Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bartku, zważyłem gotowego do lotu - 1645g. Zmierzone 1350g ciągu wystarczy w zupełności. 

Opublikowano

Jak możesz pytać? Wiesz, że filmy katastroficzne są moją specjalnością ;)  Będzie kamera na statywie (lub operator), kamera na kasku i trzecia kamera na modelu (skierowana do tyłu, na stery). 

Opublikowano

Lepiej udokumentowanej katastrofy chyba na tym forum nie będzie  ;)

 

A tak na poważnie, nie jeden nie powstydził by się takiego modelu docelowego, jak Twój tester Tomku  :)

Wierzę że oblot silnikowy będzie bardziej udany niż w wersji ''szybowcowej''

 

Pozdrawiam 

Opublikowano

Moja kamerka INNOVV C1 waży 44 gramy. Będzie zamocowana na pokrywie elektroniki, dokładnie nad środkiem ciężkości. O tu, gdzie wskazuje kot:

 

post-14226-0-62587500-1424905977.jpg


bedzie dwuplat? ;)

 

Teoretycznie wszystko jest możliwe  ;)

 

16622462456_cb4bea091d_z.jpgDSCN8720 by TeBeWAW, on Flickr

Opublikowano

Lepiej byłoby mocować kamerkę na stateczniku poziomym. Tak jak proponujesz będzie sporo kadłuba w centrum ekranu. Mowa o "kaczym " stateczniku ;).

Opublikowano

Lepiej byłoby mocować kamerkę na stateczniku poziomym. Tak jak proponujesz będzie sporo kadłuba w centrum ekranu. Mowa o "kaczym " stateczniku ;).

 

Irek, to ma by kamerka filmująca bodaj właśnie statecznik.

 

...trzecia kamera na modelu (skierowana do tyłu, na stery).

Opublikowano

W zasadzie jestem przygotowany na jutrzejszy oblot, ale mam mały problem i proszę doświadczonych Kolegów o opinię.

Otóż przyklejałem ponownie statecznik poziomy i podczas tężenia kleju do modelarni wdarły się koty. Skutkiem tego statecznik jest przyklejony z niejakim przekoszeniem, jakieś 3 stopnie w prawo (patrząc od tyłu). 

Jaki wpływ będzie miało takie przekoszenie na zachowanie się modelu?

Opublikowano

Ja mam w Corsairze statecznik skręcony o 5-6 milimetrów (w rzucie z góry).  Bardzo się obawiałem wszystkich dużych wychyleń SW, np: pętli i zaciągania przy lądowaniu (żeby go nie majtnęło na bok). No issues :) .

Opublikowano

No to dopsz....ładujemy pakiety i akumulatory do kamer. Sprawdzamy 17 raz czy nie ma rewersu  ;) i jutro do boju.

Opublikowano

Jeżeli nie jest on równolegle do skrzydeł, to nie powinno to robić dużego kłopotu ale jeżeli nie jest on prostopadły do statecznika pionowego, to prawdopodobnie będzie model miał tendencje do skręcania w stronę przechyłu

Opublikowano

Czy lotki czy SK? Musisz to sprawdzić empirycznie.

Być może model w ogóle na to nie zareaguje.

W Albatrosie 3.0 (3m rozp. i pływający SW) takie zwichrowanie skutkowało, że model skręcał bardzo delikatnie, leciutko pochylając się na skrzydło.

Wyglądało to tak jakby lotki nie były w neutrum.

W sprawie szczegółów kliknij do Konrad_P  , bo to jego Albatros miał ten defekt.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.