bleriot Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 * Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefirek Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Jak stałeś się przypadkowym posiadaczem, to może chociaż jakieś zdjęcie wrzuć... W czym problem? Kupujesz silnik, serwa i w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sage Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Hej, Bardzo ciekaw jestem tego nowego modelu. Koniecznie wrzuc pare zdjec zestawu i potem z postepow w budowie. Jesli chodzi o wyposazenie staraj sie aby model wyszedl mozliwie lekko a znajac modele p. Kwarcinskiego odwdzieczy sie bardzo dobrymi wlasciwosciami lotnymi w swojej klasie. Proponuje skontaktowac sie z p. Andrzejem 'AeroArt' co do wyposazenia i ustawien. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Czekam na relacje z postępów. Model wdzięczny więc się przyłóż do składania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Mam nadzieję, że przynajmniej TEN wątek nie będzie zajechany przez "F3Fachowców" i innych "mistrzów świata". Gratuluję modelu i również czekam na fotki z relacji Co do wyposażenia, to musisz się zdecydować jak będziesz nim latał (tudzież jaki styl latania preferujesz). Pozdrawiam ! 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Milocha Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Ciekawe wykonanie kadłubu, czy jest widoczne połączenie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Ciekawe wykonanie kadłubu, czy jest widoczne połączenie? U tego producenta nie widać połączeń od zewnątrz. Od środka widać tylko zakładkę tkaniny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Wątek dotyczy wyposażenia DIMa. Posprzątałem. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Który ? - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Wybierając napęd do tego modelu (Drętwy I Mały ) kierował bym się wskaźnikiem wagi . Jeśli uzbroisz ten model w lekki akumulator i silnik o mocy ok 300 W uzyskując masę ok 1000-1200g model nie będzie może pionowo się wznosił , ale będzie sensownie szybował . W tym modelu wystarczą serwa typu MG16 czy nawet SG90R , Wsadzenie do tego modelu akumulatora typu 3S2600mAh i silnika ponad 500 W zrobi z tego cegiełkę ,która poleci szybko w górę i tak samo szybko będzie wracała na ziemię . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sage Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Gdybym skladal ten model dla siebie (niewykluczone ze tak sie stanie) zamontowal bym takie oto serwa: http://hobbyking.com/hobbyking/store/__62613__Turnigy_TGY_245_Metal_Cased_DLG_Wing_Servo_9g_2kg_0_08sec.html Mam 4 na polce, czekaja swojego modelu. Lekkie, szybkie i stosunkowo mocne a co najwazniejsze bardzo dobrze 'centruja' w porownaniu do konkurencji. Cena troszke wyzsza ale wydaje mi sie ze laminat zasluguje na troche wiecej, jest wart lepszych serw. Poza tym DIM potrzebuje tylko 4 serwa. Silnik tak jak Kolega wyzej napisal max 300W. Chociaz tu zwrocilbym uwage na wywazenie modelu zeby nie bylo koniecznosci wozenia duzego/ciezkiego pakietu. W moim przypadku staralbym sie uzyc pakietow ktore juz mam np. 3S 1300mAh tak popularnych modelach ESA. Ten model musi wyjsc lekko aby bardzo dobrze latal. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Dzięki Damianie ! ----------- Mam 4 takie serwa i bardzo pozytywne obserwacje, niestety, "ze stołu"... Ale jakoś mam pietra ! 8mm serwa więc przekładnia siłą rzeczy dość subtelna. Identyczna precyzja, trochę większy moment, prawie taka sama cena - Turnigy 306.... Teoretycznie większa odporność na udary ale niestety 40-50g więcej ! W tym kontekście Corony do walki z masą - niespecjalna propozycja. Ale mają atut - 8$ !! Przy czym jeśli już Corony to cyfrowe ! Wtedy 10 zł drożej. - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Zgadzam się ! Ale.... Ale - ustawiłem w nadajniku krok trymera na "1". Analogowe odpowiadają co 3-4 piknięcie a cyfrowe co 1-2. Ta odpowiedź co 1 to raczej przypadkowo. W tym momencie 3$ nie robi mi różnicy. W obu przypadkach mechanika wygląda na identyczną i nie stwierdziłem różnic na gorzej niż w Hitecu 125 czy 5125. Miałem je w Virusie, teraz poszły do Jantara i mam nadzieję, że posłużą. Do Dim-a to na wyrost i spuchliznę i trochę jest niespójne z hasłem walki z masą.. Gdybym je miał i wyposażał Dim-a - prawie na 100% by do niego poszły. Gdybym miał leżeć w 1 szufladzie Hextoniki DMG - 16 (nie mylić z 14, bo to nieporozumienie, chyba, że do łódki zanętowej) i cyfrowe Corony - zastosowałbym Hextroniki... Nie ukrywam, że byłbym ciekaw spostrzeżeń eksploatacyjnych Turnigy 245 - bo serwa, mimo aplikacji w helikopterkach są chyba zrobione głównie do DLG i im podobnych - a to jednak inne masy i siły na dźwigniach. Przed laty Futaba 133 była szczytem marzeń do skrzydła i kolega 2 takie używa do dziś w 3kg modelu F3B. Ponad 20 lat..... Żeby było śmieszniej - włożył je do skrzydeł w trakcie laminowania i nie ma nawet otworu w skrzydłach. Jakieś 15-16 lat temu zciągałem mu ze Stanów przekładnię na wymianę - jak przygrzmocił na Ochodzitej. O.K. - to już są jego 4 czy 5 skrzydła a serwa tylko przekłada. Więc ten "banan" - to tylko w kontekście ceny. - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Na lotkach serw taki nietrym to nie problem. Byle jako tako by centrowało Za to na stateczniku jak dla mnie nieakceptowalny, szczególnie przy Vce. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 To i ja się pochwalę moim DIMem, w nieco innym malowaniu. P1040259 by TeBeWAW, on Flickr P1040260 by TeBeWAW, on Flickr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sage Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 No to fajnie. Mysle, ze nie tylko ja bede czekal z niecierpliwoscia na wieksza ilosc zdjec i relacje z oblotu. Ladny pomarancz. Podobno kolor pomaranczowy najlepiej widoczny na 'roznych tlach'. Szkoda tylko ze gorna czesc skrzydla nie zostala delikatnie zaznaczona kolorem jak u Kolegi powyzej. Brakuje mi tego rowniez w moich Falconach. Ile to razy stracilem model z oczu w zakrecie i ile razy przymierzalem sie zeby jakis kolor rzucic na 'wierzch'. I jakos tak sie nie moge zebrac zeby poprawic producenta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sage Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Czyli model wyjdzie ponizej 1000 g. Powinno byc dobrze . Ciekawe jak wyjdzie SC przy tym wyposazeniu. Mozna byloby jeszcze pare gram zaoszczedzic na mniejszym pakiecie. Z niecierpliwoscia czekam na ciag dalszy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszj Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Czy ten silnik Turnigy wejdzie bez problemu w dziób? Te kable nie są czasem na tyle sztywne przy samym silniku, że nie pozwolą na jego bezproblemowy montaż? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 A gdybyś dał kołpak 35mm - to o ile musiałbyś cofnąć silnik ? - Jurek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Kibicuję. Bo do mojego DIMa kupiłem ten sam silnik. Zatem czipsy, piwo i czekam, jak Ci wyjdzie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi