Granacik Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 W zasadzie obecnie są dwa typy kierownic: Harley i reszta świata. Pierwsza calowa a druga 22mm i ta siedzi na 100% w Twoim Hyosungu. I co ma tu nie pasować? Chwyt linki w klamce? Baryłka 8mm. Wszystkie sprzęty azjatyckie spoza wielkiej czwórki mają osprzęt kierownicy wzorowany na Hondzie i Suzuki. Ba, Triumph też. A jak chcesz oryginał to prosz.. https://motor-x.pl/czesci-do-motocykla,hyosung,elementy-nadwozia,c.html?vModelSlug=gt-250-2 porównaj sobie rysunki z katalogiem części. Nie rozumiem Twojej ideologii. Zwłaszcza, że w silniku było już grzebane. Nie wiadomo jak to zostało poskładane. Błędy same z siebie się nie biorą. Złożyć jak najtaniej (ale zgodnie ze sztuką) i cieszyć się z jazdy.
Atomizer Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 17 minut temu, qpa napisał: Kierownice są znormalizowane, klamki też są znormalizowane, więc bez problemu kupujesz klamkę z uchwytem od japończyka i zapominasz o temacie, a nie robisz zakupy w Korei. To tak dobrze nie wygląda i nie jest tak łatwo jak to się Wam wydaje. Kupie klamkę i będę jeździć... jedna aluminium druga kolor czarny. Albo nie będę mógł zamontować lusterka, już nie powiem o czujniku. Nawet od tego samego modelu motocykla dźwignie sprzęgła są różne! Zależy to widać od wersji i w którym roku był produkowany. Niby pasuje ale nie bardzo... Ale z drugiej strony jak bym miał pewność, że kupię lepszy produkt i w dobrej cenie i nie będę miał problemów to chętnie... 22 minuty temu, Granacik napisał: A jak chcesz oryginał to prosz.. https://motor-x.pl/czesci-do-motocykla,hyosung,elementy-nadwozia,c.html?vModelSlug=gt-250-2 porównaj sobie rysunki z katalogiem części. Oryginał to znalazłem tu : https://hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&cPath=111_72&products_id=958 I cena nawet... Nie ma pośpiechu na spokojnie zamówię...nie znam tylko firmy, bo zmówił bym już dziś.
d9Jacek Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 Panowie, wskoczę w temat troche bedzie off top ale tyczy to wszystkich rekonstrukcji, naprawy czy odbudowy pojazdu. Nie ma znaczenia czy jest to motocykl czy automobil Podstawa to katalog częsci i książka warsztatowa bo inaczej kupa kasy pójdzie w Kosmos i to co wczesniej zasugerowałem Michałowi...robienie fotodokumentacji, sprawa niezmiernie ważna- bo pamięc ludzka jest jednak zawodna a tak ...myk otwierasz i wiesz dokładnie jak było , co było i w jakim połozeniu 23 minuty temu, Atomizer napisał: jedna aluminium druga kolor czarny. to tę alu sobie poczernisz....dam Ci profesjonalny preparat 1
Atomizer Opublikowano 27 Listopada 2021 Opublikowano 27 Listopada 2021 Mam chwile wolnego czasu i właśnie się zastanawiam jak odkręcić amortyzatory tylne aby wymienić ramę. Trzeba podnieść motocykl aby odciążyć wahacz w warunkach domowych to trudno trochę ?
Granacik Opublikowano 27 Listopada 2021 Opublikowano 27 Listopada 2021 Jak masz do czego podczepić to możesz podwiesić.
Atomizer Opublikowano 27 Listopada 2021 Opublikowano 27 Listopada 2021 36 minut temu, Granacik napisał: Jak masz do czego podczepić to możesz podwiesić. Ja nie mam , ale ostatnio jak byłem u sąsiada to właśnie miał coś takiego...
RobertK Opublikowano 27 Listopada 2021 Opublikowano 27 Listopada 2021 2 godziny temu, Atomizer napisał: Mam chwile wolnego czasu i właśnie się zastanawiam jak odkręcić amortyzatory tylne aby wymienić ramę. Trzeba podnieść motocykl aby odciążyć wahacz w warunkach domowych to trudno trochę ? Podstawka centralna rozwiązuje część problemów. Niestety z racji oszczędności tudzież zmniejszenia wagi jest to opcja za dopłatą. 1
Atomizer Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 Dzień dobry Rama wymieniona, wymieniłem sam. Ogólnie nie było problemów, zrobiłem tak jak myślałem wcześniej i zaoszczędziłem czas, pieniądze oraz nerwy nie dając do naprawy jakiemuś wyspecjalizowanemu zakładowi naprawczemu. Aby nie podnosić wysoko motocykla splątałem amortyzatory sznurkiem, następnie lekko uniosłem motocykl podnośnikiem, podpierając pod dolna cześć ramy. Najtrudniej było włożyć nową ramę. Co prawda nie było problemów, ale jedna ze śrub mocujących ramę była uszkodzona. Ciężko było ją odkręcić. Próbowałem dokręcić tą sama ale nie dało rady. Próbowałem ją rozruszać w imadle to się zapiekła na dobre. Podejrzewam, że w fabryce źle dokręcono tą nakrętkę uszkadzając gwint. Dziś kupiłem utwardzana M10. Ten sam gwint ale trochę inna, dam podkładki i powinna trzymać fest ! Nowa rama z zamontowanym oświetleniem Uszkodzona jedna śruba Niestety ale telefon nie pozwala od jakiegoś czasu na złapanie ostrości zdjęć... czas na zmianę.
Granacik Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 Uważaj na śruby M10 ponieważ standard japońsko-koreański to M10 ze skokiem 1.25mm a nasz standardowy to M10 1.5mm. Skośnookie M10 ma ten sam skok co M8.
Atomizer Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 2 minuty temu, Granacik napisał: Uważaj na śruby M10 ponieważ standard japońsko-koreański to M10 ze skokiem 1.25mm a nasz standardowy to M10 1.5mm. Skośnookie M10 ma ten sam skok co M8. Miła pani ze sklepu zmierzyła skok uszkodzonej śruby i powiedziała, że maja śruby z tym samym skokiem. Kupiłem też nowe pasujące nakrętki. Powoli będę majsterkować, pogoda taka, że z domu nie chce się wychodzić ? Pora narty przygotować...
Granacik Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 Dobrze jest wyposażyć się w takie gwintowniki i narzynkę M10/1.25. Jak jakieś kłopoty z wkręcaniem śrub i nakrętek to przelatujesz je i po sprawie. Drogie to nie jest.
d9Jacek Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 50 minut temu, Granacik napisał: Dobrze...... ja bym jednak nie polecał Michałowi takiego felernego narzędzia jak nażynka bo raczej nic nim nie przeleci......nawet ......no wiesz czego
Granacik Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 Godzinę temu, d9Jacek napisał: ja bym jednak nie polecał dziękuję panie Miodek..
RobertK Opublikowano 2 Grudnia 2021 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Szukam firmy która zajmuje się regeneracją tego co poniżej :)
mar_io Opublikowano 3 Grudnia 2021 Opublikowano 3 Grudnia 2021 Zapytaj w Seba-motor W Jaworznie. Naprawiali mi oraz kolegą amorki do BMW (o wiele bardziej skomplikowane) niż Twój. Także rokowania są dobre. Dobry fachowiec. Polecam.
Ares Opublikowano 11 Stycznia 2022 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Koledzy temat mojej WSKi zdechł ale wiosną myślę coś podziałać. Ale mam pytanie: Czy jest możliwość zarejestrowania na białe tablice wski nie posiadając dowodu rejestracyjnego? Ona była ze 25 lat temu wyrejestrowana ( wtedy było tak można) A jeśli zarejestruję jako zabytek to będę mógł przy niej grzebać ( np. wymiana gaźnika , ewentualnie nowe malowanie , zapłon cdi) czy wszystko po konsultacji z konserwatorem zabytków? Może ktoś napisze jak to praktycznie wygląda ? Linków do artykułów nie wklejajcie bo już dużo o tym poczytałem , bardziej interesuje mnie opinia jak to w praktyce wygląda.
qba Opublikowano 12 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2022 W praktyce to jest WSK, jedna na półtora miliona, dla konserwatora nic szczególnego. Możesz zmieniać części eksploatacyjnie, możesz nawet zrobić remont, dodatkowo masz wieczny przegląd i tańsze OC. 1 1
d9Jacek Opublikowano 12 Stycznia 2022 Opublikowano 12 Stycznia 2022 9 godzin temu, Ares napisał: czy wszystko po konsultacji z konserwatorem zabytków? Arku...WSK to nie chałupa z XVI wieku, więc konserwator ma to w nosie , ale nie sprzedasz tej WSK-i zagranicę bez jego zgody 1
Rekomendowane odpowiedzi