TheKuba1414 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Niestety, nie byłem przy zakupie tego paliwa, pan z modelarni powiedział rodzicowi że będzie lepsze no i takie mam... :/ Już nie słucham rad pana ze sklepu. Ale proszę o ostateczną odpowiedź bo nie jestem w stanie zdecydować. 5% czy 10% (po dotarciu) A no i jeszcze jedno pytanie, silnik i zbiornik wrzuciłem do domu, ma względnie ciepło... ale jednak jest jakaś możliwość zabezpieczenia go tak aby znowu nie zawilgotniał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Jedyne co możesz to pozatykac rurki żeby wilgotne powietrze nie wchodziło. Osiągów nie podniesie, ale za to poprawi kulturę pracy. Kup Contest i będziesz zadowolony. Ja latam tylko na tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Czyli po zakończeniu pracy z silnikiem odpinać od niego rurki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 5% czy 10% (po dotarciu) A no i jeszcze jedno pytanie, silnik i zbiornik wrzuciłem do domu, ma względnie ciepło... ale jednak jest jakaś możliwość zabezpieczenia go tak aby znowu nie zawilgotniał? Głosuję za 10% . Jak będziesz go odpalał już jutro, to nic mu się nie powinno stać do tego czasu. Jeśli chcesz być profi, to zaopatrz się jeszcze w olej after-run, którym po lotach go traktuj dla zobojętnienia agresywnego działania resztek nitrometanu wewnątrz silnika, bo to głównie one inicjują korozję. Na krótką metę niektórzy używają WD 40. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 No właśnie z paliwem zamówię też sobie After-Runa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 No właśnie z paliwem zamówię też sobie After-Runa. I na początek może jakiś mniejszy baniaczek tego paliwka, literek albo dwa i pół. Potem łatwiej, czyli taniej robić mikstury z dwóch lub pozostać przy sprawdzonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 2,5 to najmniejszy dostępny, fakt, trzeba zobaczyć czy silniczek zaakceptuje to paliwo, nie ma sensu kupować 5l aby leżało bo silnik na nim nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Kiedyś nie było paliw z nitro i latały na mieszance z rycyna. Tak ze silnik na pewno polubi, reszta to kwestia regulacji. Nie musisz wypinac wezykow z silnika. Wystarczy że w tłumik wlozysz "cygaro" co by pochlanialo olej wyciekajacy przez tłumik, i zamkniesz przepustnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Za jakiś czas będę siadał do docierania - i tu moje pytanie, jak zgasić ten silnik (wiadomo że na początku gaśnie jak zamknie się przepustnicy ale zatkać wydech lub odciąć dopływ paliwa?) Wytapatalkowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Sam ci będzie gasl popryka i zgadnie, daj mu odpocząć chwilę i kolejne podejście. Im bardziej przelany tym lepiej. Docieranie zacznij 3 obrotów iglicy i zwiekszaj aż będzie miał pracę 4takta. I tak niech sobie zrobi z 400-500ml Ps. Za każdym razem będzie gasł jak zamkniesz mu przepustnice. No chyba że ma nieszczelności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Sam ci będzie gasl popryka i zgadnie, daj mu odpocząć chwilę i kolejne podejście. Im bardziej przelany tym lepiej. Docieranie zacznij 3 obrotów iglicy i zwiekszaj aż będzie miał pracę 4takta. I tak niech sobie zrobi z 400-500ml Tak właśnie . Kuba, jeśli docierasz ze śmigłem, to uważaj na paluchy !!! Może jakieś rękawiczki załóż na wszelki wypadek - wszyscy jesteśmy omylni, a tu wystarczy tylko jeden niedokładny ruch .... Tfu, tfu, tfu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Rozrusznik mam przecież Wytapatalkowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Rozrusznik mam przecież Ale ewentualne manipulacje iglicą... Na przepustnicę serwko sobie założyłeś, żeby rąk do śmigła nie zbliżać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 serwo nie ale półmetrowy popychacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Na biedę może być, choć serwo lepsze. Każda wartość gazu ustawisz a tak to drut od wibracji biega i rusza przepustnica. W takich momentach najlepszym urządzeniem na świecie jest tester serw:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Już po pierwszych próbach, jako tako udało się przepalić jeden zbiornik, później wyładowała się grzałka Całkiem ładnie trzyma obroty w środkowym zakresie przepustnicy. Im bardziej otwieram przepustnicę tym obroty się zmniejszają (mieszanka zubaża się?) a jak zamykam (mieszanka bogatsza) to się zwiększają, na prawie pełnej zamkniętej silnik gaśnie. Problem w tym że po otwarciu tak w 3/4 silnik zaczyna się "dusić", tzn. obroty falują aż w końcu gaśnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz D. Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Przepustnica nie zmienia składu mieszanki tylko reguluje ilość mieszanki dostarczanej do cylindra. Skład mieszanki reguluje iglica. Z tego, co piszesz można by wysnuć wniosek, że masz mieszankę zbyt ubogą. Wykręć iglicę o pół obrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Czyli jak otwieram przepustnicę to jest dostarczane więcej powietrza i więcej paliwa a jak zamykam to na odwrót? Póki co odpalałem na 4-5 obrotów iglicy i zapałał za pierwszym razem. Docieram wdg. tej instrukcji: http://www.nastik.pl/manual/ASP_Magnum_instrukcja.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheKuba1414 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Już kończę na dzisiaj. Śmiało mogę powiedzieć że pkt. 9 z tej instrukcji: http://www.nastik.pl/manual/ASP_Magnum_instrukcja.pdf mam już za sobą. Przepustnica nie zmienia składu mieszanki tylko reguluje ilość mieszanki dostarczanej do cylindra. Skład mieszanki reguluje iglica. Z tego, co piszesz można by wysnuć wniosek, że masz mieszankę zbyt ubogą. Wykręć iglicę o pół obrotu. Nie pomogło Myślę że to kwestia czasu, na początku tego 10-cio minutowego odpalenia jeszcze się dusił ale pod koniec tak na 7/8 przepustnicy już spoko chodził Wytłumaczy mi ktoś, bo chyba mi się pomieszało. OTWARTA przepustnica - otwór w gaźniku nie zasłonięty, niskie obroty. ZAMKNIĘTA przepustnica - otwór w gaźniku zasłonięty, wysokie obroty. Tak czy na odwrót? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz D. Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Otwarta przepustnica = dużo powietrza i dużo paliwa = pełna rura! Zamknięta = wolne obroty lub stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi