Skocz do zawartości

T-Mobile, żerowanie na swoich klientach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co myślicie o takiej sytuacji. U tego operatora mam chyba najtańszy abonament bo bardzo mało wydzwaniam; 29 zł telefon z 200 min/mies rozmów i 10zł Internet w tablecie.

W listopadzie czy październiku zostały naliczone dodatkowe połączenia na numery Premium. Oczywiście reklamowałem, a reklamacja została uznana. Jednak od tamtego zdarzenia kolejne rachunki były coraz wyższe bo np. uznając reklamację kolejny rachunek opisany na sumę przed reklamacją - mieli odciągnąć kwotę z kolejnego i takie tam. napisałem kolejną reklamację 23.02.21 ale nie otrzymałem odpowiedzi. Kiedy wydawało mi się, że już wyrównałem wszystko to przed wczoraj kolejny rachunek na 68zł plus zaległości  - razem 85zł. Poszedłem oczywiście wyjaśnić sprawę. Miła pani sprawdziła dokładnie o co chodzi i przypadkowo odkryła, że od grudnia skończyła mi się umowa. Teraz płacę dalej owe 29+10zł ale tylko za fakt posiadania abonamentu. znaczy każde moje wyjściowe połączenie jest płatne! Oczywiście nie zostałem o tym poinformowany, a tym bardziej nie wyraziłem zgody na takie warunki. Trzeba być kretynem do potęgi by zgadzać się na nie.

Co do okresu umowy, nie raz już tak było, że przychodziłem w jakiejś sprawie o coś zapytać lub zapytać o ofertę i okazywało się, że jestem już jakby bez umowy ale cały czas na tych samych zasadach czyli ten sam koszt i darmowe minuty.

Uważam, że sprawę mam na 1000% wygraną ale może jest cos co nie wziąłem pod uwagę/ Jestem raczej porywczy więc bardzo dużo kosztowało mnie by zachować wczoraj spokój by dobrze przygotować reklamację. W T-Mobile, wcześniej była to ERA jestem od 2008 roku.

Mieliście może podobne sytuacje?

Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, Irek M napisał:

by dobrze przygotować reklamację

szukaj w warunkach ogólnych

 

 

jestem u nich  od 2008 ( najpierw Era) , teraz te dziady

abonament  29,99/ mc , rozmowy na stacjonarne + wszystkie komórki bez ograniczen + smsy+ mmsy - taryfa pod nazwą RODZINA 20

umowa skończyłami się ze 3 lata temu ???

Edytowane przez d9Jacek
uzupełnienie wiadomości
Opublikowano

Jacek, mam to samo - Rodzina 20... Nie tyle, że nie zapłacę więcej jak do tej pory czyli 40zł ale zażądam zwrotu nadpłaconej kwoty lub zaliczenia w poczet następnej płatności. Pewnie już ostatniej.

Opublikowano (edytowane)

sprawdz warunki ogólne, reklamacja nie na gębe tylko mailem -> BOK,  warto ich postraszyć UOKK

a to dlaczego ja płacę tylko 29,99 ??? jak mam no limit, a Tobie  taką samą taryfę  przerzucili na warunki ogólne

3 godziny temu, Irek M napisał:

Co do okresu umowy, nie raz już tak było, że przychodziłem w jakiejś sprawie o coś zapytać lub zapytać o ofertę i okazywało się, że jestem już jakby bez umowy ale cały czas na tych samych zasadach czyli ten sam koszt i darmowe minuty

bo tak to cały czas funkcjonowało....i jeden pełny miesiąc rozliczeniowy na wypowiedzenie umowy

 

wg. informacji jakie otrzymałem,  umowa terminowa  po upłynięciu okresu na jaki  była podpisana  , przechodziła w stan umowy bezterminowej ale  realizowanej na starych  warunkach czyli takich na jakich była zawarta umowa terminowa 

Edytowane przez d9Jacek
uzupełnienie wiadomości
Opublikowano

Ja jestem w Tmobile ze 20 lat w cześniej era gsm i zero problemów.Miałem raz umowe z Plusem to tam wychodziłem jak zablocki.I jeszcze nie moglem sie od nich odczepić.3 razy rezygnacje skladalem.

