Irek M Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Mam takie szybkie pytanie: jaki najpojemniejszy pakiet lub pakiety włożę do Tw II bez zaburzania warunków lotu? myślę o pakietach 2 x 2200 3s lub 2 x 2600, a nawet 2 x 3000 ale 4s. Do tej pory latanie modelem 2silnikowym na jednym pakiecie 2200 było dla mnie zbyt ryzykowne. Rozumiem, że zestaw kit tego modelu oznacza, że kadłub sam muszę skleić więc mogę coś tam poprawić przed sklejeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Gdzie chcesz zmieścić dwa pakiety? Miejsce na zasilanie jest w kabinie, a silniki zasilasz Y-kablem i jest świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Jejku, na zdjęciu połowy kadłuba widzę wnękę na pakiet. Zapytałem jak duży wymiarowo lub pojemnościowo jestem w stanie zmieścić w kadłubie. Ty Stefan na jakim pakiecie latasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Latam na 2,2 i 2,6 3S. Na 4S nie próbowałem. Wnęka na pakiet jest ogromna, długa na 22 cm, głęboka na 6 cm i szeroka na 3 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Dzięki za odpowiedź ale modelik jest już u mnie - taki spóźniony prezencik na dzień dziecka, dzień chłopca i co tam jeszcze . Czy mogę to kleić Soudal 66? Do UHU jakoś nie jestem przekonany. Farby z Castoramy dobiorę odpowiednie czy nie bardzo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Możesz Sudalem 66 kleić, tylko duuużo dłużej schnie niż UHU. Malowałem farbą akrylową wodną (białą) z dodatkami barwników. Nic się w wodzie nie rozpuszcza. Może to prezent na Dzień Ojca? Był niedawno. Wysokich lotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Nie na dzień ojca to za wcześnie, podobno najpierw trzeba się całować z jakąś kobietką by potem zostać tatą. Więc szukam jej cały czas :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Mam takie szybkie pytanie: jaki najpojemniejszy pakiet lub pakiety włożę do Tw II bez zaburzania warunków lotu? myślę o pakietach 2 x 2200 3s lub 2 x 2600, a nawet 2 x 3000 ale 4s. Do tej pory latanie modelem 2silnikowym na jednym pakiecie 2200 było dla mnie zbyt ryzykowne. Rozumiem, że zestaw kit tego modelu oznacza, że kadłub sam muszę skleić więc mogę coś tam poprawić przed sklejeniem? Ja ostatnio ujeżdżam 3s4p Li-Ion 2600mAh (tak 10,4Ah ) Jedyne co musiałem zrobić to nieco poszerzyć boczki kadłuba. Całość jest dodatkowo przygotowana pod zamontowanie FPV (które wciąż nie dotarło do mnie :|), więc miejsca jest aż nadto. Kleję zgodnie z instrukcją - czyli psikam jedną połowę elementu przyśpieszaczem do CA, daję przeschnąć, nakładam CA na drugą połówkę i składam razem. No i zdecydowanie nie polecam kozaczyć z napędem, ja latam na dwóch dzwonkach CF2822 i śmigła 6x4. Dobrze ponad 1,5h lotu to daje i odpowiednio transportową dynamikę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Odnośnie napędu - całkowita racja. Odnośnie zasilania - z jednym 3S 2650mAh lata jak kombat/gazeta, z dwoma już lepiej, z trzecim zyskuje odpowiednią dostojność To jeden z prawdziwych wołów roboczych... Niezależnie od obciążenia i tak startuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Odnośnie napędu - całkowita racja. Odnośnie zasilania - z jednym 3S 2650mAh lata jak kombat/gazeta, z dwoma już lepiej, z trzecim zyskuje odpowiednią dostojność To jeden z prawdziwych wołów roboczych... Niezależnie od obciążenia i tak startuje Jacku, To model, który lata dzięki sile nośnej skrzydeł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Niestety Soudal 66 puścił na łączeniu więc zostaje C.A bo polimer do styro pewnie odpada...Silniki będą takie:https://allegro.pl/silnik-turnigy-dst700-kv700-bezszczotkowy-rc-i6909942617.html?snapshot=MjAxOC0wNi0yNFQxNTozNDozNVo7c2VsbGVyO2IyNzJiMDU2ZDA1YmMwNDQzOTBjMGRiYTEyODk1MWEyNjcxNmE4Mjg5OWY3NTk4ZDBlYzEzMjUzYzVjY2RlODE%3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Niestety Soudal 66 puścił na łączeniu więc zostaje C.A bo polimer do styro pewnie odpada... Nie wiarygodne. Coś źle kleiłeś. Silniki ze strasznie małym Kv wybrałeś, jakie zasilanie planujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Albo kleił w pomieszczeniu o innej wilgotności. Ten klei jest bardzo czuły na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Koledzy, ja tym klejem kleję od ponad 10 lat więc nie mówcie, że nie umiem Kw zawsze wybieram małe