Skocz do zawartości

Gee Bee ver. E parkflyer


sławek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Tytuł został zmieniony na Gee Bee ver. E parkflyer

Skoro  Patryku chcesz "wyścigi" to muszę  podrasować "napęd".... 

 

Pseudo cylindry  które widzicie na zdjęciach w pierwszym poście  oklejone dodatkową  warstwą depronu 3mm dla utworzenia "głowic" i owinięte dratwą dla efektu żeberek .

Białe rurki po bowdenie oklejone srebrną taśmą wklejone jako popychacze zaworów  .

 

 

 

368205671_6529968823755169_2831089616535632949_n.jpg

368281368_1043558200344176_3298604888088527274_n.jpg

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Założyłem sobie już na samym początku profil wklęsły ....ale rozwiązania budowy skrzydła częściowo zapożyczyłem z konstrukcji typu  "Armin" a "łamana" górna linia profilu może się kojarzyć z FliteTest. :)

 

Dźwigar gł. to płaskownik węglowy 6x1 plus wklejony w wewnętrzną warstwę w skrzydle,  listewki sosnowe na spływie i krawędzi - te ostatnie zastosowałem nie dla dodatkowego usztywnienia konstrukcji a dla zabezpieczenia między innymi przed gumą na którą skrzydło będzie przyczepiane.

 

Aktualna waga   pokrytego folią i taśmą pustego modelu to ~190g - teoretycznie jak dojdzie wyposażenie ,  podwozie ..  to spodziewam się  wagi w okolicy  450g do lotu i obciążenia ~ 22.5/dm  , przy konfiguracji  na 3S .

wing gee.jpg

371788681_205979208944557_8227086905500809015_n.jpg

371514093_2526253797552738_1150621608724463182_n.jpg

371747294_676314170746545_2558755720028694080_n.jpg

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.