no dobra to kilka fotek z postępów prac:
zaczęło sie od wręgi silnikowej w której naniosłem mocowanie mojego silnika:

potem wyciąłem otwory pod moje serwa oraz dołożyłem od siebie mięsa pod śruby (otwory naciąłem śruba i zagruntowałem cjaniakiem):


potem zacząłem składać przód kadłuba:

wymierzyłem pozycje otworów pod Bowdeny:

ułożyłem Bowdeny:

dołożyłem drugi boczek, połapałem cjanakiem do podstawy i wkleiłem wzmocnienia pod mocowanie centropłata,

zamocowałem gniazda śrub wkręcając je metalowa śrubą od zewnątrz (przednie trzeba oszlifować do wręgi)

dołożyłem kolejne dwie półki:

wkleiłem zakończenie przodu:

oraz tyłu:

przypomniałem sobie o suportach zastrzałów:


przygotowałem wręgi:

i złożyłem je z resztą kadłuba:

tak przygotowany zestaw sprawdziłem pod kątem przylegania i połapałem cyjanoakrylem:

po dołożeniu pozostałych wręg, wyciąłem 5mm listewki z 3mm balsy:

i przyszpiliłem kadłub do deski montażowej:

dołożyłem podłużnice i połapałem rzadkim cyjanoakrylem, elementy poważniejsze (wręga silnikowa, wzmocnienia, ważniejsze węzły konstrukcji) podlałem średnim cyjanoakrylem

złożyłem górną pokrywę:


i dolną:

na tym etapie komentarze:
- wzdłużne "ramy" kadłuba maja błąd w kształcie zakończenia - trzeba podszlifować
- w dolnej klapce wg instrukcji wszytko jest sklejkowe a jedna rama jest balsowa
- nie wszystkie elementy w grubej balsie są przepalone ale do ogarnięcia
- na przyszłość sugerował bym mostki robić TYLKO zgodnie z kierunkiem słojów
Użytkownik Tomasz D. edytował ten post 11 luty 2017 - 00:15
edytowano z powodu niechlujnej pisowni