Opublikowano
Godzinę temu, Grzesiek napisał:

Ja jestem w Tmobile ze 20 lat w cześniej era gsm i zero problemów.Miałem raz umowe z Plusem to tam wychodziłem jak zablocki.I jeszcze nie moglem sie od nich odczepić.3 razy rezygnacje skladalem.

Ja ma od samego początku istnienia ERY. Wykupiłem abonament bodaj w sierpniu 1996 roku w pierwszym roku istnienia firmy. Nigdy nie miałem ani jednego problemu w tym czasie. 

Opublikowano

Byłem w Erze potem T-moblie w sumie jakieś 15 -20 lat. rozmowy bez limitu i 2 GB internetu za kwotę 30 zl. Od roku jestem w Plusie taryfa AIGO. Abonament 25 zl rozmowy i inne bez ograniczeń i na początek 10 Gb internetu + Youtobe 10 GB. Umowa bezterminowa. Po pół roku dodają po 1 GB co miesiąc, teraz ma 14 GB internetu i 10 GB na Youtobe i 3,5 GB w romingu. Gdybym podpisał umowę na 24 miesiące zaczynałbym od 15 GB. Oczywiście takich warunków nie otrzymasz w salonie, trzeba dzwonić na infolinie.

Opublikowano
5 godzin temu, Konrad_P napisał:

Ja ma od samego początku istnienia ERY. Wykupiłem abonament bodaj w sierpniu 1996 roku w pierwszym roku istnienia firmy. Nigdy nie miałem ani jednego problemu w tym czasie. 

Ja Konrad mialem rownież od samego początku tyle ze na karte Tak-Tak wtedy za nia zaplacilem 250zł a do wykorzystania mialem 50 i jedno sekundowe naliczanie.Teraz to jest miód za 5 zeta starter i wszystko do wygadania.

5 godzin temu, mazur napisał:

Byłem w Erze potem T-moblie w sumie jakieś 15 -20 lat. rozmowy bez limitu i 2 GB internetu za kwotę 30 zl. Od roku jestem w Plusie taryfa AIGO. Abonament 25 zl rozmowy i inne bez ograniczeń i na początek 10 Gb internetu + Youtobe 10 GB. Umowa bezterminowa. Po pół roku dodają po 1 GB co miesiąc, teraz ma 14 GB internetu i 10 GB na Youtobe i 3,5 GB w romingu. Gdybym podpisał umowę na 24 miesiące zaczynałbym od 15 GB. Oczywiście takich warunków nie otrzymasz w salonie, trzeba dzwonić na infolinie.

Ja z Plusem nie chce mieć nic wspólnego.Czytaj wyżej.

Opublikowano
10 minut temu, Grzesiek napisał:

Ja Konrad mialem rownież od samego początku tyle ze na karte Tak-Tak wtedy za nia zapłaciłem 250zł a do wykorzystania miałem 50 i jedno sekundowe naliczanie.Teraz to jest miód za 5 zeta starter i wszystko do wygadania.

Ja miałem zawsze abonament. Kupiłem zaraz po otwarciu salonu w Feniksie we Wrocku na Rynku. Wtedy abonament był spory i 2,5zł za 1 min. Nie narzekałem i nadal nie narzekam choć firma ma swoje wzloty i upadki zwłaszcza w zasięgu. Nie wiem jak to teraz jest ale z jednej strony domu mam zasięg a z drugiej nie choć mieszkam w mieście. 

Opublikowano
22 godziny temu, Grzesiek napisał:

I jeszcze nie moglem sie od nich odczepić.3 razy rezygnacje skladalem.

Podobnie   z "byla" zona jest . Nie chce sie odczepic ?

Opublikowano

Jarek jest jednak wielka różnica. byłym operatorem mało kto się zainteresuje ale byłą fru no to jeszcze każdy może ? ? ?

Opublikowano

W wielkich koncernach jest taki porządek, że aż robi się od tego straszny burdel i problemy. Koncerny te płacą grubą kasę za różnego rodzaju audyty i wdrażają po nich zalecane super rozwiązania, które może nawet firmie przynoszą oszczędności, ale są utrapieniem dla pracowników i klientów.

