Shock Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Ja nie widzę w takim porównaniu przeszkód a nawet z chęcią przyjrzę się Respectowi, tym bardziej iż wyposażenie będziemy mieć identyczne .Zmieni się temat na Po prostu Toxic & Respect . Myślę że Jurek nam udzieli,zasugeruje,wskaże różnice jako praktykant tych modeli ale Respecta elektro chyba nie ma.
cZyNo Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 A tam . Tzn. kto szuka i czego ? Jak na razie, ja tylko relacjonuję składanie mojego modelu zgodnie z moimi przekonaniami (nie pod kogoś,nie jako idealny wzorzec ) a widzę że Tobie Jurek nie pasuje nic .Nie przeczytałem słowa na tak z Twojej strony... . A po co mam pisać ze cos jest dobrze zrobione, skoro tak jest? Zwracam uwagę na to, co uwazam ze można zrobić lepiej albo zastosować cos co jest sprawdzone w setkach modeli tego typu i nie generuje żadnych problemów (np taki gowniany MPX). Respecta electro nie mam bo nie można mieć wszystkiego. Bo i po co Poza tym...lata inaczej.... niż Toxic
Shock Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Respecta electro nie mam bo nie można mieć wszystkiego. Bo i po co Poza tym...lata inaczej.... niż Toxic Możesz zdradzić teoretyczne różnice w lataniu tych modeli ? Tylko tak bezstronnie . Fajnie że będziemy mieć i Toxica i Respecta na lotnisku to z czasem sami może odkryjemy różnice
cZyNo Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Teoretyczne różnice wynikają np. z różnic w profilach skrzydeł, ich obrysu, czy proporcji modelu. Więcej nie mogę pisać bo producenci sie na mnie obrażą. Juz i tak po mnie krzyczą, ze chce z Was zrobić asów przestworzy, co może im przysporzyć prac przy naprawach juz sprzedanych modeli. Więc kto rozwali model po moich poradach, ten naprawia go sam lub kupuje nowy
wojcio69 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Więc kto rozwali model po moich poradach, ten naprawia go sam lub kupuje nowy A wydawało mi się Jurku, że Twoje porady miały temu zapobiec OK, nic nie mówiłem, nie widziałem, nie pisałem i nie słyszałem
Shock Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 ze chce z Was zrobić asów przestworzy, co może im przysporzyć prac przy naprawach Nie przesadzaj ,może asami nie jesteśmy (kto ??) ale znowu wstydu na lotniskach ,piknikach nie przynosimy :D . Skromnie opisałeś różnice w modelach i chyba nawet specjalnie .Szkoda, bo naprawdę z czystej ciekawości każdy by przeczytał co różni Toxica od Respecta .
cZyNo Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Cóż ja radzę tym co uważam ze potrafią latac np taki Rafsł. ale widać nie każdy myśli tak jak ja
Krzysiek M Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Cóż ja radzę tym co uważam ze potrafią latac np taki Rafsł. ale widać nie każdy myśli tak jak ja Na szczęście nie
Xan86 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 No zobaczymy jak KST135 i KST215 się będą sprawować (zamówione z Polskiego sklepu , sprawdzę ten "MIT" jakościowy ). Jak na razie, po podpięciu do odbiornika wszystkie działają idealnie, zero luzów i idealnie się centrują. Myślę Rafał że w niedługim czasie podepnę się pod Twój temat z moim Respectem i porównamy budowę obu modeli oraz i wrzucę kilka fot z składania modelu. Ja mam te serwa z polskiego sklepu już trzeci sezon i narazie nic się z nimi nie dzieje
cZyNo Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Ja mam te serwa z polskiego sklepu już trzeci sezon i narazie nic się z nimi nie dzieje bo nie wiesz co to znaczy serwo bez luzów...albo one ci nie przeszkadzają. A powinny. Szczególnie po trzecim sezonie....
