Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Świetny! I skala niczego sobie. Lubię jak modele sa zestawiane z ludźmi, wtedy widać wymiary!

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mam jeszcze taką wątpliwość, co do środka ciężkości.

W programie od piotrade wychodzi mi zakres 97mm-122mm, ale z ecalca mam 116mm-131mm.

Dość spory rozrzut. Porównywaliście może swoje wyniki tak?

Ustawiłem coś ok 115mm, mam nadzieję że ecalc sie nie myli.

Opublikowano
21 godzin temu, robertus napisał:

Mam jeszcze taką wątpliwość, co do środka ciężkości.

W programie od piotrade wychodzi mi zakres 97mm-122mm, ale z ecalca mam 116mm-131mm.

Dość spory rozrzut. Porównywaliście może swoje wyniki tak?

Ustawiłem coś ok 115mm, mam nadzieję że ecalc sie nie myli.

Z wyliczeń to może nie wyjść dobry SC, o czym się nie raz przekonałem. Sama aerodynamika i opływ powierza modelu też ma znaczenie. Nie wiem czy te wasze programy biorą to pod uwagę? Wystarczy zmienić kąt mocowania skrzydła o niewielki % i już mamy inny SC.

Rzucałeś model tak  jak inne?

Ja ostatnio FPV 1 gotowego do lotu kilka razy rzucałem i musiałem ok 8cm przesunąć do tyłu pakiet względem wyliczeń... i dopiero wtedy zaczął dobrze latać.

 

Piszesz o jakiejś bateria 4S 300mAh ? Chyba zabrakło 1 zera ??

 

Jakiej gumy używasz i skąd ją masz do startów?

Opublikowano

Lux torpeda.

 

I jak ten SC? Dobry? Ja wyważam moje modele tylko na podstawie ecalca i wyważam w srodku podanego zakresu. Na razie bez pudła.

Opublikowano

Idealnie, nawet trymować nie musiałem. Zastanawiam się teraz nad przejściem ze starego programu do ecalca, albo wyważać wg niego na barzdiej do tyłu.

Tu macie wczorajszy film

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

A i jeszcze o gumie. Kupiłem ją dawno temu w Hobbykingu, koloru niebieskiego (były jeszcze mocniejsze czerwone). Niestety od dawna nie ma juz tej gumy w sprzedaży.

Tutaj naciągnęliśmy ją do siły 4kg.

Opublikowano

Po prostu czad, szczena na podłodze! ??

Zaskakujące jak dobrze EDF radzi sobie korzystając wyłącznie z wlotu bocznego.

Robert, koniecznie zmień napęd na 6S, Warthog musi robić coś więcej niż tylko spokojne przeloty ?

No i gdyby jeszcze ktoś miał wątpliwości, kto jest Królem Depronu, to powyższe filmy są dowodem ostatecznym ?

  • Dzięki 1
Opublikowano

Zbadam jeszcze jego minimalną prędkość a potem pomyślę. Obserwując jego zachowanie przy lądowaniu śmiem twierdzić, że na poł gwizdka też będzie latał.

Taka zagwostka logistyczna. Ciągle jestem pod wrażeniem jego wielkości. To jest Skoda Octavia w kombi, raczej spore auto.

 

20210604_083948.thumb.jpg.1555c7611866dce23b955eb60cdcc62a.jpg

20210604_084219.thumb.jpg.9cf30280a8e1f9f68e59242fe64f3708.jpg

 

Opublikowano

Gratuluję ???

Posprawdzaj te prędkości minimalne. A10 to nie myśliwiec i według mnie lata bardzo fajnie.

Jeszcze raz gratuluję 

Opublikowano

W prawdziwym A-10 największa     bolączka jest brak mocy i jest z tego słynny.  U ciebie  na filmie  fajnie majestatycznie lata.  

Opublikowano

Może się muszę po prostu przyzwyczaić, że on lata o wiele wolniej niż moje inne modele :) 

Po prawdzie bałem się lecieć wolniej, bo myślałem, że przepadnie, ale jak zobaczyłem jak ląduje to stwierdziłem, że może latać na prawdę wolno.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.