Bartek Piękoś Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 2mm Zmień na bowden z prętem stalowym 0,8mm np. taki: (ze strony rc-team) Rurka zewnętrzna (biała) : Ø 3/2 mm Rurka wewnętrzna (biała) : Ø 2/1 mm Pręt stalowy : 0,8 mm Gwint: M2 Długość: 1 m
TheKuba1414 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 Zmień te pręty na bowdeny z pancerzem. Tak puszczony drut, bez podparcia będzie się wyginał i ster nie będzie skuteczny. Pancerz bowdenu przykleisz w kilku miejscach do konstrukcji, to by nie pracował podczas ruszania sterami. Ale nie 2mm Zmień na bowden z prętem stalowym 0,8mm np. taki: (ze strony rc-team) bowden-m2-komplet-1-m.jpg Rurka zewnętrzna (biała) : Ø 3/2 mm Rurka wewnętrzna (biała) : Ø 2/1 mm Pręt stalowy : 0,8 mm Gwint: M2 Długość: 1 m Szczerze mówiąc u mnie obecnie krucho z kasą na modelarstwo , więc póki co wstrzymam się od zakupu innych bowdenów, (wiem że taka drobnica kosztuje ok. 5 zł, ale do tego trzeba by jeszcze kupić np. mocowanie na serwo za kolejne kilka zł i to razy 2 + wysyłka) jak będę robił jakieś zamówienie, to może wtedy. Ten pręt nie wygina się jakoś bardzo, myślę że podparcie go w jednym miejscu, np. półką mniejwięcej w środku wystarczy. Poza tym czarobest zadał sensowne pytanie, około ile m2 folii potrzeba na pokrycie Wicherka 15? Pozdrawiam
Marcin K. Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Trudno powiedzieć ile m2, łatwiej ile mb. Folia ma szerokość 60cm. A resztę sobie łatwo policzysz;) Podeprzyj bowden w kilku miejscach jakimiś przelotkami, nawet przewiercona poprzeczka z sosny. Ważne by nie pracował Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
TheKuba1414 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 Czy wicherek może być bez wzniosu? Zrobiłem pierwsze przymiarki i wygląda na to że przydałby się bagnet. Wytapatalkowane
TOMEK.CEKALA Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Oczywiście, ale lotki obowiązkowo.
TheKuba1414 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 Lotki mam, klapy również, przez nie i cały osprzęt skrzydło jest ciężkie i dwa kołki nie wystarczają aby nie opadało.
TeBe Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Koniecznie zrób zastrzały. Można dzięki nim uzyskać minimalny wznios na skrzydłach.
TheKuba1414 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Właśnie nad nimi pracuję Ale pierwsze żebra "przestawiłem" na równo. Czy dobrze rozumiem oryginalne podpięcie zastrzałów do kadłuba? Drut przymocowany do listewki po prostu wkładamy w otwór w kadłubie? A może polecacie jakoś inaczej to rozwiązać? EDIT: Dobra już wiem, tam się gumą jeszcze przypina te druty. Edytowane 13 Lutego 2017 przez TheKuba1414
modelarz115 Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Ten drut, a raczej pręt jest jeszcze zabezpieczony gumką. Polecam jednak zastosować mocowanie na "blachę z oczkiem" z obu stron zastrzału. Albo mocowanie na snapie ;-)
TheKuba1414 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 Ten drut, a raczej pręt jest jeszcze zabezpieczony gumką. Polecam jednak zastosować mocowanie na "blachę z oczkiem" z obu stron zastrzału. Albo mocowanie na snapie ;-) Zrobiłem już jak było w planach i trzyma się, tylko gumkę jeszcze jakąś mocną muszę kupić. Tymczasem pierwsza większa przymiarka, jutro jakieś fotki wrzucę Jak zamocować statecznik poz. do kadłuba? Wytapatalkowane
TheKuba1414 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 Sorki za tło, ale nie miałem go zbytnio gdzie ustawić. Kadłub udało mi trochę poprawić, wciąż jest lekko krzywy PS: ponawiam pytanie odnośnie mocowania statecznika poziomego
Marcin K. Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Na stateczniku, pomiędzy zebrami wklej balse/sklejke owocowke o grubości statecznika(lub profilu jeżeli zrobiłeś profilowany) w kadlubie również wklej balse/sklejke w miejsce gdzie przychodzi statecznik. Potem tylko wiertelko, dwa otwory, nakrętki kłowe, i dwie śruby i masz demontowalny statecznik. Nakrętki kłowe nabij zanim przykleisz na gotowo element w kadlubie 1
TheKuba1414 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 Na stateczniku, pomiędzy zebrami wklej balse/sklejke owocowke o grubości statecznika(lub profilu jeżeli zrobiłeś profilowany) w kadlubie również wklej balse/sklejke w miejsce gdzie przychodzi statecznik. Potem tylko wiertelko, dwa otwory, nakrętki kłowe, i dwie śruby i masz demontowalny statecznik. Nakrętki kłowe nabij zanim przykleisz na gotowo element w kadlubie Dzięki, a jakie te śrubki mają być? M3 wystarczą?
Marcin K. Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Przy tej skali jak najbardziej:) Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka 1
TheKuba1414 Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 Jeszcze jedno, mogą być na wylot zakręcone nakrętką samokontrującą/zwykłą od dołu? Bo teraz zauważyłem że M3 kłowe mi się skończyły, mam tylko M5.
Gość Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 A muszą być na wylot?A nie wytrzyma do rana i kupi? A niech weźmie impulsownik kinetyczny z naprowadzaczem trzonkowym i kadłub poprostuje jak mu się nudzi...
TheKuba1414 Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Opublikowano 15 Lutego 2017 A muszą być na wylot? A nie wytrzyma do rana i kupi? A niech weźmie impulsownik kinetyczny z naprowadzaczem trzonkowym i kadłub poprostuje jak mu się nudzi... ??? Nie rozumiem ??? Wytapatalkowane
Tomasz D. Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Młotek, kolego, młotek. :) Czego jeszcze nie zrozumiałeś?
Rekomendowane odpowiedzi