jarek996 Opublikowano Środa o 19:08 Opublikowano Środa o 19:08 Nie ruszac sruby "wolnych obrotow", a to wlasnie taka dluga z TYLU na sprezynce ! (zdjecie) Jedna z tych dwoch to trzyma "walek" przepustnicy w gazniku. P.S. DO brze, ze zapytales, bo jak wygrzebywalem 90 z szafy, to rzucil mi sie w oczy jakis NIEEnyowski karton i okazalo sie, ze mam tez nowego LASERa 120 o ktorym zupelnie zapomnialem 😂
MASK Opublikowano 20 godzin temu Autor Opublikowano 20 godzin temu 9 godzin temu, Jacekecaj napisał: Z tymi wkrętami może trochę przesadziłem, do poprawki. Jarku, przy gaźniku są jeszcze dwie śrubki - jedna na imbus po lewej stronie i druga mniejsza, na wkrętak ze sprężynką po prawej - od czego one są? Znasz może prawidłowe położenie tej w osi dźwigni gazu, której mam nie ruszać? Jarek pokazał wcześniejszy gaźnik typu G. Bardzo dobry gaźnik. Z pozoru podobny do prymitywnych gaźników stosowanych w dwusuwowych silnikach szkolnych (np. OS-Max seria FP/LA), ale mający w środku precyzyjny mechanizm dozowania paliwa. W Twoim silniku Jacku, gaźnik jest dwuiglicowy - tak jak w Saito i OS-ach. To znaczy, że w osi przepustnicy jest iglica do składu mieszanki tzw. "wolnych obrotów". Procedura regulacji jest taka sama jak w Saito i OS-ach.
Jacekecaj Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Dzięki za informacje. Gaźnik w moim silniku wygląda tak: Czyli jest tak jak pisał Marcin. Ta śrubka wzięta w kółko, będzie śrubką wolnych obrotów i na razie się ją nie przejmować.
jarek996 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Nie przyjrzalem sie dokladnie poprzednim zdjeciom i wyszedlem z zalozenia, ze masz gaznik ktory opisalem. 😉
MASK Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu 12 godzin temu, Jacekecaj napisał: Dzięki za informacje. Gaźnik w moim silniku wygląda tak: Czyli jest tak jak pisał Marcin. Ta śrubka wzięta w kółko, będzie śrubką wolnych obrotów i na razie się ją nie przejmować. To nie tak, że się nie przejmować, Jeśli nie jesteś pewien fabrycznego ustawienia, to zamknij przepustnicę, dokręć iglicę wolnych do końca (delikatnie) i wykręć o 1,5 obrotu. Z kolei iglica główna powinna być wykręcona o ok 3 obroty. To są fabryczne ustawienia do pierwszego uruchomienia i wstępnego docierania. Z kolei w gaźniku typu G śrubka, którą pokazał Jarek powinna przysłaniać dyszę (otwór pod napisem ENYA na gaźniku) do połowy. 5 godzin temu, jarek996 napisał: Nie przyjrzalem sie dokladnie poprzednim zdjeciom i wyszedlem z zalozenia, ze masz gaznik ktory opisalem. 😉 No cóż Jarku, pozwolisz, że skorzystam z Twojego własngo powiedzonka: "Trzymaj sie starej zasady okularnikow: spawalnicze, do spawania, czytelnicze, do czytania." ;D
Jacekecaj Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Dzięki wielkie Marcinie. Teraz już powinno być tylko z górki 🙂. Właśnie nie jestem pewien, czy ta śrubka w dźwigni gazu (wolnych obrotów) nie była przez kogoś ruszana; teraz już wiem, jak mam to zrobić. Postaram się wrzucić filmik z uruchomienia. Pozdrawiam serdecznie.
Rekomendowane odpowiedzi