Irek M Opublikowano 20 Marca 2021 Opublikowano 20 Marca 2021 Co myślicie o takiej sytuacji. U tego operatora mam chyba najtańszy abonament bo bardzo mało wydzwaniam; 29 zł telefon z 200 min/mies rozmów i 10zł Internet w tablecie. W listopadzie czy październiku zostały naliczone dodatkowe połączenia na numery Premium. Oczywiście reklamowałem, a reklamacja została uznana. Jednak od tamtego zdarzenia kolejne rachunki były coraz wyższe bo np. uznając reklamację kolejny rachunek opisany na sumę przed reklamacją - mieli odciągnąć kwotę z kolejnego i takie tam. napisałem kolejną reklamację 23.02.21 ale nie otrzymałem odpowiedzi. Kiedy wydawało mi się, że już wyrównałem wszystko to przed wczoraj kolejny rachunek na 68zł plus zaległości - razem 85zł. Poszedłem oczywiście wyjaśnić sprawę. Miła pani sprawdziła dokładnie o co chodzi i przypadkowo odkryła, że od grudnia skończyła mi się umowa. Teraz płacę dalej owe 29+10zł ale tylko za fakt posiadania abonamentu. znaczy każde moje wyjściowe połączenie jest płatne! Oczywiście nie zostałem o tym poinformowany, a tym bardziej nie wyraziłem zgody na takie warunki. Trzeba być kretynem do potęgi by zgadzać się na nie. Co do okresu umowy, nie raz już tak było, że przychodziłem w jakiejś sprawie o coś zapytać lub zapytać o ofertę i okazywało się, że jestem już jakby bez umowy ale cały czas na tych samych zasadach czyli ten sam koszt i darmowe minuty. Uważam, że sprawę mam na 1000% wygraną ale może jest cos co nie wziąłem pod uwagę/ Jestem raczej porywczy więc bardzo dużo kosztowało mnie by zachować wczoraj spokój by dobrze przygotować reklamację. W T-Mobile, wcześniej była to ERA jestem od 2008 roku. Mieliście może podobne sytuacje?
d9Jacek Opublikowano 20 Marca 2021 Opublikowano 20 Marca 2021 (edytowane) 33 minuty temu, Irek M napisał: by dobrze przygotować reklamację szukaj w warunkach ogólnych jestem u nich od 2008 ( najpierw Era) , teraz te dziady abonament 29,99/ mc , rozmowy na stacjonarne + wszystkie komórki bez ograniczen + smsy+ mmsy - taryfa pod nazwą RODZINA 20 umowa skończyłami się ze 3 lata temu ??? Edytowane 20 Marca 2021 przez d9Jacek uzupełnienie wiadomości
Irek M Opublikowano 20 Marca 2021 Autor Opublikowano 20 Marca 2021 Jacek, mam to samo - Rodzina 20... Nie tyle, że nie zapłacę więcej jak do tej pory czyli 40zł ale zażądam zwrotu nadpłaconej kwoty lub zaliczenia w poczet następnej płatności. Pewnie już ostatniej.
d9Jacek Opublikowano 20 Marca 2021 Opublikowano 20 Marca 2021 (edytowane) sprawdz warunki ogólne, reklamacja nie na gębe tylko mailem -> BOK, warto ich postraszyć UOKK a to dlaczego ja płacę tylko 29,99 ??? jak mam no limit, a Tobie taką samą taryfę przerzucili na warunki ogólne 3 godziny temu, Irek M napisał: Co do okresu umowy, nie raz już tak było, że przychodziłem w jakiejś sprawie o coś zapytać lub zapytać o ofertę i okazywało się, że jestem już jakby bez umowy ale cały czas na tych samych zasadach czyli ten sam koszt i darmowe minuty bo tak to cały czas funkcjonowało....i jeden pełny miesiąc rozliczeniowy na wypowiedzenie umowy wg. informacji jakie otrzymałem, umowa terminowa po upłynięciu okresu na jaki była podpisana , przechodziła w stan umowy bezterminowej ale realizowanej na starych warunkach czyli takich na jakich była zawarta umowa terminowa Edytowane 20 Marca 2021 przez d9Jacek uzupełnienie wiadomości
Grzesiek Opublikowano 20 Marca 2021 Opublikowano 20 Marca 2021 Ja jestem w Tmobile ze 20 lat w cześniej era gsm i zero problemów.Miałem raz umowe z Plusem to tam wychodziłem jak zablocki.I jeszcze nie moglem sie od nich odczepić.3 razy rezygnacje skladalem.
