AKocjan Opublikowano 19 Września 2021 Opublikowano 19 Września 2021 Nowy model zasilił moją "flotę". Przygotowania do pierwszego lotu w toku.
robertus Opublikowano 19 Września 2021 Opublikowano 19 Września 2021 Podobno trudny model i potrafi zaskoczyć. Masz już wersję z poprawionym serwami na stateczniki poziome? Daj może lepsze dźwigienki bo sie wyginają. I czytałem, że lot na klapach potrzebuje prędkości.
lukaszjb Opublikowano 19 Września 2021 Opublikowano 19 Września 2021 Świetny model czekam na recenzje, ponieważ przymierzam się do kupna. Jeśli jest to model z ostatniej dostawy to ma już mocniejsze serwa i pręty na sterach wysokości. Jakimi pakietami masz zamiar go zasilać i czy planujesz jakieś modernizacje? Powodzenia przy oblocie i czekam na opinie Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
AKocjan Opublikowano 19 Września 2021 Autor Opublikowano 19 Września 2021 4 minuty temu, lukaszjb napisał: Świetny model czekam na recenzje, ponieważ przymierzam się do kupna. Jeśli jest to model z ostatniej dostawy to ma już mocniejsze serwa i pręty na sterach wysokości. Jakimi pakietami masz zamiar go zasilać i czy planujesz jakieś modernizacje? Powodzenia przy oblocie i czekam na opinie Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka 2 x 4500 mAh 6S (620 g każdy) Gens Ace, tak ma inne napędy sterów wysokości
Marek_Spy Opublikowano 19 Września 2021 Opublikowano 19 Września 2021 Szkoda że tak mało szczegółów pokazałeś
lukaszjb Opublikowano 19 Września 2021 Opublikowano 19 Września 2021 2 x 4500 mAh 6S (620 g każdy) Gens Ace, tak ma inne napędy sterów wysokości 4500 nie za mało na te gabaryty i wagę? I jak ogólnie te pakiety bo nie znam firmy.Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
AKocjan Opublikowano 19 Września 2021 Autor Opublikowano 19 Września 2021 24 minuty temu, robertus napisał: Podobno trudny model i potrafi zaskoczyć. Masz już wersję z poprawionym serwami na stateczniki poziome? Daj może lepsze dźwigienki bo sie wyginają. I czytałem, że lot na klapach potrzebuje prędkości. Prawie 5,5 kg do lotu
robertus Opublikowano 19 Września 2021 Opublikowano 19 Września 2021 Ostatnio badam temat przejścia z lipo na lion dla dużych pakietów. Okazuje się bowiem, że takie cegły jak masz to w Lionie będą lżejsze lub będziesz miał większa pojemność przy tej samej wadze, a więc dłuższy lot. 1
AKocjan Opublikowano 19 Września 2021 Autor Opublikowano 19 Września 2021 4 minuty temu, Marek_Spy napisał: Szkoda że tak mało szczegółów pokazałeś będzie więcej, jakiś dłuższy wpis. Na tą chwilę chcę się skupić na przygotowaniu modelu
AKocjan Opublikowano 19 Września 2021 Autor Opublikowano 19 Września 2021 5 godzin temu, robertus napisał: Ostatnio badam temat przejścia z lipo na lion dla dużych pakietów. Okazuje się bowiem, że takie cegły jak masz to w Lionie będą lżejsze lub będziesz miał większa pojemność przy tej samej wadze, a więc dłuższy lot. @robertus tak ale czy Lion toleruje duże prądy rozładowania? 5 godzin temu, lukaszjb napisał: 4500 nie za mało na te gabaryty i wagę? I jak ogólnie te pakiety bo nie znam firmy. Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka https://rcpro.pl/product-pol-13423-Akumulator-Gens-Ace-4500mAh-22-2V-60C-6S1P-HardCase.html - ciężko powiedzieć, moim phantomem na pojedynczym akumulatorze latam około 3 min.
