MASK Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Made in Poland Jak chcesz go sprzedać/wymienić, to daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Marcin no kuszaca propozycja:) ale co to za wyrób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 CEZAS z przełomu 50. i 60. Niezbyt udany silnik, ale polski, a swoich konstrukcji mieliśmy niewiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Ciekawe, że przeważnie w tych wszystkich starych motorkach brakuje iglic i rozpylaczy. Akurat tez mam w kolekcji takiego CEZASA i też nie ma iglicy. Ale, jak przyjdzie czas na jej dorobienie, to na pewno dorobię. Coraz więcej mam takich niekompletnych motorków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Bo rozpylacz przy niewłaściwym podejściu (bez należytego wyczucia) bardzo łatwo jest połamać, a co do iglicy to zdarza się, że w locie się odkręci i tyle ją widzieli... Sam złamałem kilka rozpylaczy w początkach swojej kariery modelarskiej i jakąś iglicę też z pewnością uwolniłem do atmosfery, ale od tego czasu zdecydowanie więcej tych elementów dorobiłem więc jestem na plusie :-))) A jak sam wiesz Andrzeju nie każdy ma możliwości umiejętności i chęci...więc w przyrodzie rozpylaczy i iglic ciągle za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Potrzebowałbym Silnik ASP/OS .46-.52mtak ze mógłbym wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 A to moje dwa, jak na razie, silniki z płukaniem fontannowym. Mniejszy z 1940 roku o pojemności ok. 1,6 ccm, to jeden z najmniejszych seryjnie produkowanych silników z zapłonem iskrowym; drugi, bardzo rzadki japoński silnik z przełomu lat 40. i 50. Może ktoś wie co to za silniki? Oba silniki mają kilkuczęściowe tłoki o podobnej konstrukcji: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Śliczne i ciekawe konstrukcje. Buszując po necie trafiłem na bardzo ciekawą i w miarę świeżą stronkę. http://www.adriansmodelaeroengines.com/catalog/ Myślę, że każdy miłośnik małych motorków z przyjemnością ją przejrzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ciekawy film o ciekawym człowieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 A to moje dwa, jak na razie, silniki z płukaniem fontannowym. Mniejszy z 1940 roku o pojemności ok. 1,6 ccm, to jeden z najmniejszych seryjnie produkowanych silników z zapłonem iskrowym; drugi, bardzo rzadki japoński silnik z przełomu lat 40. i 50. Może ktoś wie co to za silniki? Oba silniki mają kilkuczęściowe tłoki o podobnej konstrukcji: Ten z lewej to Atom 09 konstrukcji Raya Ardena.Drugi motor to Top 19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 No i zagadka rozwiązana, gratuluję! A w międzyczasie pojawił się u mnie taki oto sympatyczny koleżka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 No i zagadka rozwiązana, gratuluję! A w międzyczasie pojawił się u mnie taki oto sympatyczny koleżka: Dyno produkcji Arne Hende. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Też ładny :-))) Jaskółka-0 in action od 9:13, dawno już obiecywałem... Moderatorów proszę o nie karanie za spam....gdyż ten zbiór zdjęći filmów linkowałem już w innym temacie A poniżej jeden z moich najnowszych silniczków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Straszna posucha w tym wątku, no to żeby rozruszać temat wrzucę kilka fotek. I ogłaszam konkurs,co to za motorek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Vltavan 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karollo Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Vltavan 2,5 5 ma nieużebrowaną głowicę. http://adriansmodelaeroengines.com/catalog/product.php?cat_id=33&pid=93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Ano zgadza się , ale Vltavan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symon5 Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 tak przyszło mi teraz do głowy a kto ma najstarszy motorek na razie był przekrój z całego okresu światowej produkcji . paweł jaki jest twój najstarszy motorek , może koledzy się też pochwalą najstarszymi swoimi okazami w zbiorach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan_m Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Zgłaszam :Jaskółka 2,5ccm nr fabryczny 01625.. Post Scriptum: liczę na miejsce w pierwszej piećdziesiątce zawodników startujących w konkursie ogłoszonym przez Marka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Brawo Karol!! Marku co do mojego najstarszego motorka to mam dwa typy (sam nie wiem który starszy) Kratmo lub REA - taki jak ten z linku poniżej http://www.moteur-ancien.com/rea-france/ zdjęcia moich dinozaurów wkrótce. Póki co (wykorzystam ostatnio wykonane fotki) i proponuję kolejną zagadkę. Co to za jeden? Stanisławie, a czy przypadkiem nie chciałbyś oryginalnego kołpaczka do swojej ślicznej Jaskółeczki, tak się składa, że mogę Ci jeden odstąpić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi