Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam taki problem podłaczyłem ten silnik EMP-C3536-1300KV do regulatora favorite 30A i silnik na chwile ruszył i kręcił bardzo powoli nawet na pełnym gazie i po chwili gdy zwolniłem gaz do końca i następnie znowu dałem drażek gazu na max to poleciał dym z regulatora... a pakiet mam 11.1 V 2600 mAh.. i prosiłbym o podanie przyczyn jakie mogły być w tym przypadku? i ewentualnie co mogło paść silnik czy regiel? a i ten silnik regulator i pakiet jest zupełnie nowy zakupiony w sklepie abcrc.pl

post-6083-0-11512400-1382292040.jpg

post-6083-0-43868700-1382292111.jpg

Opublikowano

Przyczyna? Montaż krzyżaka do silnika zbyt długimi śrubkami które uszkodziły uzwojenie?

To mój faworyt.

 

Oczywiście możliwa jest też wada fabryczna regulatora lub silnika. Możliwa ale mało prawdopodobna.

Regulator masz już uszkodzony. Możliwe, że przez silnik więc nie radzę podłączać do niego innego regulatora przed sprawdzeniem.

Opublikowano

Dym poszedl z regulatora bo ten silnik EMP-C3536-1300KV ma prawie 500W mocy. Przy swiezo naladowanym pakiecie 3S z pakietu poszlo jakies 40A... Jakie smiglo miales zalozone - ja stawiam na jakies 10x6 lub wieksze...

Opublikowano

miałem załozone śmigło 9x6 a to czyli silnikowi nic sie nie stało?? i wystarczy jak kupie regiel np 50-60 A?

 

a podczas pierwszych prób na tym silniku nie miałem załozonego żadnego śmigła

Opublikowano

witam serdecznie kolegów modelarzy:)

-http://abc-rc.pl/EMP-C3536-1300KV

-http://abc-rc.pl/2600mAh-3S-25C-lipol?rec=6_1

-http://abc-rc.pl/ESC-Redox-60A?rec=6_1

mam pytanko...jak koledzy sądzicie czy takie wyposażenie będzie nadawało sie do napędu modelu rwd 5 bis rc wedł.planów W.schiera?

model wazy bez wyposażenia ok.1700g a jego rozpiętość to ok.17000mm..

Opublikowano

Witam . Może być za mały silnik do tego modelu , waga do lotu pewnie wyjdzie ok 2,4 kg . . Lepszy byłby 3548 i zasilanie 4S . Silnik Axi tej wielkości (3536) napędzał bez problemu śmigło 13/6 i regulator 40 Amper wystarczał . Obejrzyj dokładnie silnik czy nie jest zablokowany , ociera , no i czy nie uszkodziłeś uzwojenia śrubami . To pewnie wina regulatora , bo chińczyk tego nie sprawdza czy działa .

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.