Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nareszcie! Świetnie!

Wspominałeś od czasu do czasu o tym nowym projekcie i niecierpliwie czekałem na jakieś postępy, nie mając pewności czy będzie relacja...

A jednak! Bardzo się cieszę i będę śledził uważnie. Twoje projekty zawsze podziwiam, są świetne, a wykonanie zawsze mistrzowskie. 

Dobrze że można popatrzeć bo jest się od kogo uczyć fachu.

Ps. Bardzo ładne grafiki, robią wrażenie.

Opublikowano

Gratuluję wyboru! Piękny samolot. Szykuje się następna świetna relacja z budowy. Jestem wiernym kibicem i życzę dużo samozaparcia przy budowie. Oj ! Będzie co podziwiać?.

Opublikowano
Cytat

Patrzę co chwilę na Wilka - ale w skali 1:12 :)

 

To strasznie mały wyjdzie, 900mm rozpiętości, przy 2-ch silnikach, gondolach, to musi ważyć "piórko " żeby to latało.

Kilka lat temu odkupiłem takiego, ale 1:9. Konstrukcja balsowa kryta orecoverem, super mi to latało póki nie padło badziewne serwo na lotce. Po wymianie oczywiście nie sprawdziłem wychyleń i skończyło się rumakowanie. Zostało mi całe wyposażenie, motorki, regle, i chowane podwozie.

Ktoś nawet coś tam nagrał.

 

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Witam

Wojtek  będę podglądał temat bo zacząłem lepić  PWS 33 w skali 1/3,5 na razie ogarniam podwozie ( i jestem na dobrej drodze  )do napędu mam Saito FG30 dwie sztuki planuję zmieścić się w 15-16kg

Opublikowano

Cześć Adaś, no i super! Widzę że Cię zmotywowałem?, obiecywałeś od dawna że się weźmiesz za Wyżła.

Ale bardzo mnie niepokoi że nie kończysz RWD-25. Myślałem że w tym sezonie polecimy razem.?

Tak, podwozie to wyzwanie, coś o tym wiem. FG30 może być trochę mało, no ale zobaczysz ile Ci wyjdzie wagowo model, zawsze można podmienić na FG-40?.

 

 

Opublikowano

Polecimy jeszcze z tydzień i skończę wszystkie naprawy i zaczęte modele i biorę się za  25 praktyczni trzeba troszkę pogłaskać tu i tam i jest gotowa do malowania 

Opublikowano
W dniu 7.03.2021 o 17:50, jędrek napisał:

Wojtek, były w "Modelarzu" jeszcze takie plany.

 

PZL-38_Wilk.jpg.10d067db144dc39ca1e88f6fde40dc20.thumb.jpg.3d8b92c2b02214ddccfcc18cf14da3e7.jpg

 

Kiedyś już o tym pisałem, ale z obowiązku przypomnę i tu.

Na tych planach jest błąd. Wilk miał oznaczenie PZL 38 bez P.  ( nie miał nic wspólnego z Puławskim.)

Opublikowano
W dniu 9.03.2021 o 20:23, mecenas napisał:

 

To strasznie mały wyjdzie, 900mm rozpiętości, przy 2-ch silnikach, gondolach, to musi ważyć "piórko " żeby to latało.

Kilka lat temu odkupiłem takiego, ale 1:9. Konstrukcja balsowa kryta orecoverem, super mi to latało póki nie padło badziewne serwo na lotce. Po wymianie oczywiście nie sprawdziłem wychyleń i skończyło się rumakowanie. Zostało mi całe wyposażenie, motorki, regle, i chowane podwozie.

Ktoś nawet coś tam nagrał.

 

 

 

Prezentuje sie pięknie i dostojnie. 1/9 to już właściwy rozmiar. Oprócz składanego podwozia miał tez ster kierunku? Pamiętasz ile ważył do lotu?

Ja planuję ok 1kg na 2 silniczki 2830 i śmigła 7x5. Bez podwozia (chyba ze druciane)

 

image.png.d3c843efe80534f227a85aa388c7e833.png

  • Lubię to 2
Opublikowano
8 godzin temu, mecenas napisał:

Cześć.

 

Prace nad kopytem pod formę gondoli trwają. Kopyto składa się z 4-ech części, część przednia z dwóch połówek i tylna podobnie.

 

 

W tak zwanym międzyczasie projektuję w programie FreeCad elementy podwozia gł. które będą frezowane na CNC z lotniczego duraluminium.

 

Na razie tyle.

 

 

 

Bedzie co ogladac i podziwiac!

Opublikowano
Cytat

Oprócz składanego podwozia miał tez ster kierunku? Pamiętasz ile ważył do lotu?

 

Tak, posiadał stery kierunku pędzone jednym serwem z kadłuba poprzez zestaw dźwigni kątowych.

Ze względu na brak wzniosu, tzn jest ok. 0.5 st. model nie chciał poprawnie wykonywać zakrętów i kierunek musi być używany.

Całość do lotu ważyła lekko ponad 1350g.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.