 

Sam niedawno walczyłem z pewną firmą kurierską. Przesyłka leżała na cle 2 tygodnie, a ja ciągle dzwoniłem po to, żeby się dowiedzieć, że pracownik infolinii wysyła zgłoszenie do ich agencji celnej i na pewno zaraz przesyła zostanie odprawiona. Po 2 tygodniach w końcu trafiłem na jakiegoś pracownika, który dał mi numer do pracownika agencji. Przesyłka w tym samym dniu została odprawiona i przy okazji dowiedziałem się, że gdyby nie mój telefon to chyba nigdy by się nie doczekała odprawy, bo w jakimś ich systemie po prostu nie istniała.

Opublikowano

Nie lepiej będąc osobą fizyczną korzystać z ofert na kartę ? Konkurencyjność nie gorsza, a w każdej chwili można rozstać się z dowolnym operatorem ?

 

PS Stali klienci operatorów (długoletni) są najczęściej brzydko mówiąc dy... To jest dla mnie niezrozumiałe, bo pozyskanie nowego jest kosztowniejsze niż utrzymanie starego klienta, ale tak jest. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Piotrek, czy lepsza karta czy abonament nigdy nie zastanawiałem się. Do listopada czy października wszystko było OK. Co do bałaganu to musi być u nich  - T-mobile - potężny. Np. przedostatni rachunek - nie wiedząc, że naliczany jest już na innych zasadach - wyliczyłem, że płacę jak do tej pory 40zł i OK nic więcej. Tyle wpłaciłem, a za dzień czy dwa wiadomość dziękująca za wpłatę. Za kolejny dzień czy dwa przychodzi sms, że winny jestem jeszcze 15zł. Myślę sobie znowu jakieś połączenie Premium, które blokowali mi, a może nieskutecznie. myślę sobie OK 15zł to nic takiego. Wpłaciłem, znowu sms z podziękowaniem za uregulowanie rachunku. Dzień czy dwa później przychodzi sms, że wystawiono nową fakturę na 68zł plus zaległości na kilkanaście zł czyli razem 85zł. Oczywiście poszedłem reklamować - było to 23.02.21. Do dziś nie dostałem odpowiedzi. minął miesiąc co oznacza w polskim prawie, że jeśli w tym okresie nie otrzymam wyjaśnień to reklamacja uznana jest za rozpatrzoną pozytywnie. W ostatnią niedzielę otrzymałem sms, że moje zadłużenie wynosi 12zł i jeśli nie wpłacę w ciągu 3 dni to zablokują połączenia wyjściowe. Moje pytanie : zadłużenie 12zł od kwoty podstawowej opłaty czyli 40zł czy od ostatniej wspomnianej 68zł czy 85zł ? Oczywiście nie mam zamiaru płacić czegokolwiek. Czekałem z ostateczną reklamacją do dziś by jutro oficjalnie ją złożyć. I teraz nie wiem czy powinienem żądać przywrócenia lub ustalenia nowej korzystniejszej dla mnie umowy czy kategorycznie zakończyć współpracę z nimi, a wszystkie płatności po wyżej 40zł zaliczyć na poczet ostatniego rachunku jaki mam do zapłacenia.

I jeszcze coś dziwnego. Pomyślałem, że zachowam te sms dziękujące za wpłaty by podeprzeć się nimi składając reklamacje. Ale one niestety zniknęły...na 100% ich nie usuwałem. Że płaciłem te dodatkowe kwoty nie ulega wątpliwości gdyż spisałem sobie daty przelewów.

I w taki oto sposób 13 letnia historia najprawdopodobniej jutro zakończy się, może nawet w sądzie... 

Opublikowano

Irek, weź zakończ tą sprawę z nimi i przejdź na kartę. Skończą Ci się problemy z naliczaniem nie wiadomo czego. Zrobisz sobie automatyczne doładowanie określoną kwotą w banku i w najgorszym przypadku będziesz stratny doładowanie, jak coś się pop... 

Minie powiedzmy pół roku, znajdziesz atrakcyjniejszą ofertę i przeskoczysz na innego operatora. Tak z kwiatka na kwiatek, jest taniej i bez nerwów ?

 

PS To moja filozofia, ale każdy ma swoją. 

Opublikowano

Tu się zgodzę z Wami na przykładzie kablówki. Wkurzało mnie , że np. po 20 latach mam gorsze warunki umowy niż osoby aktualnie zachęcane do podpisania pierwszej umowy.

Opublikowano

Ja uciekłem z playa do plusa, dwa numery - połączenia/sms w cenie i teraz widzę 14gb neta za 40 pln brutto abonament na czas nie określony. 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.