Skocz do zawartości

Aukcje ciekawych silników


MASK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Saito Boxer 4 Takt FA 180 T Wie Neu!, € 400,- (9074 Keutschach) - willhaben

 

 

No i drugi. Za rzeczy NAJwieksze i NAJmniejsze, czesto jestesmy w stanie zpalacic wiecej , jak za te zwyczajne.

Jest chetny?

 

 

NEU O.S. Max FS-20 Viertakt Motor Full Set Graupner in Nordrhein-Westfalen - Recklinghausen | eBay Kleinanzeigen ist jetzt Kleinanzeigen

 

 

 

9d7d9c3c-ff30-45f5-b447-e227740c6faa.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co tu ciekawego Jarku? W tym momencie na ebayu tylko w USA jest prawie 10 takich silników na sprzedaż.

Idea jest taka, że publikujemy TYLKO silniki wyjątkowe: rzadkie, z historią, kolekcje, itp. inaczej rozwodnimy temat.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sobie publikujcie sami.  Nie bede Wam wiecej  zasmiecal  tak "szlachetnego" watku.  

Zreszta to ze dla Ciebie cos jest ciekawe, nie musi byc wcale ciekawe dla kogos innego, wiec nazwanie silnika "CIEKAWYM"  jest bardzo subiektywne. No i przede wszystkim, dla przecietnego modelarza, KAZDY silnik jest ciekawy. 

Nie ma nic w tylule watku o silnikach RZADKICH , SPECJALNYCH lub WYJATKOWYCH.

 

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

3 godziny temu, jarek996 napisał:

No to sobie publikujcie sami.  Nie bede Wam wiecej  zasmiecal  tak "szlachetnego" watku.  

Zreszta to ze dla Ciebie cos jest ciekawe, nie musi byc wcale ciekawe dla kogos innego, wiec nazwanie silnika "CIEKAWYM"  jest bardzo subiektywne. No i przede wszystkim, dla przecietnego modelarza, KAZDY silnik jest ciekawy. 

Nie ma nic w tylule watku o silnikach RZADKICH , SPECJALNYCH lub WYJATKOWYCH.

 

 

 

Ale po co publikować coś co jest na rynku w dowolnie wybranej chwili i nawet w lepszej cenie? On jest bardziej pospolity niż Mk-17. Wątek ma 23 strony, zobacz o czym on jest ;)
Nie obrażaj się, masz piękne znaleziska i TE pokazuj :)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Imo Profi 2.5 cc

Z gory przepraszam, ze silnik moze NIE byc ciekawy dla czesci forumowiczow.  Dla mnie jest, bo pierwszy raz taki widze. 

Ma tez drugi, ale uwiez (uzywany).  Ten na zdjeciu (RC)  jest nowy.

RC MODELLFLYG MOTORER SAMLARVÄRDE säljes i Haninge | Blocket

 

 

 

IMG_2109[1].JPG

 

No i Pawel wzial obydwa !

Dobrze, ze jestem czujny i moge pomoc, naszemu jedynemu PAWLOWI ! 

Zrobilo mi sie az cieplo, ze silnik okazal sie CIEKAWY rowniez dla niego (a on akurat wie, co  to jest CIEKAWY silnik) 😂

Moglbym kupic, sprzedac, zarobic, ale jesli to jest dla Pawla, to moge nawet doplacic 😉

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze kilka (lepszych) zdjec nowych silnikow Pawla (znowu chyba stracilem milion dolarow, oddajac mu je po kosztach 😬). Odebralem o 10:00 na poczcie, otworzylem pudelko o 10:00:02. zrobilem zdjecia i o 10:00:45 spakowalem i dalem koledze ktory na nie czekal i POGNAL do Polski!!!

Pawel zazyczyl sobie NATYCHMIASTOWA dostawe 😉

 

 

IMG_2260[1].JPG

IMG_2261[1].JPG

IMG_2262[1].JPG

IMG_2263[1].JPG

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możecie sobie wyobrazić, że jak kierownictwo MVVSa podjęło decyzję, przerwaniu produkcji silników żarowych, to cały magazyn części do tych silników oddało do złomowania?

To był czarny dzień w historii silników spalinowych.

To nie było na sztuki, to było kilogramy, albo na setki kilogramów nowiutkich części , a być może kompletnych silników.

Tam w tej fabryce nie było chyba modelarza, tylko pracownicy, którym wszystko jedno co produkują.

Kolega z Czech z Brna , chciał to wszytko kupić od nich, ale się spóźnił. O KILKA DNI

I to FAKT jest.

A.C.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, AndrzejC napisał:

cały magazyn części do tych silników oddało do złomowania?

Chyba dla każdego modelarza to ogromna strata i marnotrastwo ale też zwyczajnie szkoda bo to przecież kawał historii modelarstwa a i ktoś może by jeszcze z tego skorzystał.

Dziwna polityka firmy i dziwne ,że nie zatrudniali modelarzy : nie ma w życiu niczego piękniejszego jak robić to co się kocha albo przynajmnej bardzo lubi.

Wesołych świąt

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  

12 godzin temu, AndrzejC napisał:

Czy możecie sobie wyobrazić, że jak kierownictwo MVVSa podjęło decyzję, przerwaniu produkcji silników żarowych, to cały magazyn części do tych silników oddało do złomowania?

To był czarny dzień w historii silników spalinowych.

To nie było na sztuki, to było kilogramy, albo na setki kilogramów nowiutkich części , a być może kompletnych silników.

Tam w tej fabryce nie było chyba modelarza, tylko pracownicy, którym wszystko jedno co produkują.

Kolega z Czech z Brna , chciał to wszytko kupić od nich, ale się spóźnił. O KILKA DNI

I to FAKT jest.

A.C.

 

 

Kilkanaście lat temu Estes Rocket (wykupili Coxa w 1996 od Leirsue Dynamics) wygrzebało w magazynach trochę palet Coxów i części do nich. Wrzucili to na swoją stronę internetową. Shurestarty były po $6.50 (sama głowica żarowa kosztowała wtedy $10), 09TD były po $30. Kupiłem wtedy ok 30szt. Shursetartów i trochę innego "złomu". Po kilku tygodniach silniki nie były już dostępne, a po kilku miesiącach pojawiły się pod marką Cox International w cenie pięciokrotnie wyższej. Cox International istnieje do dziś i rozwija asortyment :) 

Wciąż mam kilka, mimo, że sporo rozdałem:

surestarts.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.