magilla Opublikowano 10 Maja 2020 Opublikowano 10 Maja 2020 No to masz odpowiedz. BEC wbudowany w ESC jest do 4 liter.. sieje po całym ukladzie. Użyj zewnętrznego lub wymień esc. Swoją drogą po co ci aż 80A? Ten silniczek na 3S 40A zakładam że nie pobierze.Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
jacek_podwysocki Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Opublikowano 10 Maja 2020 @magilla masz rację, regulator40A w zupełności by wystarczył, ale ten akurat miałem na stanie. Jak technicznie proponujesz rozwiązać ten problem bez wymiany regulatora, jakieś konkretne BEC'i masz na myśli? Swoją drogą ciekawe jest to co mówisz, że wbudowane BEC w regulator to zło skoro zdecydowana większość dostępnych na rynku regulatorów posiada wbudowane BEC'i.
magilla Opublikowano 10 Maja 2020 Opublikowano 10 Maja 2020 Godzinę temu, jacek_podwysocki napisał: @magilla masz rację, regulator40A w zupełności by wystarczył, ale ten akurat miałem na stanie. Jak technicznie proponujesz rozwiązać ten problem bez wymiany regulatora, jakieś konkretne BEC'i masz na myśli? Swoją drogą ciekawe jest to co mówisz, że wbudowane BEC w regulator to zło skoro zdecydowana większość dostępnych na rynku regulatorów posiada wbudowane BEC'i. Tak większosc esc ma wbudowane BECi ale bardzo dużo osób ich nie używa z przyczyna takich jak np u Ciebie. Redox to nie jest firma z górnej pułki nie ma co się oszukiwać.. Może też być tak, że po podpieciu np 4S lub więcej bec działa by poprawnie. Miałem tak w niektórych układach zasilających. Ty nie masz dużo serw czy też innych elementów w układzie które były prądożerne więc ubec 3A powinien starczyć. Niby chińczyki ale mnie osobiście jeszcze HobbyWingi nie zawiodły. 1
jacek_podwysocki Opublikowano 7 Października 2020 Autor Opublikowano 7 Października 2020 Samolot zyskał podpory skrzydeł zrobione z mosiężnych rurek 5mm. Podpory zamocowane są w sposób umożliwiający ich składanie po odkręceniu od skrzydeł dzięki czemu zastrzały z podporami można bez problemu. przechowywać/przewozić. Koszyk na pakiet zasilający musiałem zdemontować z kabiny i przenieś na specjalnie przygotowaną półkę w części dziobowej, aby samolot dało się wyważyć. Drzwi zamocowane na zawiasach, otwierane przy pomocy klamek zrobionych z mosiężnych rurek, domykane przy pomocy małych magnesów. 1
piotr28 Opublikowano 7 Października 2020 Opublikowano 7 Października 2020 Bardzo ładna i czysta robota?Nie mogę doczekać się jak zobaczę go na lotnisku? Szykuj się na sesję zdjęciową. Ps.Mam nadzieję że zdążysz go jeszcze oblatać w tym roku. 1
jacek_podwysocki Opublikowano 7 Października 2020 Autor Opublikowano 7 Października 2020 Kolejnym krokiem milowym było zrobienie maski silnika. Postanowiłem podjąć się wyzwania i zrobić ją metodą formowania próżniowego. W tym celu zbudowałem małą skrzynkę do odsysania wzorowaną koncepcji zaprezentowanej w poniższym filmiku. Kopyto zrobiłem z 2 elementów: przednią część z dużego kawałka balsy oraz część tylną ze szkieletu balsowego oklejonego kawałkami balsy grubości 2mm. Całość wypełniłem gipsem a nierówności wypełniłem szpachlówką do drewna. Efekt to dość solidne kopyto, ale jednak niezbyt trwałe, niedokładnie wypełnione gipsem co przełożyło się na duże zużycie kopyta po kilkunastu próbach odessania formy. Sam proces odsysania był czasochłonny i dużo trudniejszy w uzyskaniu satysfakcjonujących efektów niż początkowo sądziłem. Próby wykonywałem na materiałach VIVAK (1,5mm, 2mm) oraz PETG (2mm). Największym problemem były powstające "pajęczyny", które finalnie udało mi się zredukować do rozmiarów pozwalających na ich późniejsze mechaniczne usunięcie. Zostały odcięte, powstałe przestrzenie złączone i sklejone cyjano-akrylem a od wewnątrz przestrzeń została dodatkowo podklejona taśmą zbrojoną. Maska wymaga jeszcze ostatnich szlifów, pomalowania oraz dodania ozdobnych pasków z folii Oracover. 3 minuty temu, piotr28 napisał: Bardzo ładna i czysta robota?Nie mogę doczekać się jak zobaczę go na lotnisku? Szykuj się na sesję zdjęciową. Ps.Mam nadzieję że zdążysz go jeszcze oblatać w tym roku. Dzięki wielkie Jest spora szansa na oblot jeszcze w tym sezonie, ale też nie spieszę się, żeby czegoś nie w amoku nie pominąć czy zaniedbać 1 1
jacek_podwysocki Opublikowano 17 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2021 Po wielu bojach z maską silnika oraz z regulatorem obrotów, wszystkie problemy zostały ostatecznie rozwiązane i samolot jest ukończony ? Został wyważony, stery i lotki wyregulowane, elektronika przetestowana. Wiosną czeka go sesja zdjęciowa w plenerze a później dziewiczy lot-kolejność nieprzypadkowa ? Masa startowa: 2550 g Rozpiętość skrzydeł: 1750 mm Długość kadłuba: 1137 mm Silnik Emax GT 2826/04 Zasilanie: 2600 mAh 3S LiPo Śmigło: 11x5,5" 2
HELIKOPTER Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Wygląda bardzo dobrze. Dobra robota. Teraz czekamy na sesję zdjęciową i filmik z oblotu. A tak na koniec - GRATULACJE.?? 1
magilla Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 16 godzin temu, jacek_podwysocki napisał: 2600 mAh 3S LiPo mały ten lipolek jak do takiego samolotu 2.5kilogramowego Ładnie wyglada. Powodzenia 1
jacek_podwysocki Opublikowano 18 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2021 8 godzin temu, magilla napisał: mały ten lipolek jak do takiego samolotu 2.5kilogramowego Ładnie wyglada. Powodzenia Z tym zestawem uzyskam maksimum 2,5kg ciągu, dla tego modelu powinno wystarczyć na ok 8 min. lotu
Rekomendowane odpowiedzi