Konrad_P Opublikowano 20 Marca 2021 Opublikowano 20 Marca 2021 Godzinę temu, Grzesiek napisał: Ja jestem w Tmobile ze 20 lat w cześniej era gsm i zero problemów.Miałem raz umowe z Plusem to tam wychodziłem jak zablocki.I jeszcze nie moglem sie od nich odczepić.3 razy rezygnacje skladalem. Ja ma od samego początku istnienia ERY. Wykupiłem abonament bodaj w sierpniu 1996 roku w pierwszym roku istnienia firmy. Nigdy nie miałem ani jednego problemu w tym czasie.
mazur Opublikowano 20 Marca 2021 Opublikowano 20 Marca 2021 Byłem w Erze potem T-moblie w sumie jakieś 15 -20 lat. rozmowy bez limitu i 2 GB internetu za kwotę 30 zl. Od roku jestem w Plusie taryfa AIGO. Abonament 25 zl rozmowy i inne bez ograniczeń i na początek 10 Gb internetu + Youtobe 10 GB. Umowa bezterminowa. Po pół roku dodają po 1 GB co miesiąc, teraz ma 14 GB internetu i 10 GB na Youtobe i 3,5 GB w romingu. Gdybym podpisał umowę na 24 miesiące zaczynałbym od 15 GB. Oczywiście takich warunków nie otrzymasz w salonie, trzeba dzwonić na infolinie.
Grzesiek Opublikowano 20 Marca 2021 Opublikowano 20 Marca 2021 5 godzin temu, Konrad_P napisał: Ja ma od samego początku istnienia ERY. Wykupiłem abonament bodaj w sierpniu 1996 roku w pierwszym roku istnienia firmy. Nigdy nie miałem ani jednego problemu w tym czasie. Ja Konrad mialem rownież od samego początku tyle ze na karte Tak-Tak wtedy za nia zaplacilem 250zł a do wykorzystania mialem 50 i jedno sekundowe naliczanie.Teraz to jest miód za 5 zeta starter i wszystko do wygadania. 5 godzin temu, mazur napisał: Byłem w Erze potem T-moblie w sumie jakieś 15 -20 lat. rozmowy bez limitu i 2 GB internetu za kwotę 30 zl. Od roku jestem w Plusie taryfa AIGO. Abonament 25 zl rozmowy i inne bez ograniczeń i na początek 10 Gb internetu + Youtobe 10 GB. Umowa bezterminowa. Po pół roku dodają po 1 GB co miesiąc, teraz ma 14 GB internetu i 10 GB na Youtobe i 3,5 GB w romingu. Gdybym podpisał umowę na 24 miesiące zaczynałbym od 15 GB. Oczywiście takich warunków nie otrzymasz w salonie, trzeba dzwonić na infolinie. Ja z Plusem nie chce mieć nic wspólnego.Czytaj wyżej.
Konrad_P Opublikowano 20 Marca 2021 Opublikowano 20 Marca 2021 10 minut temu, Grzesiek napisał: Ja Konrad mialem rownież od samego początku tyle ze na karte Tak-Tak wtedy za nia zapłaciłem 250zł a do wykorzystania miałem 50 i jedno sekundowe naliczanie.Teraz to jest miód za 5 zeta starter i wszystko do wygadania. Ja miałem zawsze abonament. Kupiłem zaraz po otwarciu salonu w Feniksie we Wrocku na Rynku. Wtedy abonament był spory i 2,5zł za 1 min. Nie narzekałem i nadal nie narzekam choć firma ma swoje wzloty i upadki zwłaszcza w zasięgu. Nie wiem jak to teraz jest ale z jednej strony domu mam zasięg a z drugiej nie choć mieszkam w mieście.
jarek996 Opublikowano 21 Marca 2021 Opublikowano 21 Marca 2021 22 godziny temu, Grzesiek napisał: I jeszcze nie moglem sie od nich odczepić.3 razy rezygnacje skladalem. Podobnie z "byla" zona jest . Nie chce sie odczepic ?
Irek M Opublikowano 21 Marca 2021 Autor Opublikowano 21 Marca 2021 Jarek jest jednak wielka różnica. byłym operatorem mało kto się zainteresuje ale byłą fru no to jeszcze każdy może ? ? ?
d9Jacek Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 2 godziny temu, mr.jaro napisał: ......w Niemczech istnieje trafne okreslenie takiego balaganu w koncernach,...... Jarku, w punkt?
dariuszj Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 W wielkich koncernach jest taki porządek, że aż robi się od tego straszny burdel i problemy. Koncerny te płacą grubą kasę za różnego rodzaju audyty i wdrażają po nich zalecane super rozwiązania, które może nawet firmie przynoszą oszczędności, ale są utrapieniem dla pracowników i klientów. Sam niedawno walczyłem z pewną firmą kurierską. Przesyłka leżała na cle 2 tygodnie, a ja ciągle dzwoniłem po to, żeby się dowiedzieć, że pracownik infolinii wysyła zgłoszenie do ich agencji celnej i na pewno zaraz przesyła zostanie odprawiona. Po 2 tygodniach w końcu trafiłem na jakiegoś pracownika, który dał mi numer do pracownika agencji. Przesyłka w tym samym dniu została odprawiona i przy okazji dowiedziałem się, że gdyby nie mój telefon to chyba nigdy by się nie doczekała odprawy, bo w jakimś ich systemie po prostu nie istniała.
