Bartek Piękoś Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 To ja się tyle naszukałem (chyba z minutę), a Ty se tak po prostu rezygnujesz..., tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Bartku, zważyłem gotowego do lotu - 1645g. Zmierzone 1350g ciągu wystarczy w zupełności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Bartku, zważyłem gotowego do lotu - 1645g. Zmierzone 1350g ciągu wystarczy w zupełności. Myślę, że jest o.k. Będzie film? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Jak możesz pytać? Wiesz, że filmy katastroficzne są moją specjalnością Będzie kamera na statywie (lub operator), kamera na kasku i trzecia kamera na modelu (skierowana do tyłu, na stery). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Lepiej udokumentowanej katastrofy chyba na tym forum nie będzie A tak na poważnie, nie jeden nie powstydził by się takiego modelu docelowego, jak Twój tester Tomku Wierzę że oblot silnikowy będzie bardziej udany niż w wersji ''szybowcowej'' Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Tester to tylko tester. Jeśli w piątek poleci, to rozpoczynam budowę modelu docelowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Ja tylko proszę. Przy tym montowaniu kamer nie zapomnij o wyważeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Moja kamerka INNOVV C1 waży 44 gramy. Będzie zamocowana na pokrywie elektroniki, dokładnie nad środkiem ciężkości. O tu, gdzie wskazuje kot: bedzie dwuplat? Teoretycznie wszystko jest możliwe DSCN8720 by TeBeWAW, on Flickr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Lepiej byłoby mocować kamerkę na stateczniku poziomym. Tak jak proponujesz będzie sporo kadłuba w centrum ekranu. Mowa o "kaczym " stateczniku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Lepiej byłoby mocować kamerkę na stateczniku poziomym. Tak jak proponujesz będzie sporo kadłuba w centrum ekranu. Mowa o "kaczym " stateczniku . Irek, to ma by kamerka filmująca bodaj właśnie statecznik. ...trzecia kamera na modelu (skierowana do tyłu, na stery). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 A to sorki, nie śledziłem tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 W zasadzie jestem przygotowany na jutrzejszy oblot, ale mam mały problem i proszę doświadczonych Kolegów o opinię. Otóż przyklejałem ponownie statecznik poziomy i podczas tężenia kleju do modelarni wdarły się koty. Skutkiem tego statecznik jest przyklejony z niejakim przekoszeniem, jakieś 3 stopnie w prawo (patrząc od tyłu). Jaki wpływ będzie miało takie przekoszenie na zachowanie się modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Mam tak wklejony w Ultimate NAC, lata normalnie więc ten też powinien ale 100% pewności nie mam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Ja mam w Corsairze statecznik skręcony o 5-6 milimetrów (w rzucie z góry). Bardzo się obawiałem wszystkich dużych wychyleń SW, np: pętli i zaciągania przy lądowaniu (żeby go nie majtnęło na bok). No issues . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 No to dopsz....ładujemy pakiety i akumulatory do kamer. Sprawdzamy 17 raz czy nie ma rewersu i jutro do boju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Jeżeli nie jest on równolegle do skrzydeł, to nie powinno to robić dużego kłopotu ale jeżeli nie jest on prostopadły do statecznika pionowego, to prawdopodobnie będzie model miał tendencje do skręcania w stronę przechyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Jest nieprostopadły do statecznika pionowego. Opada w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Jeżeli faktycznie będzie skręcał w prawo daj lekki trim na lotkach w lewo i będzie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Ale będzie skręcał, czy walił się lekko na prawe skrzydło. Trim lotkami czy SK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Czy lotki czy SK? Musisz to sprawdzić empirycznie. Być może model w ogóle na to nie zareaguje. W Albatrosie 3.0 (3m rozp. i pływający SW) takie zwichrowanie skutkowało, że model skręcał bardzo delikatnie, leciutko pochylając się na skrzydło. Wyglądało to tak jakby lotki nie były w neutrum. W sprawie szczegółów kliknij do Konrad_P , bo to jego Albatros miał ten defekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi