Shock Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Ja nie widzę w takim porównaniu przeszkód a nawet z chęcią przyjrzę się Respectowi, tym bardziej iż wyposażenie będziemy mieć identyczne .Zmieni się temat na Po prostu Toxic & Respect . Myślę że Jurek nam udzieli,zasugeruje,wskaże różnice jako praktykant tych modeli ale Respecta elektro chyba nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 A tam . Tzn. kto szuka i czego ? Jak na razie, ja tylko relacjonuję składanie mojego modelu zgodnie z moimi przekonaniami (nie pod kogoś,nie jako idealny wzorzec ) a widzę że Tobie Jurek nie pasuje nic .Nie przeczytałem słowa na tak z Twojej strony... . A po co mam pisać ze cos jest dobrze zrobione, skoro tak jest? Zwracam uwagę na to, co uwazam ze można zrobić lepiej albo zastosować cos co jest sprawdzone w setkach modeli tego typu i nie generuje żadnych problemów (np taki gowniany MPX). Respecta electro nie mam bo nie można mieć wszystkiego. Bo i po co Poza tym...lata inaczej.... niż Toxic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Respecta electro nie mam bo nie można mieć wszystkiego. Bo i po co Poza tym...lata inaczej.... niż Toxic Możesz zdradzić teoretyczne różnice w lataniu tych modeli ? Tylko tak bezstronnie . Fajnie że będziemy mieć i Toxica i Respecta na lotnisku to z czasem sami może odkryjemy różnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Teoretyczne różnice wynikają np. z różnic w profilach skrzydeł, ich obrysu, czy proporcji modelu. Więcej nie mogę pisać bo producenci sie na mnie obrażą. Juz i tak po mnie krzyczą, ze chce z Was zrobić asów przestworzy, co może im przysporzyć prac przy naprawach juz sprzedanych modeli. Więc kto rozwali model po moich poradach, ten naprawia go sam lub kupuje nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Więc kto rozwali model po moich poradach, ten naprawia go sam lub kupuje nowy A wydawało mi się Jurku, że Twoje porady miały temu zapobiec OK, nic nie mówiłem, nie widziałem, nie pisałem i nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 ze chce z Was zrobić asów przestworzy, co może im przysporzyć prac przy naprawach Nie przesadzaj ,może asami nie jesteśmy (kto ??) ale znowu wstydu na lotniskach ,piknikach nie przynosimy :D . Skromnie opisałeś różnice w modelach i chyba nawet specjalnie .Szkoda, bo naprawdę z czystej ciekawości każdy by przeczytał co różni Toxica od Respecta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Cóż ja radzę tym co uważam ze potrafią latac np taki Rafsł. ale widać nie każdy myśli tak jak ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek M Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Cóż ja radzę tym co uważam ze potrafią latac np taki Rafsł. ale widać nie każdy myśli tak jak ja Na szczęście nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xan86 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 No zobaczymy jak KST135 i KST215 się będą sprawować (zamówione z Polskiego sklepu , sprawdzę ten "MIT" jakościowy ). Jak na razie, po podpięciu do odbiornika wszystkie działają idealnie, zero luzów i idealnie się centrują. Myślę Rafał że w niedługim czasie podepnę się pod Twój temat z moim Respectem i porównamy budowę obu modeli oraz i wrzucę kilka fot z składania modelu. Ja mam te serwa z polskiego sklepu już trzeci sezon i narazie nic się z nimi nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Ja mam te serwa z polskiego sklepu już trzeci sezon i narazie nic się z nimi nie dzieje bo nie wiesz co to znaczy serwo bez luzów...albo one ci nie przeszkadzają. A powinny. Szczególnie po trzecim sezonie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Tylko co to znaczy "trzeci sezon"? Jak miałem kiedyś wolny dzień to w jego ciągu wykonałem modelem tyle lotów co za cały ubiegły sezon, czyli ponad trzydzieści. A Jurek pewnie w jeden weekend wylatuje więcej niż ja normalnie w jedym kwartale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xan86 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 bo nie wiesz co to znaczy serwo bez luzów...albo one ci nie przeszkadzają. A powinny. Szczególnie po trzecim sezonie.... Akurat mam te serwa na lotkach i wysokości. Na wysokości luzów nie mam, na lotkach minimalne, nie odczuwalne w locie. Co do znaczenia luzów to, akurat tu Cię zaskoczę bo luzy w akrobacie przeszkadzają, ale to już nie twoja bajka Szybowiec to typowa rekreacja dla zabicia czasu. Proponuję popuścić troszkę gumkę w majtkach, aby ciśnienie spadło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Czyli równie dobrze mogłeś kupić znacznie tańsze Turnigy czy cos podobnego. Aleś przepłacił No ale najważniejsze ze udzieliłeś Fachowej porady. To Ważne Nie nosze majtek A skoro juz wałkujemy serwa - nie widzę praktycznego sensu zastosowania 125 na klapach. 135 całkowicie wystarczają, a unifikacja wyposażenia jest całkiem praktyczna. Ja daje te same serwa na klapy i lotki. Co nie znaczy ze 125 na klapach to złe rozwiazanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xan86 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Czyli równie dobrze mogłeś kupić znacznie tańsze Turnigy czy cos podobnego. Aleś przepłacił No ale najważniejsze ze udzieliłeś Fachowej porady. To Ważne Nie nosze majtek A skoro juz wałkujemy serwa - nie widzę praktycznego sensu zastosowania 125 na klapach. 135 całkowicie wystarczają, a unifikacja wyposażenia jest całkiem praktyczna. Ja daje te same serwa na klapy i lotki. Co nie znaczy ze 125 na klapach to złe rozwiazanie. Ja myślę, że większego fachowca na tym forum od ciebie nie ma i każdy wzoruje się na tobie "miszczu" A co do majtek, to może tu tkwi sedno twojego problemu. Obtarta torba nie pozwala ci racjonalnie myśleć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 och co za cięta riposta. No to przypominam co napisałeś: Ja mam te serwa z polskiego sklepu już trzeci sezon i narazie nic się z nimi nie dzieje Na wysokości luzów nie mam, na lotkach minimalne, nie odczuwalne w locie. To teraz proszę napisz na jakiej podstawie twierdzisz że nie odczuwalne? Ale luzy mają, czyli co? To dobrze czy źle? Przecież cały czas jest wałkowane że nie maja takowych mieć i dlatego lepiej wybrać sklep zagraniczny (nota bene nie wiedzieć czemu tak jest - oczywiście jest to wkurzające). . A ty piszesz że są super i mają luzy. Nie kumam tego toku rozumowania. Ze się z nimi nic nie dzieje to wiadomo było od zawsze - nikt nigdzie nie pisał że są wadliwe. Intryguje mnie również czy trzy lata temu serwa KST były dostępne na rynku Dwa lata temu kupiłem 4 w polskim sklepie i trzy z nich miały dyskwalifikujące je luzy. W zagranicznym, wybranym sklepie lekkie luzy miewa jedno na 10. I to nie tylko moje opinie, ale kolegów co na takowych latają. I kupują ich dużo. Ja KST mam tylko w elektryku. Do pozostałych modeli używam innych serw, bo KST dla mnie są za słabe. Może nie całe serwa, ale ich zębatki. Szczególnie 8 i 9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xan86 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Dla jednych KST są dobre, dla innych złe np. ciebie. Nie mam problemu z ustawieniem modelu, centrują się dobrze i to się dla mnie liczy. Minimalny luz po trzech sezonach to normalne zużycie eksploatacyjne, gdzie nie wywalę dobrego serwa z modelu bo mam minimalny luz. Może dla ciebie ma to znaczenie bo możesz mieć wynik gorszy o 0.0000001 s, dla mnie do niedzielnego latania rekreacyjnego nie. Kupując nowe serwa można zauważyć, że mają fabryczne minimalne luzy np. SAVOX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 minimalny luz? a co to jest? Jak go mierzysz? Przy szybkim lataniu (a takie chłopaki mają napędy w tych modelach i pewnie takie aspiracje) taki luzik może być całkiem istotny. Dla twojej informacji - czasów nie mierzy się z dokładnością do 0.0000001s tylko z dokładnością do 0,01s I to w wielu dyscyplinach I ponawiam to co napisałem powyżej - przepłaciłeś za serwa. Do takiego niedzielnego latania, jakie jak rozumiem preferujesz (tu luzik, tam luzik), spokojnie wystarczą Ci o połowę tańsze Turnigy lub jeszcze tańsze Corony. Nie trza się lansować, że masz KST. Luzik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 A w jakich zagranicznych sklepach kupujecie serwa KST? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommyTom Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Alofthobbies.com 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.O Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 To wychodzi na to z tej rozmowy że KST robi limitowaną wersje serw na Polskę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi