TeBe Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Przychodzi taki wiek w życiu każdego mężczyzny, kiedy poranna kupa graniczy z przeżyciem mistycznym. I to jest ten moment, kiedy trzeba sobie powiedzieć, że przyszedł czas na spalinę. No to przyszedł. Saito FG14C zostanie zabudowany w Pilatusie PC-6 Turbo Porter. Skala 1:8. Można kupować czipsy i colę i zasiadać :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 No najwyższy czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zacznę od odpalenia Saito i dotarcia. Stay tuned. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz D. Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Tomku, kiedyś przychodzi czas na to, aby stać się prawdziwym mężczyzną . Trzymam kciuki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Jakiś kabelek przy silniku zauważyłem.:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Wydłubałem hamownię. Jeśli jutro uda mi się dostać olej do dwusuwów, to odpalę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Pilatus piekny nie jest ale silnik z linku wybacza mu wiele http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbine-details/spt5/ Może można się stać mężczyzna z grubej rury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Tomek. Zwróć uwagę na wymaganą minimalną odległość silnik - zbiornik i oś gaźnik - zbiornik. Miałem FG 21. Szybko go sprzedałem z modelem. To silniki ze zwykłymi gaźnikami z żarówek. Pamiętaj też żeby nie zasłonić otworu w tylnej ścianie gaźnika. Musi mieć dostęp powietrza. Często zasłania go wręga silnikową. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Ten model to taka Multipla wśród modeli .Nie rozumiem jak ktoś może świadomie się decydować na jego budowę ,posiadanie . Trzeba naprawdę być mocno zmotywowanym by popełnić ten drastyczny/mistyczny krok . No ale gust to indywidualna sprawa... Odpalił ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Jeszcze nie, olej dopiero jutro kupię. I fakt, to jest Multipla :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Przecież on jest piękny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Tomek, kup olej, ale tylko do silników czterosuwowych (post 7) i tylko z tych wskazanych w instrukcji. Jak nie odpalałeś takich motorów to uważaj bo kopie dwa razy. Najlepszy rozrusznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Tomek, kup olej, ale tylko do silników czterosuwowych (post 7) ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Ten model to taka Multipla wśród modeli .Nie rozumiem jak ktoś może świadomie się decydować na jego budowę ,posiadanie . Trzeba naprawdę być mocno zmotywowanym by popełnić ten drastyczny/mistyczny krok . No ale gust to indywidualna sprawa... Odpalił ? Od Pilatusa brzydszy jest tylko PZL M-15, choć to sprawa dyskusyjna Za to ma niezaprzeczalną cechę, to samolot dla prawdziwych twardzieli. Tomasz wiedział co wybiera https://www.youtube.com/watch?v=PQXbWcLCyVY https://www.youtube.com/watch?v=xkjB0_-EvGU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 ???? Rzeczywiście, powinien być do dwusuwów. Zasugerowałem się tym, że w drukowanej, dołączanej do silnika instrukcji były podawane oleje z zupełnie innego kręgu niż w DA 50 (dwusów), którego też miałem. Może chodziło o to, że dla 50 tki producent poleca syntetyk, a do Saito mineralny. Tomek, zobacz tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Ja jednak zaufam producentowi. Skoro producent pisze w instrukcji, żeby zarówno docierać jak i poźniej jechać na syntetyku, to będę docierał na syntetyku. "A mixture of high-quality 91 octane unleaded gasoline and a reliable, high-quality 100% synthetic oil for 2-cycle engines must be used." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 :D Tomasz mamy tak samo ! Czy to przydarza się w tym wieku, ale żeby od razu rano popaść w mistycyzm . Zajrzyj do mojego tematu, w ostatnim poście poruszam sprawę oleju http://pfmrc.eu/index.php?/topic/65855-rcgf-10cc-bm-ga%C5%BAnik-walbro/&do=findComment&comment=649495 To jest zdjęcie stron drugiego artykułu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 4 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Wynudziłem u Martina https://mraerodesign.securicom.ca/en/products/info.cfm?ProduitID=44 kita wyciętego laserem pod moje plany 80 cali. Już jedzie do mnie, będzie za tydzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Wow, naprawdę? Nie pytam się o koszty bo bym umarł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 W poniedziałek 2-go stycznia po południu pierwszy mail z zapytaniem do Martina, we wtorek kit wycięty i wysłany, w środę już w samolocie. Jestem pod wrażeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi