Jump to content

Recommended Posts

Nareszcie! Świetnie!

Wspominałeś od czasu do czasu o tym nowym projekcie i niecierpliwie czekałem na jakieś postępy, nie mając pewności czy będzie relacja...

A jednak! Bardzo się cieszę i będę śledził uważnie. Twoje projekty zawsze podziwiam, są świetne, a wykonanie zawsze mistrzowskie. 

Dobrze że można popatrzeć bo jest się od kogo uczyć fachu.

Ps. Bardzo ładne grafiki, robią wrażenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluję wyboru! Piękny samolot. Szykuje się następna świetna relacja z budowy. Jestem wiernym kibicem i życzę dużo samozaparcia przy budowie. Oj ! Będzie co podziwiać😀.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wojtek, były w "Modelarzu" jeszcze takie plany.

 

PZL-38_Wilk.jpg.10d067db144dc39ca1e88f6fde40dc20.thumb.jpg.3d8b92c2b02214ddccfcc18cf14da3e7.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluje wyboru! Pewnie bedzie szybciej skonczony od mojego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowiada się super model. Patrzę co chwilę na Wilka - ale w skali 1:12 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Patrzę co chwilę na Wilka - ale w skali 1:12 :)

 

To strasznie mały wyjdzie, 900mm rozpiętości, przy 2-ch silnikach, gondolach, to musi ważyć "piórko " żeby to latało.

Kilka lat temu odkupiłem takiego, ale 1:9. Konstrukcja balsowa kryta orecoverem, super mi to latało póki nie padło badziewne serwo na lotce. Po wymianie oczywiście nie sprawdziłem wychyleń i skończyło się rumakowanie. Zostało mi całe wyposażenie, motorki, regle, i chowane podwozie.

Ktoś nawet coś tam nagrał.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Wojtek  będę podglądał temat bo zacząłem lepić  PWS 33 w skali 1/3,5 na razie ogarniam podwozie ( i jestem na dobrej drodze  )do napędu mam Saito FG30 dwie sztuki planuję zmieścić się w 15-16kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć Adaś, no i super! Widzę że Cię zmotywowałem😀, obiecywałeś od dawna że się weźmiesz za Wyżła.

Ale bardzo mnie niepokoi że nie kończysz RWD-25. Myślałem że w tym sezonie polecimy razem.🤔

Tak, podwozie to wyzwanie, coś o tym wiem. FG30 może być trochę mało, no ale zobaczysz ile Ci wyjdzie wagowo model, zawsze można podmienić na FG-40😉.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecimy jeszcze z tydzień i skończę wszystkie naprawy i zaczęte modele i biorę się za  25 praktyczni trzeba troszkę pogłaskać tu i tam i jest gotowa do malowania 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.03.2021 o 17:50, jędrek napisał:

Wojtek, były w "Modelarzu" jeszcze takie plany.

 

PZL-38_Wilk.jpg.10d067db144dc39ca1e88f6fde40dc20.thumb.jpg.3d8b92c2b02214ddccfcc18cf14da3e7.jpg

 

Kiedyś już o tym pisałem, ale z obowiązku przypomnę i tu.

Na tych planach jest błąd. Wilk miał oznaczenie PZL 38 bez P.  ( nie miał nic wspólnego z Puławskim.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 9.03.2021 o 20:23, mecenas napisał:

 

To strasznie mały wyjdzie, 900mm rozpiętości, przy 2-ch silnikach, gondolach, to musi ważyć "piórko " żeby to latało.

Kilka lat temu odkupiłem takiego, ale 1:9. Konstrukcja balsowa kryta orecoverem, super mi to latało póki nie padło badziewne serwo na lotce. Po wymianie oczywiście nie sprawdziłem wychyleń i skończyło się rumakowanie. Zostało mi całe wyposażenie, motorki, regle, i chowane podwozie.

Ktoś nawet coś tam nagrał.

 

 

 

Prezentuje sie pięknie i dostojnie. 1/9 to już właściwy rozmiar. Oprócz składanego podwozia miał tez ster kierunku? Pamiętasz ile ważył do lotu?

Ja planuję ok 1kg na 2 silniczki 2830 i śmigła 7x5. Bez podwozia (chyba ze druciane)

 

image.png.d3c843efe80534f227a85aa388c7e833.png

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, mecenas napisał:

Cześć.

 

Prace nad kopytem pod formę gondoli trwają. Kopyto składa się z 4-ech części, część przednia z dwóch połówek i tylna podobnie.

 

 

W tak zwanym międzyczasie projektuję w programie FreeCad elementy podwozia gł. które będą frezowane na CNC z lotniczego duraluminium.

 

Na razie tyle.

 

 

 

Bedzie co ogladac i podziwiac!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Oprócz składanego podwozia miał tez ster kierunku? Pamiętasz ile ważył do lotu?

 

Tak, posiadał stery kierunku pędzone jednym serwem z kadłuba poprzez zestaw dźwigni kątowych.

Ze względu na brak wzniosu, tzn jest ok. 0.5 st. model nie chciał poprawnie wykonywać zakrętów i kierunek musi być używany.

Całość do lotu ważyła lekko ponad 1350g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.