JarekF Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Panie Henryku. Takie relacje dla ogólnego dobra powinny być zakazane na forum publicznym. Przecież można nabawić się poważnych kompleksów. Boże ! Jaki jestem malutki.
Karol93 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 spadłem z krzesła, jak zobaczyłem ostatnią strone ze zdjęciami... Świetna robota Panie Henryku ! To co miałem okazje zobaczyć na zywo niecały rok temu ? to nic w porównaniu do tego, co teraz można podziwiać. Ostatnio kompletny brak czasu - ale teraz to już obowiązkowo trzeba Pana odwiedzić i popodziwiać po raz drugi Pana wyczyny .
Henryk S. Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Opublikowano 15 Lutego 2010 Ostatnio mam bardzo mało czasu,ale pomalutku pracę idą do przodu,no i to tyle o budowie modelu. Żadnych zdjęć nie będę zamieszczał,gdyż obawiam się o wasze zdrowie. Jarek może nabawić się poważnych kompleksów,Karol spada z krzesła,może doznać poważnych obrażeń,a jeszcze innym wypada szczęka,czasami może pęknąć,a nowa kosztuje i wtedy zabraknie kasy na ulubione hobby. Jarku czemu piszesz że jesteś malutki,ja też kiedyś byłem malutki,według innych modelarzy. W swoim życiu zbudowałem około pięćdziesiąt modeli,więc nabrałem troszkę wprawy do budowy modeli. Jarku nic straconego,zbuduj kilkanaście modeli,wtedy ja będę malutki według Ciebie.
pacek Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Żadnych zdjęć nie będę zamieszczał,gdyż obawiam się o wasze zdrowie. no i co żeście narobili :mrgreen:
MareX Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Masz całkowitą rację Heniu! Żadnych zdjęć, jedynie relacje ustne, a zdrowie i bezpieczeństwo innych Kolegów zostanie w ten sposób zapewnione. Demonstracja gotowego modelu dopuszczalna jedynie na Żarze, z zastrzeżeniem, że oglądać mogą tylko odporni psychicznie. Upadek z krzesła, a tym bardziej "wypad szczeny" to bardzo niebezpieczne przypadki lekarskie. Komplikacje zdrowotne "po" - gwarantowane... :wink:
wojcio69 Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam Henryku nie pisz, że nie zamieścisz zdjęć, bo co niektórych z nas przyprawia to o palpitacje serca, a osatecznie lepiej mieć wypadniętą szczękę czy poobijane kości po upadku z krzesła jak przejść operację i mieć podpięty rozrusznik serca :wink: Dawaj te fotki co by my wiedzieli ile jeszcze musimy się uczyć.
JarekF Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Panie Henryku, oczywiście, że zdjęcia muszą być. Cóż to za relacja bez zdjęć? Trudno, zarówno ja jak i inni jakoś to zniosą. Prezentuje Pan fantastyczną szkołę modelarstwa. Już nie chodzi o to, że model duży, chociaż to potenguje wrażenie a w dodatku RWD. Chodzi o dokładność, precyzję, pomyślunek w wykonaniu poszczególnych elementów. Pięknie. A, żeby Pan był malutki wobec mnie to napewno Panu nie grozi. :wink:
karlem Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Henryk S., Acha, fotek się nie da, a na Żarze połowa forum zejdzie z powodu niewydolności układu krążenia? Ładnie to tak? Lepiej po troszeczku, niech się oswajają, niż później szok i stres do końca życia i to w najlepszym przypadku; ci najbardziej odporni :wink:
Henryk S. Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 Tak czytam i myślę,co zrobić z wami,czy zamieszczać fotki czy nie,ale jednak zostałem przekonany,fotki będę zamieszczał aż do ukończenia modelu. Zrobiłem napęd skrzeli i klap,jedno serwo na jeden płat HS-5645MG Zrobiłem też napęd steru kierunku dałem serwo HS-755MG ale jeszcze nie jest do końca wykonane,gdyż od widocznego orczyka ster,będą jeszcze szły linki napędu steru. Na tych zdjęciach są też widoczne,serwa napędu steru wysokości 2xHS-625MG. Owiewki kół są już zamontowane na stałe do podwozia,jest to blach stalowa 1,5mm,przylutowana na stałe do osi kół,i przykręcona czterema śrubami M2,5mm Statecznik poziomy i pionowy tez jest wklejony,na stery wysokości i kierunku dałem zawiasy kołkowe 5mm. Widoczną oblachowanie na przodzie kadłuba,wykonałem z blach aluminiowej 0,2mm jest to na razie przymiarka. Loże silnika potrzebuje jeszcze troszkę pracy,aby zamontować silnik. A na tych zdjęciach są dwie rurki 8mm i kilka elementów,z których będą wykonane zastrzały. Jeszcze kilka zdjęć modelu w salonie,do porównania wielkości to moja najmłodsza wnuczka,oraz mój wierny towarzysz budowy Max.
