Paweł Prauss Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 A właśnie, że nie jest to Jaskółka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Przerośnięta Jaskółka czyli Sokół 3. Też mnie ciekawi kto został szczęśliwym nabywcą tego motorka. Mam w swojej kolekcji ten silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Kolejna ciekawostka z mojej skromnej kolekcji-silniczek Teamer z 1966 r konstrukcji Stanisława Grabowskiego z Warszawy. Znasz historię tego egzemplarza? Jak trafił do Ciebie? Jest prawdopodobne, że latałem na nim w F2C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Ładny egzemplarz zdobyłeś Grzechu, moje gratulacje!!! No co Ty Stefanie, kiedy to w F2C latało się na silnikach o pojemności 5ccm? Rzadko spotykany motorek, nie dziwi więc fakt, że poszedł za grubo ponad 1200zeta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 No co Ty Stefanie, kiedy to w F2C latało się na silnikach o pojemności 5ccm? .. ?? Coś się chyba rozkojarzyłeś Pawle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Aaaa myślałem o Sokole... Teraz wszystko jasne :-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Kolejny ładny motorek znalazł szczęśliwego nabywcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Kolejny ładny motorek znalazł szczęśliwego nabywcę. I ja coś trafiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Moje gratulacje, trafiła w dobre ręce :-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 I ja coś trafiłem Kolejny ciekawy motorek. Prototyp silnika "Krasnal" przewidzianego do seryjnej produkcji w zakładach Predom-Zelmer w Rzeszowie. Konstrukcja Stanisława Górskiego z 1971 roku, poj. 1,5 ccm w wersji żarowej i samozapłonowej. Planowana roczna produkcja w ilości 5 tyś. szt dla CSH .Najprawdopodobniej śmierć konstruktora spowodowała zaniechanie podjęcia produkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 No to zasadziłeś niezłą ciekawostkę! Myślę, że na 11 tys. członków tego forum może kilku słyszało coś o tym silniku. Dla mnie to nowość! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symon5 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 Przyznam się że pierwszy raz słyszę o tym silniczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 A ja go miałem nawet w ręku, choć przedtem też nic o nim nie wiedziałem.Grzesiek ma w swojej kolekcji jeszcze wiele ciekawostek, o których mało kto słyszał.... Czekamy na kolejne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 A ja go miałem nawet w ręku, choć przedtem też nic o nim nie wiedziałem. Grzesiek ma w swojej kolekcji jeszcze wiele ciekawostek, o których mało kto słyszał.... Czekamy na kolejne. Silniczek nie jest kompletny, otwory z tyłu konsolek służyły do zamocowania na sprężynce zbiornika paliwa z plastiku.Zapomniałem dopisać się do ekskluzywnego klubu posiadaczy Piorunów.Mam dwie sztuki- 145 i 194 i masę części na trzeci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Silniczek nie jest kompletny, otwory z tyłu konsolek służyły do zamocowania na sprężynce zbiornika paliwa z plastiku.Zapomniałem dopisać się do ekskluzywnego klubu posiadaczy Piorunów.Mam dwie sztuki- 145 i 194 i masę części na trzeci Kolejna ciekawostka - silniczek samozapłonowy PK-1 z 1956 roku, protoplasta słynnych Jaskółek. Numer seryny 0316. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grifon Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Pomimo, że nie w temacie, ale zapytam, nosze się z zamiarem kupna MK 17 człowiek z allegro chce za niego 100 zł silnik w dobrym stanie wizualnym. Pytam wiec czy to rozsądna cena? MK 17 to mój pierwszy w życiu silnik i mam sentyment do niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Kolejna ciekawostka - silniczek samozapłonowy PK-1 z 1956 roku, protoplasta słynnych Jaskółek. Numer seryny 0316. Następna rodzima konstrukcja- silnik samozapłonowy WN-2,5 z 1954 r, konstrukcja Władysława Niestoja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 A i mi w ręce wpadł Pk-1, nie montowany i wygląda na nie palony! Niestety, żeby całkiem słodko nie było, to są ślady kombinerek na piaście Na głowicy ma 10 żeberek. Widziałem 8 i 9 w Pk, ale 10 widzę po raz pierwszy! Numer 0213 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Gratuluję, na aukcji wyglądał gorzej niż teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 A i mi w ręce wpadł Pk-1, nie montowany i wygląda na nie palony! Niestety, żeby całkiem słodko nie było, to są ślady kombinerek na piaście Na głowicy ma 10 żeberek. Widziałem 8 i 9 w Pk, ale 10 widzę po raz pierwszy! Numer 0213 Przecinak do toczenia żeberek się tępił i co ostrzenie stawał się węższy, więc można było więcej żeber wytoczyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi