Skocz do zawartości

Falcon 25


Krychol RC

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To paliwo ma 20% rycyny 5 % nitro i 75% metanolu.

I jeszcze ile paliwa musi przy tym docieraniu przepalić bo ja mam bak 120ml?

 

Podajesz takie składniki Twojego paliwa a na zdjęciu wyżej masz Model Technics Sport 5??

Bo jeśli tak to Twój skład paliwa to:

 

* ~77% - Metanol CH3OH, w którym zawartość wody jest mniejsza niż 0,05%

* 18 % - KLOTZ - olej syntetyczny

* 5 % - Nitrometan

* Dodatki uszlachetniające

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Witam map pytanie na temat docierania tego silnika.

 

Ile obrotów mam zrobić na iglicy?

 

Jak mocno ma być otwarty gaźnik bo jak jest na 100% to stolika na którym jest zamocowany nie da sie utrzymać

 

Na jak długo mam podłanczać żarzenie świecy?

Opublikowano
Jak mocno ma być otwarty gaźnik bo jak jest na 100% to stolika na którym jest zamocowany nie da sie utrzymać

 

Chyba odrobinę przesadzasz, jeśli natomiast chodzi o drgania to są one w sumie bardziej dotkliwe na niższych obrotach. Taki efekt może pochodzić od niewyważonego śmigła, może warto to sprawdzić?

Opublikowano

Krzysiek zarzynasz silnik.

1 minuta docierania to stanowczo za mało.

Akurat sie rozgrzeje a ty go gasisz i studzisz.

Weź instrukcje do tego silnika i przeczytaj. Masz jak na dłoni napisane ile trzeba odkręcić iglicę i ile docierać.

Generalnie docieram silniki po pół baku i tak kilka razy na ostro przelanym silniku (większość paliwa wylewa sie przez tłumik) Stopniowo zwiększając obroty.

Pełne obroty po 2,5 litra spalonego paliwa.

Gość Anonymous
Opublikowano

Imienniku drogi, Tomek mnie wyprzedził. Dodam tylko, że instrukcja obsługi to taka malutka książeczka, która jest w pudełku z silnikiem. Nawet jak jest w "niepolskim" języku to ma obrazków tyle, że ten komiks odpowie na wszystkie stawiane tu pytania. A przy okazji - uruchom trochę wyobraźnię i zamocuj Twoją hamownię na jakimś solidnym stole, bo to co widzę doprowadzi do nieszczęścia.

Opublikowano

Krystianie ten silnik ma duże drgania ponieważ jest żle zrobiona hamownia.Wytnij w tej desce otwór w kształcie łoża i przykręć ten silnik na uchwyty które ma silnik.

 

Tak to ma być zrobione.

 

egipt06032007429mc7.jpg

 

egipt06032007431zy5.jpg

Opublikowano
Na jak długo mam podłanczać żarzenie świecy?

sa dwie mozliwosci:

a.)az silnik zapali

b.)az silnik zacznie dzialac rownomiernie

(moim zdaniem to odp. a)

Opublikowano

Sterowanie z daleka odpada bo przy docieraniu używa sie iglicy a nie przepustnicy. Przepustnice masz otwartą cały czas na maks (poza pierwszym uruchomianiem gdzie na połowie gazu i bardzo bogatej mieszance silnik powinien przepracować ze 2, 3 minuty), a obroty regulujesz skaldem mieszki zubożając ja na chwile i znów wzbogacając stopniowo dając coraz wyższe obroty. Po pół godziny takich zabiegów można dopiero bawić sie przepustnicą bo silnik juz będzie wstępnie dotarty. Dotarłem w ten sposób kilka silników i każdy pracuje prawidło do dzisiaj ,a niektóre mają już kilka lat.

Opublikowano

Posłuchaj kolegów bo "słusznie prawią"

Też, tak jak oni, dotarłem w ten sposób 4 silniki.Kompresję teraz mają super. Palą od palca. :D

Opublikowano

Wczoraj wybrałem się na zakupy do modelarskiego i zakupiłem parę elementów:

 

-łoże pod silnik (ma pod spodem otwór na którym można zamocować przednie kółko)

-serwo standard do gaźnika (bo mini nie ciekawie regulowało)

-klej

-kołpak do śmigła (ponieważ planujemy kupno rozrusznika)

-goleń podwozia

Opublikowano

Przednie kółko ładnie się prezentuje ale do pierwszego lotu nie polecam.

Przesuń mocowanie kółek tylnych do przodu a na ogonie albo płozę ,albo małe kółko .

Odpadnie kilka problemów z przeniesieniem napędu(kierunku) na przednie kółko a przy okazji łatwiej lądować.

Opublikowano
Przednie kółko ładnie się prezentuje ale do pierwszego lotu nie polecam.

.....

Odpadnie kilka problemów z przeniesieniem napędu(kierunku) na przednie kółko a przy okazji łatwiej lądować.

 

Ja akurat odwrotnie :D

 

Przy pierwszych lotach lepsza jest przednia goleń bo na śmigłach zaoszczędzi :D W przeciwnym wypadku nie stosowali by tego w każdym trenerku:)

 

Co do napędu goleń to trzeba sobie ją darować i ustawić na sztywno zaoszczędzi się na trybach w serwie :D

Opublikowano

Ja też jestem zdania że przednie kółko skrętne to rzecz wysoce pomocna przy pierwszy startach z trawy. Płoza w ogonie to tragedia totalna (ja już nigdy tak nie zrobię) Nie cierpię gdy modelem nie można w normalny sposób kołować a i tak zaraz tryby w serwach nie pójdą :) trochę bez przesady :)

Opublikowano

Serwa nie pójdą jeśli zrobi połączenie elastyczne.

Za to start z kółkiem kręcącym się jak wózku w markecie naprawdę nie jest łatwy.

Bo po pierwszym,czy drugim ostrym lądowaniu na przednim kółku , jego geometria ruchu będzie jak u pijanego :(

Co do lądowania to zgodzę się z Motylem że sporo zabezpiecza.

Mimo wszystko jestem zwolennikiem 2 kółek z przodu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.