ahaweto Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Cacko :shock: . Nie szkoda ci będzie wypuścić go w powietrze ? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Mija prawie rok i wreszcie Bronisław wzniósł się w przestworza a tym kilku kibicom i Markowi (za pilotów) byłem winny temat zakończyć . Poleciał i wrócił -odbyło sie be sensacji -śmigła przeciw bieżne (lub przeciwne jak kto woli) czyli lot bez pochyłów i z ochoczym zakręcaniem w obie strony . -Zwrotność troszkę słaba-zmiana oczek w orczyku powinna przynieść poprawę . -Szybuje rewelacyjnie –bałem się że mi łąki zabraknie -lot za to bardzo stabilny by nie rzec pompatyczny –ciekawe wrażenie ale nie pasujące do tej maszyny Ale jest i łyżka dziegciu -silniki-jak się obawiałem są za słabe i lot na 2/3 to lot na rzęsach mimo dorobionego domowym sposobem chłodzenia i mimo mniejszych śmigieł od zalecanych silniki gorące (pakiet 2200mah 20-30C też cieplutki) jakies propozycje co do napędu? (mocowane za wręge) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Gratulacje. Ja wlasnie rozpoczytam prace nad dużym Bronco. Na oko tak 2,5m rozpiętości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Bronco Sławka zawitał do mojego hangaru. Chodził mi po głowie model dwusilnikowy, miała być Orka, a jest Bronisław. Model bardzo ładnie się prezentuje, aż oczy mi się zaświeciły gdy go pierwszy raz zobaczyłem. Spróbuje go wykończyć podobnie jak Hammerheada, na tip-top. Wręgi silnikowe są na silnik za wręgą, a ja mam emaxy 2812 i nie wiem czy przerabiać gondolę silnika, czy dorabiać jakieś mocowanie za wręgę do emaxa, albo kupić inne silniki, tylko nie wiem jakie Na chwilę obecną wygląda tak. Waga do lotu ok 1kg znalazłem takie śmigła GWS 7x3,5x3 są lewe i prawe Silniki za wręgę (edit, poprawne silniki, dzięki Sławku) http://www.hobbyking...nner_920kv.html http://www.hobbyking...nner_Motor.html http://www.hobbyking...tor_1000kv.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8141__Turnigy_2627_Brushless_Outrunner_1200kv.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6394__SCM_3223_1550kv_Brushless_Outrunner.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6410__SCM_3223_1200kv_Brushless_Outrunner.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21479__NTM_Prop_Drive_28_26_1350KV_310W.html http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14735__Turnigy_L2206A_1650_Brushless_Motor_130w_.html a może coś innego? Albo.. do takiego koszyczka zamontować emaxa cf i w ten sposób przerobić go na montowanie za wręgę? http://www.hobbyking...otor_Mount.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Akurat to nie są silniki za wręgę a koszyk który by pomieścił silnik wewnątrz raczej ci tam nie wejdzie, proponował bym przełożyć oś w Emaxach .Jeśli się nie da np z powodu frezów w nie właściwych miejscach lub innego powodu dam ci "czyste " osie 3mm które będziesz mógł dopasować do innej konfiguracji silników /frezów (sam jeszcze tych nie przekładałem ale na razie nie spotkałem silnika w którym się nie da) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Akurat to nie są silniki za wręgęWszystkie silniki, które w wyposażeniu fabrycznym mają dodatkowy krzyżak do mocowania, można przykręcić "za" i "przed" wręgą. Wymaga to tylko przesunięcia wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Ten krzyżak umożliwia montaż bez przesuwania wału. Do niektórych silników można je dokupić osobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Ten krzyżak umożliwia montaż bez przesuwania wału. Do niektórych silników można je dokupić osobno. Znowu nie masz racji, bo służy on do przykręcenia silnika przed wręgą, w sytuacji kiedy nie ma możliwości wkręcenia srub od tyłu. Dla przykładu: spróbuj przykręcić ten silnik za wręgą, nie przekładając wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Nie o takim montażu mówię. Są montaże, obudowujące silnik w formie klatki i w ten sposób przenoszące otwory montażowe na drugą stronę silnika. Zresztą, nie jest wielkim problemem zrobić coś takiego samemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Kombinujecie jak konie pod górę .Są silniki które w zestawie mają odwrotny montaż wraz z piastą przystosowaną do przykręcenia do wirnika. tego silnika Turnigy bez przesuwania wału nie zamontujesz za wręgą (przebicie osi to dość prosta sprawa).Dodatkowe łoże o którym wspomniał Madrian to dodatkowa waga ale w tym wypadku i tak to nic nie da.Tu nie chodzi o otwory a o oś z odpowiedniej strony.Nie włożysz go do środka łoża,bo musiało by być większe niż średnica silnika,a takiego już w tym modelu nie zamontujesz.Dodatkowo skrócisz długość wału i piasty też nie zamontujesz.Jak się nie obrócisz to d... z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Doszedłem do wniosku, że jednak zostawię wręgę i kupię nowe silniki z montażem za wręgę. Macie może jakieś sprawdzone silniki z HK, które pasowałyby do Bronka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Robertus jesli chodzi o silnik emax Cf2812 to jaki problem założyć go za wręgą? Jedynie w wirniku trzeba przesunąć oś, zdjąć zawleczkę i po krzyku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Próbowałeś to zrobić? Zdradź sekret. Odkręciłem wszystkie imbusy i zawleczki i nawet młotkiem nie mogę przesunąć ośki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Oczywiście, ostatnio prostowałem oskę w swoim quadkopterze wyposażonym właśnie w takie silniki. Ośka faktycznie jest ciasno spasowana i dlatego wirnik po zdjęciu ze statora trzeba podeprzeć rurką bo można pogiąć te trzy ramiona i wtedy będzie problem I oczywiście najlepiej jest wykręcić zupełnie tę śrubkę imbusową bo ona wchodzi we wgłębienie w ośce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Mam jednego zepsutego emaxa i jego "morduję" Spróbuję mocniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 imo lepsza metoda od mlotka jest imadlo ktorym wciskasz cos o minimalnie mniejszej niz os srednicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Czy ktoś spotkał się z tym silnikiem? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__23769__2725_Brushless_Outrunner_Motor_1600kv.html Szczerze nie wiem gdzie przód, a gdzie tył. Ma byc montowany za wręgą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darqo Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Z tego co widać przód masz tam gdzie kable, ale silniczka nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Z tego co widać przód masz tam gdzie kable, ale silniczka nie znam. Chyba precyzyjniej byłoby, że to część nieruchoma . Za to pojęcie - przód silnika - po bardzo zmienne pojęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 W kontekście montażu za wręgą interesuje mnie aby "przód" był nieruchomy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi