Skocz do zawartości

Jaki power box - poszukiwane opcje :)


dimmus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na nadchodzący sezon szykuję nowy (dla mnie) model. Zakupiłem benzynę 2,4m, rozglądam się za zasilaniem awioniki. Z tego co znalazłem to są do dostania PowerBoxSystem - na pewno sprawdzone, ale nie wiem czy naskrobię $$ na taki sprzęt (aczkolwiek nie jest wykluczone że taki będzie zamontowany). Drugą opcją jest Dualsky Gemini 3018 - cena bardziej przystępna, fajne że odbiornik podłącza się przez SBUS. Znalazłem też jakieś chińskie w cenie około 300 zł.

Zależy mi na możliwości podłączenia serw pod 7,4V albo i 8,4V i prądzie 30A. Dobrze jakby była możliwość podłączenia odbiornika przez SBUS (futaba)

Jakie jeszcze opcje możecie zaproponować, jestem totalnie zielony w tym temacie, więc liczę na pomoc bardziej doświadczonych kolegów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jest jeszcze m.in. emotec, jeti central box. Jesli chcesz zaoszczędzić, możesz zrobic samemu lub kupić od kogoś płytke rozdzielającą napięcie. Odgrywa w uproszczeniu taka sama role :) było  tu niedawno na forum gdzies, ktoś projektował, jak nie znajdziesz to dam Ci kontakt do goscia który może pomóc. 

Ps. Warto zacisnąć pasa dla Powerboxa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Używam takiego jak na zdjęciu plus ten wyłącznik,nie jest to Pawerbox ale spełnia swoje zadanie.


Z tego co patrzyłem, to napięcie na serwa reguluje się potencjometrem, jak z utrzymaniem zadanego napięcia? Wibracje od silnika nie rozregulowują tego?


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach