Skocz do zawartości

P -39 AIRACOBRA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lucjan, załamujesz mnie ?. Nikt nie uwierzy, że to model z zestawu ESM. Rury wyszły super, ale żeby nie było tak różowo, to szkoda że wszystkie z jednego odlewu i mają wżery w tym samym miejscu. 

 Żartowałem oczywiście, to tak z zazdrości, że tak sam tak nie umiem. ?

Opublikowano
W dniu 10.02.2020 o 14:30, pacek napisał:

Lucjan, załamujesz mnie ?. Nikt nie uwierzy, że to model z zestawu ESM. Rury wyszły super, ale żeby nie było tak różowo, to szkoda że wszystkie z jednego odlewu i mają wżery w tym samym miejscu. 

 Żartowałem oczywiście, to tak z zazdrości, że tak sam tak nie umiem. ?

 

Dzięki Arku  za miłe słowa i żarty.   ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Budowa Me.  Bf -109 skończona ,  więc pora powrócić  do   prac przy  budowie  P- 39.

 Dzisiaj  zabrałem się za montaż instalacji  chowanego podwozia.

 

IMG_0039.thumb.JPG.cec4eed4133eeab6f118c4ef68c6bc3d.JPGIMG_0040.thumb.JPG.9ce6942bc14e9e6d41676bbad8e0cc1d.JPG

Opublikowano

Trudno wyjść z podziwu nad Twoimi umiejętnościami i znajomością tematu.

Następny "kadzący", ale inaczej być nie może. Jestem pod wielkim wrażeniem. Brawo Lucjan.      ? ? 

Opublikowano
W dniu 9.02.2020 o 13:28, Lucjan napisał:

 Montażu Instalacji  ciąg dalszy .

IMG_1963.thumb.JPG.044619301fb8e5d4f8612d9b601f14f6.JPGIMG_1965.thumb.JPG.c909c398aae139c76080d33d2c3bd5ea.JPG

 

Piękna robota, aż chce się patrzeć na wszystkie detale. Mam pytanie dotyczące montażu wyposażenia: Jak to jest z tymi linkami - czy nie powinny być zamocowane nieosiowo, tj. przed osią obrotu serwa (patrząc z perspektywy ogona), tak aby ciągle były napięte przy skrajnych położeniach? 

Opublikowano
22 godziny temu, HELIKOPTER napisał:

Trudno wyjść z podziwu nad Twoimi umiejętnościami i znajomością tematu.

Następny "kadzący", ale inaczej być nie może. Jestem pod wielkim wrażeniem. Brawo Lucjan.      ? ? 

 

Dziękuję bardzo  kolegom ,  jest mi bardzo miło.

4 godziny temu, FockeWulf napisał:

 

Piękna robota, aż chce się patrzeć na wszystkie detale. Mam pytanie dotyczące montażu wyposażenia: Jak to jest z tymi linkami - czy nie powinny być zamocowane nieosiowo, tj. przed osią obrotu serwa (patrząc z perspektywy ogona), tak aby ciągle były napięte przy skrajnych położeniach? 

 

Na temat prowadzenia napędu sterów  linkami  zamieszczam skan z książki :

 

 

Napędy sterów.pdf

 

 

 

Napędy sterów (2).pdf Napędy sterów (3).pdf

Opublikowano

Zdecydowałem że napęd  pół klap  podwozia głównego  będzie serwem  , a do sterowania zastosowałem  sekwenser.

 

 

 

 

IMG_0047.thumb.JPG.c8970b252ed500b9f4d21538fe388892.JPGIMG_0048.thumb.JPG.e33448d1f02e7fb13b19568f00956b1d.JPGIMG_0051.thumb.JPG.741aa17a4bfea500b948b8783dbc387a.JPGIMG_0049.thumb.JPG.40fe8e02a12cba239958f677f2feba6d.JPGIMG_0050.thumb.JPG.bdfb33e579b2f5ad5d3e327d92a1cbfa.JPG

Opublikowano
3 godziny temu, HELIKOPTER napisał:

Lucjan, dlaczego do otwierania klapek podwozia użyłeś serwo standard a nie podwoziowe lewo-prawo? Ono nie będzie cały czas pod napięciem?

 

Wszystko jest okey!   Sekwenser struje serwem  tylko lewo- prawo , a dźwignie tak są dobrane że nic nie blokuje serwa w skrajnych położeniach. Nie ma zjawiska buczenia i grzania się .

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.