Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Pozwolę sobie wrzucić dwa filmy z testów modelu Fluid z firmy Dualsky. Nowość na 2014 rok; zaprojektowany przez Andrea Giavarini w dwóch wersjach.

Na forum nie znalazłem o nim żadnej wzmianki,na youtube też praktycznie nic nie ma, a model naprawdę godny uwagi. Po dobrych kilkunastu wyczynowych lotach mogę go śmiało wszystkim polecić  - do tej pory nie miałem okazji latać tak znakomitą halówką. Porównując np. poprzednią z rc-factory to przepaść..

 

Zapraszam do oglądania: (Full HD)

https://www.youtube.com/watch?v=VeHK8rQuR7g

https://www.youtube.com/watch?v=svhj3O7L7mI

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Konrad a jakieś dane Fluida? Widać potencjał modelu i pilota :D

Z rc factory modele latają też mega wyczynowo :)  zależy który posiadasz.

Tego Edga którego miałeś ciężko nazwać świetną halówką -200 g ... ;)

Opublikowano

Parametry (Fluid Dualsky):
-długość: 920 mm
-rozpiętość skrzydeł: 855 mm
Wyposażenie:
-silnik Emax 2205/22 +GWS 8x4
-regulator Dualsky 12A Lite
-serwa Hitec
-pakiet Dualsky 3S 11,1V 300mah 45C

 

 

Konrad a jakieś dane Fluida? Widać potencjał modelu i pilota :D

Z rc factory modele latają też mega wyczynowo :)  zależy który posiadasz.

Tego Edga którego miałeś ciężko nazwać świetną halówką -200 g ... ;)

Edge był taki do polatania w parku,ogrodzie itd; zdecydowanie za szybki, za ciężki na hale.Zwrotność też pozostawiała sporo do życzenia.

Choć np patrząc Rafał na tego twojego większego Sbacha, wydaję mi się, że lata lepiej od Acromastera z Multiplexa. Więc chyba faktycznie zależy od modelu.

 

Nie chodzi tutaj tak do końca tylko o tą wagę. Edge był ciężki bo ważył 280g z pakietem 550mah, ale Fluid nie jest nie wiadomo ile lżejszy. W pierwszej wersji z lekkim wyposażeniem (pakietem 2S, mniejszym silnikiem) Fluid ważył bodajże 180g. (Te 150g podawane przez producenta chyba nieosiągalne.) 

W tej chwili na 11,1V (300mah) waży 200g z groszami i nawet latając jeszcze z większym pakietem 11,1V 550mah, gdzie waży dobrze ponad 220g model nadal lata jak gazeta. Nie czuć żadnej różnicy pomiędzy 180 a 220g, choć powinno być ją widać- zwłaszcza przy takim lataniu 3D.

Opublikowano

Wtrące swoje 3 grosze. Fluidem latam już drugi sezon. Model rewelacyjny. Wagę jak najbardziej można osiągnąć w okolicy 150g. Mój waży 151g RTF przy setupie z 4 serwami Dymond d47s. Czas lotu ok 6 min.

Pakiet 2S 180mAh.

 

Nie ukrywam że z lekkim przerażeniem przeczytałem o pakiecie 550 mAh i wadze powyżej 220 g.

Przy tej masie myślę że porównanie do cegły byłoby lepsze a nie do gazety.

Ale każdy czyta co lubi :)

 

Ale wracając do sedna, model rewelacyjny z olbrzymim potencjałem.

Tak jak kolegą Picasa127 napisał, model godny polecenia.af4816c649c747a921b5130dc24daec4.jpge29c3f34d03a415c220ab18195bc6a27.jpgdec0db458c0d7946aa9cd46498ffc308.jpgb7e4f0ab62368310a14c70690e01ab54.jpg738387af19d5ca09119439d92929ab26.jpg4665f4ca577e9e0acc76383a20c4622b.jpg

 

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie ukrywam że z lekkim przerażeniem przeczytałem o pakiecie 550 mAh i wadze powyżej 220 g.

Pakiet 550mah był do innego modelu. W wyjściowej wersji latam na 300mah.

Miał być lżejszy, ale mi to za bardzo nie chciało latać na 2S.

 

 

Przy tej masie myślę że porównanie do cegły byłoby lepsze a nie do gazety.

Może faktycznie względnie powiedziane, że lata jak gazeta. Zdaję sobie sprawę że przy podobnej rozpiętości zawodnicze halówki ważą poniżej 100g, lecz dla mnie tak po przesiadce z 8kg Yak'a moge mieć wrażenie, że latam gazetą.

 

A co to za parametry ma ten silnik, że na pakiecie 180mah 7,4V latasz 6min..? :lol: bo gabarytowo dość spory.

Drugi sezon i stan taki jak na zdjęciach :lol: Musisz go niezwykle szanować ;)

Opublikowano

No czas był dla mego fluida łaskawy. Ale zdjęcia wszystkiego nie pokazują, ma gdzieniegdzie trochę dodatkowego CA ;)

Silnik to Turnigy SK3. Dokładnie jakie ma parametry napisze jutro. Z głowy nie pamiętam, sprawdzę w historii zamówień.

 

6 min latam głównie dlatego, że latam tylko na hali, do tego relatywnie niska masa modelu no i sprawne i lekkie śmigło PT 9 x 2.8

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Masz może jakiś film z lotu? Jestem ciekaw jak ci to lata.

Silnik nie zbyt lekki, max moc 50W przy 3S to chyba szału z mocą nie ma, zwłaszcza latając jeszcze na 2S..

 

Poprzednio testowany lżejszy silnik - 15g emax miał max 54W przy 2S i o 3D nie było mowy (waga do lotu coś ok.170-180g-tak jak wyżej pisałem).

Opublikowano

Niestety filmu nie mam. Jesli nie zapomnę postaram sie cos nagrać w niedzielę.

Silnik to brat bliźniak Hackera A10-9L. Mocy jest olbrzymi nadmiar. Do 3D się jak najbardziej nadaje.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.