Skocz do zawartości

Modelarze, lotnicy, motocykliści!


qpa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W zasadzie obecnie są dwa typy kierownic: Harley i reszta świata. Pierwsza calowa a druga 22mm i ta siedzi na 100% w Twoim Hyosungu. I co ma tu nie pasować? Chwyt linki w klamce? Baryłka 8mm. Wszystkie sprzęty azjatyckie spoza wielkiej czwórki mają osprzęt kierownicy wzorowany na Hondzie i Suzuki. Ba, Triumph też.

 

A jak chcesz oryginał to prosz..

https://motor-x.pl/czesci-do-motocykla,hyosung,elementy-nadwozia,c.html?vModelSlug=gt-250-2

porównaj sobie rysunki z katalogiem części.

 

Nie rozumiem Twojej ideologii. Zwłaszcza, że w silniku było już grzebane. Nie wiadomo jak to zostało poskładane. Błędy same z siebie się nie biorą. Złożyć jak najtaniej (ale zgodnie ze sztuką) i cieszyć się z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, qpa napisał:

Kierownice są znormalizowane, klamki też są znormalizowane, więc bez problemu kupujesz klamkę z uchwytem od japończyka i zapominasz o temacie, a nie robisz zakupy w Korei. 

To tak dobrze nie wygląda i nie jest tak łatwo jak to się Wam wydaje. Kupie klamkę i będę jeździć... jedna aluminium druga kolor czarny. Albo nie będę mógł zamontować lusterka, już nie powiem o czujniku.

Nawet od tego samego modelu motocykla dźwignie sprzęgła są różne! Zależy to widać od wersji i w którym roku był produkowany.

Niby pasuje ale nie bardzo...

Ale z drugiej strony jak bym miał pewność, że kupię lepszy produkt i w dobrej cenie i nie będę miał problemów to chętnie...

22 minuty temu, Granacik napisał:

A jak chcesz oryginał to prosz..

https://motor-x.pl/czesci-do-motocykla,hyosung,elementy-nadwozia,c.html?vModelSlug=gt-250-2

porównaj sobie rysunki z katalogiem części.

 

Oryginał to znalazłem tu :

https://hyosungsource.com/index.php?main_page=product_info&cPath=111_72&products_id=958

 

obraz.thumb.png.c1a1e28e16721b684c25e8641de5bbda.png

I cena nawet...

Nie ma pośpiechu na spokojnie zamówię...nie znam tylko firmy, bo zmówił bym już dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

wskoczę w temat  troche  bedzie off top ale  tyczy to wszystkich rekonstrukcji,  naprawy czy odbudowy pojazdu. Nie ma znaczenia czy jest to motocykl czy automobil

Podstawa to katalog częsci   i książka warsztatowa bo inaczej kupa kasy pójdzie w Kosmos

 i  to co wczesniej zasugerowałem Michałowi...robienie fotodokumentacji, sprawa niezmiernie ważna- bo pamięc ludzka jest jednak zawodna  a tak ...myk  otwierasz  i wiesz dokładnie jak było ,  co było i w jakim połozeniu

 

 

23 minuty temu, Atomizer napisał:

jedna aluminium druga kolor czarny.

to tę alu sobie poczernisz....dam Ci profesjonalny preparat

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Atomizer napisał:

Mam chwile wolnego czasu  i właśnie się zastanawiam jak odkręcić amortyzatory tylne aby wymienić ramę.

Trzeba podnieść motocykl aby odciążyć wahacz w warunkach domowych to trudno trochę ?

Podstawka centralna rozwiązuje część problemów. Niestety z racji oszczędności tudzież zmniejszenia wagi jest to opcja za dopłatą.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry

 

Rama wymieniona, wymieniłem sam. Ogólnie nie było problemów, zrobiłem tak jak myślałem wcześniej i zaoszczędziłem czas, pieniądze oraz nerwy nie dając do naprawy jakiemuś wyspecjalizowanemu zakładowi naprawczemu.

Aby nie podnosić wysoko motocykla splątałem amortyzatory sznurkiem, następnie lekko uniosłem motocykl podnośnikiem, podpierając pod dolna cześć ramy.

Najtrudniej było włożyć nową ramę.

Co prawda nie było problemów, ale jedna ze śrub mocujących ramę była uszkodzona. Ciężko było ją odkręcić. Próbowałem dokręcić tą sama ale nie dało rady.

Próbowałem ją rozruszać w imadle to się zapiekła na dobre. Podejrzewam, że w fabryce źle dokręcono tą nakrętkę uszkadzając gwint.

Dziś kupiłem utwardzana M10. Ten sam gwint ale trochę inna, dam podkładki i powinna trzymać fest !

obraz.thumb.png.61c98514c7c8c8ce1b3a0b6773d4e20a.png

 

obraz.thumb.png.df93b0e0a30d3ca39529d937c00b1f80.png

obraz.thumb.png.4a3ce5f2ae72a4454d2ae57bb632e4aa.png

 

Nowa rama z zamontowanym oświetleniem

obraz.thumb.png.10a3e50e650b34954f8313f568d74271.png

 

Uszkodzona jedna śruba

obraz.thumb.png.92d0800424942958688efa87d2897e35.png

 

Niestety ale telefon nie pozwala od jakiegoś czasu na złapanie ostrości zdjęć... czas na zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Granacik napisał:

Uważaj na śruby M10 ponieważ standard japońsko-koreański to M10 ze skokiem 1.25mm a nasz standardowy to M10 1.5mm. Skośnookie M10 ma ten sam skok co M8.

Miła pani ze sklepu zmierzyła skok uszkodzonej śruby i powiedziała, że maja śruby z tym samym skokiem. Kupiłem też nowe pasujące nakrętki.

Powoli będę majsterkować, pogoda taka, że z domu nie chce się wychodzić ?

obraz.thumb.png.33bb7c0ab051a6975028b3446ee3c293.png

 

Pora narty przygotować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Koledzy temat mojej WSKi zdechł ale wiosną myślę coś podziałać. Ale mam pytanie: Czy jest możliwość zarejestrowania na białe tablice wski nie posiadając dowodu rejestracyjnego? Ona była ze 25 lat temu wyrejestrowana ( wtedy było tak można)

A jeśli zarejestruję jako zabytek to będę mógł przy niej grzebać ( np. wymiana gaźnika , ewentualnie nowe malowanie , zapłon cdi) czy wszystko po konsultacji z konserwatorem zabytków? 

Może ktoś napisze jak to praktycznie wygląda ? Linków do artykułów  nie wklejajcie bo już dużo o tym poczytałem , bardziej interesuje mnie opinia jak to w praktyce wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.