a74BACK Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 Nie lepiej będąc osobą fizyczną korzystać z ofert na kartę ? Konkurencyjność nie gorsza, a w każdej chwili można rozstać się z dowolnym operatorem ? PS Stali klienci operatorów (długoletni) są najczęściej brzydko mówiąc dy... To jest dla mnie niezrozumiałe, bo pozyskanie nowego jest kosztowniejsze niż utrzymanie starego klienta, ale tak jest. 1
Irek M Opublikowano 23 Marca 2021 Autor Opublikowano 23 Marca 2021 Piotrek, czy lepsza karta czy abonament nigdy nie zastanawiałem się. Do listopada czy października wszystko było OK. Co do bałaganu to musi być u nich - T-mobile - potężny. Np. przedostatni rachunek - nie wiedząc, że naliczany jest już na innych zasadach - wyliczyłem, że płacę jak do tej pory 40zł i OK nic więcej. Tyle wpłaciłem, a za dzień czy dwa wiadomość dziękująca za wpłatę. Za kolejny dzień czy dwa przychodzi sms, że winny jestem jeszcze 15zł. Myślę sobie znowu jakieś połączenie Premium, które blokowali mi, a może nieskutecznie. myślę sobie OK 15zł to nic takiego. Wpłaciłem, znowu sms z podziękowaniem za uregulowanie rachunku. Dzień czy dwa później przychodzi sms, że wystawiono nową fakturę na 68zł plus zaległości na kilkanaście zł czyli razem 85zł. Oczywiście poszedłem reklamować - było to 23.02.21. Do dziś nie dostałem odpowiedzi. minął miesiąc co oznacza w polskim prawie, że jeśli w tym okresie nie otrzymam wyjaśnień to reklamacja uznana jest za rozpatrzoną pozytywnie. W ostatnią niedzielę otrzymałem sms, że moje zadłużenie wynosi 12zł i jeśli nie wpłacę w ciągu 3 dni to zablokują połączenia wyjściowe. Moje pytanie : zadłużenie 12zł od kwoty podstawowej opłaty czyli 40zł czy od ostatniej wspomnianej 68zł czy 85zł ? Oczywiście nie mam zamiaru płacić czegokolwiek. Czekałem z ostateczną reklamacją do dziś by jutro oficjalnie ją złożyć. I teraz nie wiem czy powinienem żądać przywrócenia lub ustalenia nowej korzystniejszej dla mnie umowy czy kategorycznie zakończyć współpracę z nimi, a wszystkie płatności po wyżej 40zł zaliczyć na poczet ostatniego rachunku jaki mam do zapłacenia. I jeszcze coś dziwnego. Pomyślałem, że zachowam te sms dziękujące za wpłaty by podeprzeć się nimi składając reklamacje. Ale one niestety zniknęły...na 100% ich nie usuwałem. Że płaciłem te dodatkowe kwoty nie ulega wątpliwości gdyż spisałem sobie daty przelewów. I w taki oto sposób 13 letnia historia najprawdopodobniej jutro zakończy się, może nawet w sądzie...
a74BACK Opublikowano 23 Marca 2021 Opublikowano 23 Marca 2021 Irek, weź zakończ tą sprawę z nimi i przejdź na kartę. Skończą Ci się problemy z naliczaniem nie wiadomo czego. Zrobisz sobie automatyczne doładowanie określoną kwotą w banku i w najgorszym przypadku będziesz stratny doładowanie, jak coś się pop... Minie powiedzmy pół roku, znajdziesz atrakcyjniejszą ofertę i przeskoczysz na innego operatora. Tak z kwiatka na kwiatek, jest taniej i bez nerwów ? PS To moja filozofia, ale każdy ma swoją.
Irek M Opublikowano 23 Marca 2021 Autor Opublikowano 23 Marca 2021 Tu się zgodzę z Wami na przykładzie kablówki. Wkurzało mnie , że np. po 20 latach mam gorsze warunki umowy niż osoby aktualnie zachęcane do podpisania pierwszej umowy.
qba Opublikowano 23 Marca 2021 Opublikowano 23 Marca 2021 Ja uciekłem z playa do plusa, dwa numery - połączenia/sms w cenie i teraz widzę 14gb neta za 40 pln brutto abonament na czas nie określony.
Rekomendowane odpowiedzi