TeBe Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Przychodzi taki wiek w życiu każdego mężczyzny, kiedy poranna kupa graniczy z przeżyciem mistycznym. I to jest ten moment, kiedy trzeba sobie powiedzieć, że przyszedł czas na spalinę. No to przyszedł. Saito FG14C zostanie zabudowany w Pilatusie PC-6 Turbo Porter. Skala 1:8. Można kupować czipsy i colę i zasiadać :-)
TeBe Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zacznę od odpalenia Saito i dotarcia. Stay tuned.
Tomasz D. Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Tomku, kiedyś przychodzi czas na to, aby stać się prawdziwym mężczyzną . Trzymam kciuki!
Pioterek Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Jakiś kabelek przy silniku zauważyłem.:-)
TeBe Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 Wydłubałem hamownię. Jeśli jutro uda mi się dostać olej do dwusuwów, to odpalę.
solainer Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Pilatus piekny nie jest ale silnik z linku wybacza mu wiele http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbine-details/spt5/ Może można się stać mężczyzna z grubej rury
robas69 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Tomek. Zwróć uwagę na wymaganą minimalną odległość silnik - zbiornik i oś gaźnik - zbiornik. Miałem FG 21. Szybko go sprzedałem z modelem. To silniki ze zwykłymi gaźnikami z żarówek. Pamiętaj też żeby nie zasłonić otworu w tylnej ścianie gaźnika. Musi mieć dostęp powietrza. Często zasłania go wręga silnikową. Powodzenia.
Shock Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Ten model to taka Multipla wśród modeli .Nie rozumiem jak ktoś może świadomie się decydować na jego budowę ,posiadanie . Trzeba naprawdę być mocno zmotywowanym by popełnić ten drastyczny/mistyczny krok . No ale gust to indywidualna sprawa... Odpalił ?
TeBe Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2017 Jeszcze nie, olej dopiero jutro kupię. I fakt, to jest Multipla :-)
robas69 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Tomek, kup olej, ale tylko do silników czterosuwowych (post 7) i tylko z tych wskazanych w instrukcji. Jak nie odpalałeś takich motorów to uważaj bo kopie dwa razy. Najlepszy rozrusznik.
f-150 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Tomek, kup olej, ale tylko do silników czterosuwowych (post 7) ????
AndyCopter Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Ten model to taka Multipla wśród modeli .Nie rozumiem jak ktoś może świadomie się decydować na jego budowę ,posiadanie . Trzeba naprawdę być mocno zmotywowanym by popełnić ten drastyczny/mistyczny krok . No ale gust to indywidualna sprawa... Odpalił ? Od Pilatusa brzydszy jest tylko PZL M-15, choć to sprawa dyskusyjna Za to ma niezaprzeczalną cechę, to samolot dla prawdziwych twardzieli. Tomasz wiedział co wybiera https://www.youtube.com/watch?v=PQXbWcLCyVY https://www.youtube.com/watch?v=xkjB0_-EvGU
robas69 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 ???? Rzeczywiście, powinien być do dwusuwów. Zasugerowałem się tym, że w drukowanej, dołączanej do silnika instrukcji były podawane oleje z zupełnie innego kręgu niż w DA 50 (dwusów), którego też miałem. Może chodziło o to, że dla 50 tki producent poleca syntetyk, a do Saito mineralny. Tomek, zobacz tutaj
TeBe Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2017 Ja jednak zaufam producentowi. Skoro producent pisze w instrukcji, żeby zarówno docierać jak i poźniej jechać na syntetyku, to będę docierał na syntetyku. "A mixture of high-quality 91 octane unleaded gasoline and a reliable, high-quality 100% synthetic oil for 2-cycle engines must be used."
ahaweto Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 :D Tomasz mamy tak samo ! Czy to przydarza się w tym wieku, ale żeby od razu rano popaść w mistycyzm . Zajrzyj do mojego tematu, w ostatnim poście poruszam sprawę oleju http://pfmrc.eu/index.php?/topic/65855-rcgf-10cc-bm-ga%C5%BAnik-walbro/&do=findComment&comment=649495 To jest zdjęcie stron drugiego artykułu.
TeBe Opublikowano 4 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2017 Wynudziłem u Martina https://mraerodesign.securicom.ca/en/products/info.cfm?ProduitID=44 kita wyciętego laserem pod moje plany 80 cali. Już jedzie do mnie, będzie za tydzień.
robertus Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Wow, naprawdę? Nie pytam się o koszty bo bym umarł.
TeBe Opublikowano 5 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2017 W poniedziałek 2-go stycznia po południu pierwszy mail z zapytaniem do Martina, we wtorek kit wycięty i wysłany, w środę już w samolocie. Jestem pod wrażeniem.
Rekomendowane odpowiedzi