Skocz do zawartości

Budowa PZL M18 Dromader


robert.pilot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kadłub jest pokryty balsa 2mm. Wszystko pokryte tkanina szklana 24gm2 i zywicą epoksydową. Szlifowanie i po szlifie wszystko malowane podkładem akrylowym z wypełniaczem. Znowu szlifowanie i dopiero końcowa baza kolorów, na to lakier akrylowy. Skrzydlo to rdzeń styropianowy kryty balsa. A proces ten sam co na klubie, tkanina, zywica, detale, no i pozostało resztę drobiazgów podopinac No i w końcu pomalować. A detale między innymi nity, to dobra i szybka metoda, strzykawaka z małą igła, do strzykawiki zywica epoksydowa w miarę gęsta no i punktowanie na całej powierzchni. Dosyć fajny efekt wychodzi. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę po pracy dokladnie. Z tego co pamiętam to skrzydło było przed tkanina i waga wychodziła t tym stanie chyba 3,150kg z tym podwoziem ze zdjęcia i trzema podpiętymi serwami na ogon. Celuje ze cały model gotowy do lotu wyjdzie w granicy 6,500kg  ale to wyjdzie w praniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tą chwilę model wraz z serwami podpiętymi pod ogon i zbiornikem z wężami do paliwa waży 3,860kg . Więc myślę że dotowy pomalowany będzie miał równe 4kg. Dojdzie silnik 1.5kg plus reszta, wiec myślę że 6,500kg  do lotu wyjdzie. Ale to tylko moje przypuszczenia 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.