JarekF Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Panie Henryku, ale Pan ma małą pralkę :wink:
ertman_176 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 No to widze że będzie co oglądac w tym roku na Żarze :wink: Mam nadzieje że zobaczymy model
wojcio69 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam Koledzy! Czapki z głów przed Panem Henrykiem. Kawał mistrzowskiej, modelarskiej roboty. A tak na marginesie jak to się żyje Panie Heniu w takim mikrokwaterunku? Pralka jakaś taka malutka, TV też z grupy mikrusów i saufit tak nisko, że ledwo się model mieści :wink:
Mirek Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Henryku, kibicujemy wraz z synami budowie modelu i muszę stwierdzić że model o większej skali będziesz musiał budować na placu, bo chyba się nie zmieści w domu, a piesek to już chyba zostanie wtedy pilotem
Konrad_P Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Pralka jakaś taka malutka, TV też z grupy mikrusów ale Pan ma małą pralkę Panowie nic a nic się nie znają, bo pewnie jeszcze wnuków nie macie. Toż to zabaweczki wnuczki Panie Henryku prosze powiedzieć gdzie będzie można zobaczyć to cudo a akcji.
Henryk S. Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 No panowie dobrze Konrad napisał,są to zabawki wnuczki w domku dla lalek. Model będzie można oglądać na Żarze,a wcześniej tylko u mnie w domu. Teraz jeszcze kilka zdjęć z dalszej budowy,elementy które pokazywałem wcześniej,zostały odpowiednio obrobione i zamontowane na śrubki do rurek 8mm i płata. Rurki zastrzałów okleiłem dwustronnie balsą grubości 6mm i szer.36mm,i obrobiłem aby uzyskać odpowiedni profil. Zrobiłem też napęd steru kierunku,linki stalowe 0,8mm w nylonie i do naciągu śruby rzymskie. Łoże silnika już odpowiednio obrobione,tłumiki drgań dopasowane ,silnik przykręcony do łoża śrubami M4,pomiędzy łoże a uszy silnika dałem podkładki z teflonu 2mm.
rapier Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Piekna robota Heniu. Powiedz mi czy boczne blachy maja karbowania?? Jesli tak to zdradz jak to uczyniles...
Henryk S. Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 Tak blachy są karbowane,do takiego karbowania nadaje się tylko miękkie aluminium,ale nie blacha drukarska. Miałem trudności z kupnem takiego aluminium już podczas budowy pierwszego modelu RWD6 i wpadłem na pomysł,kupienia pater w hurtowni z opakowaniami. Patery małe 44x20 mają blachę 0,15mm a duże 55x36 0,2mm. Narzędzia użyte do karbowania:gazeta,linijka i długopis,tak te patery wyglądają i użyte narzędzia do karbowania.
rapier Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 no wiec wszyscy napaleni na P11 wiedza przy okazji jak to zrobic
Henryk S. Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 Zacząłem oklejanie płatów folią o strukturze płótna oracover,poprzednie RWD też oklejałem folią o strukturze płótna ale solartex. Oracover dużo lepiej imituje płótno niż solartex,jest więcej porowaty i powierzchnia wygląda jak malowana natryskiem.
ToMarkov Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Mistrzostwo, nie moge sie doczekać Pikniku na Żarze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.