wolę większą moc od szybkości zwłaszcza w takim typie modelu. Zasilanie jak podawałem 4s. Natomiast raczej nie interesuje mnie FPF bo do tego mam inne wyspecjalizowane modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Mój TS II jest zasilany pakietami 3S 4000 (Zippi i Turnigi), pakiety są już wysłużone mają ok sześć lat. umożliwiają jeszcze ok 15 min. spokojnego latania. Takie jest mocowanie z przodu. Tak jest zamocowany w kadłubie a dociskany jest kabiną mocowaną magnesami. Mocowanie tylne i blokada kawałkiem EPP. Pakietem model został wyważony. Pod krawędź spływu musiałem podłożyć 3mm pianki. Przed tym model napędzany silnikami bezszczotkowymi 1100 kv bardzo zadzierał. Model służy już ok sześć lat i nie był jeszcze rozbity, latał również z pływakami. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Kw zawsze wybieram małe wolę większą moc od szybkości zwłaszcza w takim typie modelu. Zasilanie jak podawałem 4s. A to bardziej złożone. W tym modelu bardzo opłaca się mieć małe śmigła z dużym skokiem. Tu nawet nie chodzi o to, żeby szybko latać, tylko o to, żeby śmigło miało wysoką sprawność w locie bez wznoszenia. Ja latam na śmigłach 6x5 - jedyny "problem" to makietowe wznoszenie. W locie po prostej za to pobór jest nikły. Mój TS II jest zasilany pakietami 3S 4000 (Zippi i Turnigi), pakiety są już wysłużone mają ok sześć lat. umożliwiają jeszcze ok 15 min. spokojnego latania. Takie jest mocowanie z przodu. To w sumie bez rewelacji. Ja robiłem na 3s 5000mAh do godziny lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Patryk ale te pakiety mają już sześć lat i wiele, wiele lotów za sobą a oprócz TW II "obsługują" jeszcze dwa modele Mentora i Sky Cuizera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ibnexus Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Montując serwa z tyłu kadłuba można poszerzyć miejsce na baterie. Owszem kadłub będzie mniej odporny na wypadki, ale można lekko władować np. 2 pakiety 4000 mAh. U mnie bez przeróbek lata na 3s 4000 mAh i to jest dla mnie optymalne, ale czasem zamiennie wkładam równolegle dwa pakiety 3s 2200Ah i też wchodzą bez problemu. Wysłane z mojego HUAWEI Y550-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Montując serwa z tyłu kadłuba można poszerzyć miejsce na baterie. Owszem kadłub będzie mniej odporny na wypadki, ale można lekko władować np. 2 pakiety 4000 mAh. U mnie bez przeróbek lata na 3s 4000 mAh i to jest dla mnie optymalne, ale czasem zamiennie wkładam równolegle dwa pakiety 3s 2200Ah i też wchodzą bez problemu. Wysłane z mojego HUAWEI Y550-L01 przy użyciu Tapatalka W komorę pod skrzydłami pięknie wpasowuje się zestaw Li-ion 18650, na przykład z jednostek 3400mAh, wchodzi 8 sztuk po minimalnym wycięciu pianki, bez praktycznego znaczenia dla sztywności konstrukcji. Do tego Multistar 4S 5200 na przód i dwóch pilotów zamęczył, zanim pozycyjne mrugnęły pierwszy raz (3,85V na najsłabszym ogniwie to oznacza). Po ponad dwóch godzinach w powietrzu uznaliśmy, że model ma zadowalający czas lotu i daliśmy sobie spokój z dalszym dojeniem litu. Lekko szokujące było to, że pomimo przeciążenia TS II całkiem dobrze szybuje i potrafi korzystać ze słabej termiki nadspodziewanie skutecznie... Patryk, Ty coś o tym musisz wiedzieć Na jakich największych śmigłach próbowałeś ? Znana sprawa : większe śmigło = wyższa efektywność. Tylko, że mój ma wysokie podwozie... Czemu nie polecasz kozaczyć z napędem ? Lepszy i dłuższy dżwigar główny + wzmocnienia na złączeniu skrzydeł + usztywnienie stateczników i bardzo fajnie wisi na śmigłach . GWS HD 10x6 3B R+L i dwa przezwajane Pulso 2220, ale na nich tak długo nie może sobie wisieć. Przedłużane E-maxy GT 2228 są lepsze o klasę. Takie zabawy to na SLS X-Tron z przodu, bez Li-ionek w tej komorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 Wydaje mi się, że lekkie powiększenie komory na pakiety nie wpłynie w ogóle na wytrzymałość kadłuba. Porównując kadłub TS z kadłubem Canadair Cl-415 to ten pierwszy jest pancernie pancerny . Jednak w Cl-415 nikt nie rozpisywał się o jego cieniutkich ściankach. Ten modelik ma służyć wyłącznie do zabawy bo bratanice lubią moje zabawki w locie, a dwusilnikowe zawsze wyglądają ciekawiej niż jednosilnikowe . E D Y T A Taka moja pierwsza wizualizacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi