Mega ACn 16/25/4CE - akurat taki mam.

Serwa na SK i SW Dymond D60, lotki i klapy Hitec HS-125MG lub 85MG.

Hitec-i HS-85MG miałem w Idealu 3.2 i sprawdziły się idealnie.

PULSAR jest ponad połowę lżejszy więc nie powinno bić problemów.

Regiel YEP40A - zostawię ten co był, a BEC-a dam Dualsky VR-3.

 

Szału nie ma ... lecę po taniości i na tym co już mam ;)

Dziękuję za odpowiedz, ale moje pytanie miało ukryty kontekst a mianowicie taki , czy za nieszczęśliwy lot mogły odpowiadać serwa Blue Bird BMS-105HV ?  Widzę że całkowicie z nich zrezygnowałeś a teoretycznie powinny się sprawdzić. Natomiast zasilający je regulator napięcia miałeś raczej z górnej półki.

Pozdrawiam Andrzej

Opublikowano

Natomiast zasilający je regulator napięcia miałeś raczej z górnej półki.

Z górnej półki, bez obrazy, ale to ten regulator nie jest. :)  ;)  Z tymi regulatorami jest tak, że któryś tam z serii jest trefny. Słyszałem już kilka historii, że przyczyną nieszczęścia był właśnie ten regulator, choć wiem, że sobie ludzie je chwalą.

Serwa o które pytasz są stosowanie przez wielu zawodników i w F5J jak i innych klasach i problemów z nimi wielkich nie było. 

W Marka przypadku mam wrażenie, że wystąpiło kilka nieszczęśliwych elementów na raz i dla tego model spadł.

Opublikowano

Wszystko może nawalić nawet z najwyższej półki i czasem tak się dzieje, tylko z mniejszym prawdopodobieństwem niż w przypadku niskiej półki :)

 

Nie ustaliłem co nawaliło, więc się nie będę w tym temacie wypowiadał (w domyśle - nie podejmę decyzji za Ciebie).

Opublikowano

Wszystko może nawalić nawet z najwyższej półki i czasem tak się dzieje, tylko z mniejszym prawdopodobieństwem niż w przypadku niskiej półki :)

 

Nie ustaliłem co nawaliło, więc się nie będę w tym temacie wypowiadał (w domyśle - nie podejmę decyzji za Ciebie).

Dziękuję Tobie i Kondratowi za odpowiedzi, bo po części rozwiały moje wątpliwości -głównie co do wybranych serw.

Pozdrawiam

Opublikowano

Marku drogi, jak już się oswoisz z modelem i trochę go nalatasz to zachęcam do ponownego spotkania na zawodach ef5jot.

Jeźeli Wroclaw nie przyniósł Tobie farta, to jeszcze w tym roku są zawody w Bielsku i Szczecine. Bardzo chętnie widzielibyśmy Ciebie, nawet jeżeli potraktujesz to jako spotkanie towarzyskie a nie koniecznie rywalizację.

Powodzenia z ulotnieniem Pulsarka :)

Opublikowano

Dzięki Tomku za zaproszenie :)

 

Licencję mam, model złożę, Altis też jest więc może do Bielska przyjadę jak czas pozwoli.

Opublikowano

Dzięki Tomku za zaproszenie :)

 

Licencję mam, model złożę, Altis też jest więc może do Bielska przyjadę jak czas pozwoli.

Marek koniecznie będzie fajnie znów Cię spotkać i pogadać. Bielsko to fajna miejscówka. :)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.