ali1983 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 przewałkowałem temat ale mi umknęło: ile folii potrzeba na pokrycie? czy 1 rolka (2m x 0,7m) solarfilm standard wystarczy?
Szczepen02 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Nie, nie starczy. Kup 2, to powinieneś się spokojnie wyrobić. Ja z nieoszczędnym pokrywaniem jedną rolką pokryłem połowę extrima i jeszcze stateczniki do innego modelu.
ali1983 Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 nie skorzystałem z żadnej podanej przezemnie propozycji. za to przyjechał do mnie taki oto potworek ;-) : http://abc-rc.pl/p/9/531/silnik_c3530;10_kv1400-silniki_elektryczne.html jakość i zawartość zestawu ok, choć musiałem rozwiercać piastę pod śmigło bo pasowały mi tylko 3 otworki. narazie w ciemno dobrałem śmigło master airscrew 9x6. oblot za około miesiąc, bo budżet się skończył, a folii na pokrycie brak.
kr3cik Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 narazie w ciemno dobrałem śmigło master airscrew 9x6. Jeżeli dobrze widzę to zalecane śmigła podane w tabeli poniżej silnika to 9x4.5 8x4 7x7 Więc twoje jakby trochę duże.
pma_ Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Kupiłem częściowo poskłądanego extrima i właśnie z nim walczę Jak na razie mam 2 pytania: - jak mocowane jest skrzydło? Tylko trzyma się na kabince? - jak mocujecie pakiety, przecież za nic w świecie nie da się tam zaciasnąć rzepa
ali1983 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 jak mocowane jest skrzydło? Tylko trzyma się na kabince? chyba trzyma się na częściach 1a i 1b: w przedniej części wpusty (też chyba) ale nie mam pewności. i niech mnie ktoś oświeci czy mam te części tylko skleić ze sobą za pomocą węglowego łącznika tak żeby były ruchome, czy na stałe przykleić do kadłuba???
Maciej Ritmann Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 z przodu wpusty ale ja je zrobiłem z drutu węglowego łatwiej się wkłada i wyjmuje, ta część, którą masz zaznaczoną to w nią wsuwasz skrzydło:)
pma_ Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 z przodu wpusty ale ja je zrobiłem z drutu węglowego łatwiej się wkłada i wyjmuje, ta część, którą masz zaznaczoną to w nią wsuwasz skrzydło:) Masz na myśli pręt węglowy?
radek872 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Mój extrimek latał pięknie z tym malutkiem leciutkim e maxem 2822 i pakiete 3s chyba 800 albo 1000mah.Samolot prawie nić nie ważył max odchudzony chyba miał 490g do lotu.Po załozeniu wiekszego silnika zapas moocy ogromny ale wage juz było czuc i model stracił to co miał nalepszego do zaoferowania. Polecam walczyć max z wagą jak tylko się da super lekka folia odbiornik serwa, mały silnik i pakiet do 1000mah.
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Waga 505g bez pakietu. źródło: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=99410&highlight=#99410 Z każdą wypowiedzią o masie swojego extrima Radek ujmujesz mu 10 gram.
radek872 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Przecież mówie chyba model miałem dawno temu nie pamietam takich detali i nie mam zamiaru wyszukiwać informacji z prawie 2tys swoich postów.Czepiasz sie niepotrzebnie
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Widzisz, ja nie dość że pamiętałem że to była większa masa, to jeszcze jakoś szybciutko w 2 minutki znalazłem takie info. Niepotrzebnie wprowadzasz ludzi w błąd. Jak komuś nie zależy na 3D to może nawet pakiet 2200 włożyć do Extrima i też fajnie lata. Mój ważył 750 gram i byłem bardzo zadowolony. Miałem w nim silnik 79 gram, 4 x serwo 9 gram, jakiś standardowy odbiornik i regulator 30A. Maszyna pierwsza klasa Zabawy co nie miara i spory czas lotu. Uważam, że obawy o nadwagę tego modelu jakoby miał kiepsko latać - są nieuzasadnione
f-150 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 pakiet 2200 włożyć do Extrima i też fajnie lata. Mój ważył 750 gram i byłem bardzo zadowolony. Miałem w nim silnik 79 gram, 4 x serwo 9 gram, jakiś standardowy odbiornik i regulator 30A. Dokładnie to samo i dopiero wtedy lata.
ali1983 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 ta część, którą masz zaznaczoną to w nią wsuwasz skrzydło:) czyli 1a i 1b maja być ze sobą sklejone kawałkiem węgla? i tworzyć zapięcie skrzydła od góry? Polecam walczyć max z wagą jak tylko się da to nie ma być gazeta. z wstępnych wyliczeń: model 250, folia 150, silnik 80, regiel 30, odbiornik 30, serwa 40, pakiet 100 = około 680 gram. Dokładnie to samo i dopiero wtedy lata. i oto chodzi.
Yahoon Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 U mnie 1a i 1b są skręcone śrubką z taką siłą, żeby dało się ten dzyndzel przekręcić na bok w celu założenia lub ściągnięcia skrzydła.
ali1983 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 extrim się składa, ale mam pytanie czy serwa tp sg-50 (0,7kg/4,8V) to nie za mało np. na lotki?
Szczepen02 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Myślę, że będzie za mało... Weż esky'owe serwa albo jakieś inne o momencie 1-1,8kg
Pawel_W Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 HXT-900, serwa idealne Tudzież Gulong z ABC-RC. Świetne!
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.