samolocik Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Tylko co to znaczy "trzeci sezon"? Jak miałem kiedyś wolny dzień to w jego ciągu wykonałem modelem tyle lotów co za cały ubiegły sezon, czyli ponad trzydzieści. A Jurek pewnie w jeden weekend wylatuje więcej niż ja normalnie w jedym kwartale
Xan86 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 bo nie wiesz co to znaczy serwo bez luzów...albo one ci nie przeszkadzają. A powinny. Szczególnie po trzecim sezonie.... Akurat mam te serwa na lotkach i wysokości. Na wysokości luzów nie mam, na lotkach minimalne, nie odczuwalne w locie. Co do znaczenia luzów to, akurat tu Cię zaskoczę bo luzy w akrobacie przeszkadzają, ale to już nie twoja bajka Szybowiec to typowa rekreacja dla zabicia czasu. Proponuję popuścić troszkę gumkę w majtkach, aby ciśnienie spadło
cZyNo Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Czyli równie dobrze mogłeś kupić znacznie tańsze Turnigy czy cos podobnego. Aleś przepłacił No ale najważniejsze ze udzieliłeś Fachowej porady. To Ważne Nie nosze majtek A skoro juz wałkujemy serwa - nie widzę praktycznego sensu zastosowania 125 na klapach. 135 całkowicie wystarczają, a unifikacja wyposażenia jest całkiem praktyczna. Ja daje te same serwa na klapy i lotki. Co nie znaczy ze 125 na klapach to złe rozwiazanie.
Xan86 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Czyli równie dobrze mogłeś kupić znacznie tańsze Turnigy czy cos podobnego. Aleś przepłacił No ale najważniejsze ze udzieliłeś Fachowej porady. To Ważne Nie nosze majtek A skoro juz wałkujemy serwa - nie widzę praktycznego sensu zastosowania 125 na klapach. 135 całkowicie wystarczają, a unifikacja wyposażenia jest całkiem praktyczna. Ja daje te same serwa na klapy i lotki. Co nie znaczy ze 125 na klapach to złe rozwiazanie. Ja myślę, że większego fachowca na tym forum od ciebie nie ma i każdy wzoruje się na tobie "miszczu" A co do majtek, to może tu tkwi sedno twojego problemu. Obtarta torba nie pozwala ci racjonalnie myśleć...
cZyNo Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 och co za cięta riposta. No to przypominam co napisałeś: Ja mam te serwa z polskiego sklepu już trzeci sezon i narazie nic się z nimi nie dzieje Na wysokości luzów nie mam, na lotkach minimalne, nie odczuwalne w locie. To teraz proszę napisz na jakiej podstawie twierdzisz że nie odczuwalne? Ale luzy mają, czyli co? To dobrze czy źle? Przecież cały czas jest wałkowane że nie maja takowych mieć i dlatego lepiej wybrać sklep zagraniczny (nota bene nie wiedzieć czemu tak jest - oczywiście jest to wkurzające). . A ty piszesz że są super i mają luzy. Nie kumam tego toku rozumowania. Ze się z nimi nic nie dzieje to wiadomo było od zawsze - nikt nigdzie nie pisał że są wadliwe. Intryguje mnie również czy trzy lata temu serwa KST były dostępne na rynku Dwa lata temu kupiłem 4 w polskim sklepie i trzy z nich miały dyskwalifikujące je luzy. W zagranicznym, wybranym sklepie lekkie luzy miewa jedno na 10. I to nie tylko moje opinie, ale kolegów co na takowych latają. I kupują ich dużo. Ja KST mam tylko w elektryku. Do pozostałych modeli używam innych serw, bo KST dla mnie są za słabe. Może nie całe serwa, ale ich zębatki. Szczególnie 8 i 9.
Xan86 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Dla jednych KST są dobre, dla innych złe np. ciebie. Nie mam problemu z ustawieniem modelu, centrują się dobrze i to się dla mnie liczy. Minimalny luz po trzech sezonach to normalne zużycie eksploatacyjne, gdzie nie wywalę dobrego serwa z modelu bo mam minimalny luz. Może dla ciebie ma to znaczenie bo możesz mieć wynik gorszy o 0.0000001 s, dla mnie do niedzielnego latania rekreacyjnego nie. Kupując nowe serwa można zauważyć, że mają fabryczne minimalne luzy np. SAVOX.
cZyNo Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 minimalny luz? a co to jest? Jak go mierzysz? Przy szybkim lataniu (a takie chłopaki mają napędy w tych modelach i pewnie takie aspiracje) taki luzik może być całkiem istotny. Dla twojej informacji - czasów nie mierzy się z dokładnością do 0.0000001s tylko z dokładnością do 0,01s I to w wielu dyscyplinach I ponawiam to co napisałem powyżej - przepłaciłeś za serwa. Do takiego niedzielnego latania, jakie jak rozumiem preferujesz (tu luzik, tam luzik), spokojnie wystarczą Ci o połowę tańsze Turnigy lub jeszcze tańsze Corony. Nie trza się lansować, że masz KST. Luzik!
samolocik Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 A w jakich zagranicznych sklepach kupujecie serwa KST?
Marcin.O Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 To wychodzi na to z tej rozmowy że KST robi limitowaną wersje serw na Polskę :D
Rekomendowane odpowiedzi