bzik4 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Popularne Mikrosilniki Spalinowe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Popularne Mikrosilniki Spalinowe :wink:ooops :lol2: Dla porządku zatem wklejam skan instrukcji: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Bo ja sobie tego dopasowałem, ale to pewnie inny model :wink: Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BB Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Bo ja sobie tego dopasowałem, ale to pewnie inny model :wink: Uzyskanie 0.13 KM maksymalnej mocy z 2.5cm3 przy tak wyglądajacym siniku byłoby nie lada sztuką. :wink: Po za tym w książce są wymiary wskazujace na skok dużo większy niz średnica. To pewnie Fegad z lat 50 tych. No i jeszcze "guru" Schier nigdy nie zaliczyłby silnika ze zdjęcia do "popularnych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Książka "Popularne Mikrosilniki Spalinowe" to okrojone wznowienie "Miniaturowych Silników Spalinowych". A "Miniaturowe...", to książka napisana jeszcze w latach 60., a nieco uzupełniona w 70. Fegad o którym mowa, to już lata 80. Natomiast Fegad z tabelki, to druga połowa lat 40. i na dodatek samozapłon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jager Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 No i ja taki samozapłon 2,5 Fegad mam niedawno temu nabyłem i jest ich podobno kilka w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 prosimy więc o zdjęcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jager Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Oj gdybym potrafił wstawiać foto to owszem ,ale różnica między żarowym, a samozapłonem jest w głowicy .Posiadam obydwa.Samozapłon mam z niekompletnym mocowaniem śmigła i tam też była mała różnica(Inny kształt kołpaka) w stosunku do żarowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Nie jest to takie trudne, ale jeśli nie chcesz się w to bawić to podeślij mi fotkę na maila i ja ją wstawię, maila podałem na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Oj gdybym potrafił wstawiać foto to owszemJak to zrobić masz opisane tuhttp://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=9460&postdays=0&postorder=asc&start=15 i tu http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=409&highlight=jak+wstawi%E6+fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Natrafiłem na pewien ślad dotyczący silnika o który pytał Paweł Praus na piątej stronie tego wątku: http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=4544 Co prawda tego konkretnego silnika nie znalazłem, ale jego cechy konstrukcyjne i technologia budowy pozwalają sądzić, że być może jest to amerykański TWA (Theobald Wisniewski Association), lub jego kopia. Swoją drogą polskie nazwisko jednego z konstruktorów mogło zasugerować, że jest to polski silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swift Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Musze przyznac ze to dla mnie tez zagadka ...slyszalem juz kilka nazw tego silnika(Bredschneider,Piatkowski i jeszcze jedno nazwisko) ... ale nikt nie wiedzial na 100% nawet w literaturze nic nie znalazlem ...a moze to CEZAS ? Według informacji u W.Schiera, Włodzimierz Bredsznajder z Łodzi, wyprodukował serię silników o pojemności 1,5 ccm. Ciekaw jestem, jaką pojemnośc mają silniki, które pokazali Paweł i Mask ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 MASK - dziwny troche ten motorek z obrazka. Wszystko jest slicznie, wyglada bardzo wyczynowo ale umieszczenie gaznika (w osi) sugeruje ssanie membranowe - wysoce nieefektywne i w czyms wyczynowym zupelnie nie na miejscu. Na pewno nie ze stajni Billa Wisniewskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jak dla mnie, trochę dziwnie umieszczony rozpylacz- nie w osi gardzieli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Czeste rozwiazanie, szczegolnie w silnikach o duzej mocy jednostkowej czyli wyczynowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Silniczek zasilany jest przez stawidło tak jak wszystkie wyczynowe silniczki z tylnym gaźnikiem....z membraną to on nie ma nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Silnik z dyskiem nie powinien miec gaznika w osi, zgodzisz sie ze mna Pawel? Chyba ze pokrywa karteru ma jakis cudaczny kanal. Wyciecie w dysku zdecydowanie nie jest w osi. Chyba ze czegos nie wiem. Jezeli tak to z czystej ciekawosci zapytam - czego nie wiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Dysk to dysk, a stawidło to stawidło wot i cała różnica.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Tak latwo sie mnie nie pozbedziesz - co znaczy stawidlo? Cos w ksztalcie garnka z wycieciem w sciance? Cos takiego w OPS-ach uzywano i w niektorych HP. W OPS faktycznie gaznik byl w osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Tu masz schemat takiego rozwiązania.... Identyczne rozwiązanie jest stosowane w popularnym KMD-2,5. a tak to wygląda np. w OS-ie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi