Skocz do zawartości

Pilatus PC-6 Turbo Porter 1:8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przychodzi taki wiek w życiu każdego mężczyzny, kiedy poranna kupa graniczy z przeżyciem mistycznym. I to jest ten moment, kiedy trzeba sobie powiedzieć, że przyszedł czas na spalinę. 

No to przyszedł. Saito FG14C zostanie zabudowany w Pilatusie PC-6 Turbo Porter. Skala 1:8.

 

32009018075_25100333a8_h.jpg

 

31634800280_45ee08fc30_h.jpg

 

Można kupować czipsy i colę i zasiadać :-)

Opublikowano

Tomek. Zwróć uwagę na wymaganą minimalną odległość silnik - zbiornik i oś gaźnik - zbiornik. Miałem FG 21. Szybko go sprzedałem z modelem. To silniki ze zwykłymi gaźnikami z żarówek. Pamiętaj też żeby nie zasłonić otworu w tylnej ścianie gaźnika. Musi mieć dostęp powietrza. Często zasłania go wręga silnikową. Powodzenia.

Opublikowano

Ten model to taka Multipla wśród modeli ;) .Nie rozumiem jak ktoś może świadomie się decydować na jego budowę ,posiadanie .

Trzeba naprawdę być mocno zmotywowanym by popełnić ten drastyczny/mistyczny krok :) .

No ale gust to indywidualna sprawa...

 

Odpalił ? ;)

Opublikowano

Tomek, kup olej, ale tylko do silników czterosuwowych (post 7) i tylko z tych wskazanych w instrukcji. Jak nie odpalałeś takich motorów to uważaj bo kopie dwa razy. Najlepszy rozrusznik.

Opublikowano

Ten model to taka Multipla wśród modeli ;) .Nie rozumiem jak ktoś może świadomie się decydować na jego budowę ,posiadanie .

Trzeba naprawdę być mocno zmotywowanym by popełnić ten drastyczny/mistyczny krok :) .

No ale gust to indywidualna sprawa...

 

Odpalił ? ;)

Od Pilatusa brzydszy jest tylko PZL M-15, choć to sprawa dyskusyjna ;)

Za to ma niezaprzeczalną cechę, to samolot dla prawdziwych twardzieli. Tomasz wiedział co wybiera :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=PQXbWcLCyVY

 

https://www.youtube.com/watch?v=xkjB0_-EvGU

Opublikowano

????

 

Rzeczywiście, powinien być do dwusuwów. Zasugerowałem się tym, że w drukowanej, dołączanej do silnika instrukcji były podawane oleje z zupełnie innego kręgu niż w DA 50 (dwusów), którego też miałem. Może chodziło o to, że dla 50 tki producent poleca syntetyk, a do Saito mineralny.

Tomek, zobacz tutaj

Opublikowano

Ja jednak zaufam producentowi. Skoro producent pisze w instrukcji, żeby zarówno docierać jak i poźniej jechać na syntetyku, to będę docierał na syntetyku. 

 

"A mixture of high-quality 91 octane unleaded gasoline and a reliable, high-quality 100% synthetic oil for 2-cycle engines must be used."

Opublikowano

W poniedziałek 2-go stycznia po południu pierwszy mail z zapytaniem do Martina, we wtorek kit wycięty i wysłany, w środę już w samolocie. 

Jestem pod wrażeniem.

 

post-14226-0-20265800-1483606922_thumb.png

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.