Atomizer Opublikowano 19 Września 2021 Opublikowano 19 Września 2021 Chyba byłem pierwszym widzem na YouTube ? bo pokazywało zero wyświetleń ? Ale MiG 29 jest latwy w pilotowaniu... 3 min. to mata mój Mig na pakiecie 250mAh. No , ale waga około 100g. 5,5 kg ? to jaki duży jest model?
robertus Opublikowano 19 Września 2021 Opublikowano 19 Września 2021 Godzinę temu, AKocjan napisał: @robertus tak ale czy Lion toleruje duże prądy rozładowania? zobacz tu https://www.youtube.com/channel/UCAk4nmEIr6qAirLJs6CAhsQ
AKocjan Opublikowano 19 Września 2021 Autor Opublikowano 19 Września 2021 - W skrócie przed oblotem wyważyłem model przy użyciu wagi kuchennej (środek ciężkości 5mm za propozycją freewinnga) - Start na klapach pośrednich - Lądowanie pełne klapy Samolot w konfiguracji do lądowania / gładkiej pilotuje się poprawnie, nie mam większych uwag. Rozbieg dług, wymagający zużycia sporej energii (przynajmniej na trawie) W powietrzu model lat dostojnie z prędkościami makietowymi, brzmienie silników - rewelacja . Ogólnie jestem zadowolony. Zostawiłem sobie duży zapas energii przed lądowaniem - stąd krótki lot. Docelowo czas lotu oceniam na 4 min (2x 6S 4500 mAh) 3
Atomizer Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 Wszystko fajnie ale 4min. to dość krótka zabawa jak na taki model.
sbogdan1 Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 Arkadiusz gratuluje nowego modelu no i pomyślnego oblotu. Model zacny, pięknie się prezentuje. Nic tylko nabijać kolejne loty. Nie ukrywam że od bodajże dwóch lat drapię się po głowie czy warto nabyć coś w tym stylu, myślę o modelu EDF VIPER JET lub AVANTI Skutecznie od pomysłu zakupu odrzuca mnie trawiaste lotnisko, o ile jest skoszone bardzo krótko nie ma problemu, w innym przypadku ( duża trawa tudzież pozostałości po kosiarce ) to już warto się zastanowić czy jest sens jakiegokolwiek startu a o lądowaniu już nie wspominam. Tak więc walka z myślami nadal trwa. Czekam na kolejne filmy 1
robertus Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 Wszystko fajnie ale 4min. to dość krótka zabawa jak na taki model.To raczej standard dla EDF. A tu przy oblocie lepiej było krócej latać dla bezpieczeństwa.
Atomizer Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 Model jest dość ciężki...5,5kg ale to tez chyba standard
Francka Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 Tak jak pisał Robert posłuchaj fachowca od EDF na temat zasilania . Robisz pakiety bezpieczniejsze i dłużej latasz .
tytan12 Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 Hehe,ciekawy patent do czyszczenia grota lutownicy,kiedyś używało się "salmiaku'",muszę to wypróbować.
AKocjan Opublikowano 20 Września 2021 Autor Opublikowano 20 Września 2021 11 godzin temu, Atomizer napisał: Model jest dość ciężki...5,5kg ale to tez chyba standard @Atomizer tak ciężki, ale dzięki temu lata makietowo , pięknie się prezentuje w powietrzu. Znacznie lepiej od mojego F-4. Duża masa również ułatwia pilotaż. Model pewnie się pilotuje - bezwładność robi robotę @sbogdan1 To fakt, trawa przeszkadza, a modele EDF potrzebują długiego rozbiegu (w porównaniu do napędu śmigłowego). W przypadku F-4 jak i zarówno miga 29 startuję na mocy maksymalnej :D, dopiero podczas wznoszenia redukuję ciąg. Taki proceder strasznie wysysa akumulatory :D. Ale za to dźwięk dwóch turbin 80 mm (MiG'a) wynagradza wszelkie wady :D. Lądowanie to mniejszy problem, trawa nawet pomaga skrócić dobieg. Oczywiście lądowisko musi być w miarę równe . Dziękuję i pozdrawiam @Francka ciekawa sprawa z tymi akumulatorami. Zainteresuję się tematem
Rekomendowane odpowiedzi