robloz Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Opublikowano 23 Marca 2013 Zastrzały planuję zrobić tak jak podwozie tylko zamiast pręta dam pasek blaszki oklejonej sklejką. Zobaczymy jak to wyjdzie. Co do kołpaka to wiem, ale innego nie mam a na zrobienie nowego nie mam czasu. Może póżniej.
robloz Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 Używa ktoś może tego paliwa? http://www.aircombat...-four-stroke-5l Ewentualnie jakie inne używacie do 4-taktów. (Irek polecił Yamada 20%, ale czy nie przeszkadza, że jest więcej nitro niż zaleca instr.-15%) PS. Straszne braki paliwa do 4-takt.
f-150 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 np.Byron 10% 4T,lub 15% jeżeli chcesz.,Modeltechnics Contest 10%.Yamady nie polecam,jest dedykowana tylko do tych silników i to nie tylko ze względu na ilość nitro
Lech Mirkiewicz Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Od kilku lat latam na Technics pro power ,przetestowałem wiele paliw i to uważam za bardzo dobre. Silniki są czyste, olej nie zakleja iglicy jak w contest ,łożyska gładkie i zero śladów korozji jedyna wada to zapach spalin, okropny http://www.riku.com.pl/towar/p/id/2851/kontekst/4182/
robloz Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 Właśnie paliwo Byron 15% chciałem kupić, ale jest niedostępne aktualnie w sprzedaży .
f-150 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Jeszcze jedno zostało http://www.marvio-rc.pl/paliwo-byron-15-premium-18-blend-1-galon-3-8-l,3,62,744
robloz Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Opublikowano 28 Marca 2013 To z linku jest akurat do dwutaktów, ale następne jest już 4-taktów. Tak nawiasem mówiąc one się czymś różnią? Złożyłem dzisiaj wszystko w całość, pomierzyłem i oto co wyszło: powierzchnia-50.85 dm2 (w/g programu do wyznaczenia środka ciężkości) waga do lotu będzie ok 3500g = 68g/dm2 Przy okazji wyznaczyłem środek ciężkości i się okazało, że model się wyważy bez dodatkowego balastu (tylko samym wyposażeniem) z czego jestem b. zadowolony.
Irek M Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 np.Byron 10% 4T,lub 15% jeżeli chcesz.,Modeltechnics Contest 10%.Yamady nie polecam,jest dedykowana tylko do tych silników i to nie tylko ze względu na ilość nitro Do tych - znaczy do których ? Robert - ja nie polecałem Tobie Yamada 20%, wspominałem ttylko na jakich paliwach latałem. Yamada była tylko do OS FS 91, a i tak - jak pisałem robiłem nim dolewki do innych paliw. ASP bardzo dobrze pracuje na wspomnianym Contest 10% i Artic Glow - jesli jeszcze jest. Będzie też pracował na każdym innym o odpowiedniej zawartości oleju i nitro. To jest masa już gotowego do lotu czy tylko samego płatowca? jesli już gotowego to nie jest żle przy tej rozpiętości i obciążeniu powierzchni.
robloz Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Opublikowano 28 Marca 2013 Robert - ja nie polecałem Tobie Yamada 20% Rzeczywiście ,przepraszam, żle zrozumiałem.
f-150 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Irku do Yamady,ponieważ te silniki wyposażone są w pompę i regulator ciśnienia umieszczone na wale i rodzaj użytych olejów jest inny. Robert paczka gotowa z rabacikiem
robloz Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Opublikowano 28 Marca 2013 To jest masa już gotowego do lotu czy tylko samego płatowca? Aby dokładnie odpowiedzieć poważyłem wszystko: model, silnik z łożem, laminatowe osłony silnika, zbiornik paliwa + 4 serwa, koła ważą 2739g. Dojdzie jeszcze pokrycie litespanem skrzydeł , malowanie, pakiet zasilania i oczywiście paliwo (o czymś zapomniałem?) to wyjdzie chyba nawet mniej niż podałem.
Pit Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Aby dokładnie odpowiedzieć poważyłem wszystko: model, silnik z łożem, laminatowe osłony silnika, zbiornik paliwa + 4 serwa, koła ważą 2739g. Dojdzie jeszcze pokrycie litespanem skrzydeł , malowanie, pakiet zasilania i oczywiście paliwo (o czymś zapomniałem?) to wyjdzie chyba nawet mniej niż podałem. Z wagą ok. 3kg ten silnik będzie sobie nieźle radził. Napewno masz 4 serwa w modelu?
robloz Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Napewno masz 4 serwa w modelu? Są 4 szt.:Serwo TowerPro SG-5010 - 39g - 5,5kg/cm dojdzie jeszcze jedno jakieś małe na silnik.
Pit Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Są 4 szt.:Serwo TowerPro SG-5010 - 39g - 5,5kg/cm Przemyśl to czy do tak fajnego modelu, w który zinwestowałeś sporo czasu i pieniędzy warto montować serwa budżetowe. Polecam obszerny wątek na temat tych serw. http://pfmrc.eu/inde...l__5010__st__20
robloz Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Dzięki za linka. Czas kupić nowe serwa, a właśnie dzisiaj zacząłem je montować. Jestem trochę w kropce, bo z kasą krucho. Czy serwa Hiteca: Hs 311,322HD lub 422 będą odpowiednie? Ewentualnie jakie inne?
Pit Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Dzięki za linka. Czas kupić nowe serwa, a właśnie dzisiaj zacząłem je montować. Jestem trochę w kropce, bo z kasą krucho. Czy serwa Hiteca: Hs 311,322HD lub 422 będą odpowiednie? Ewentualnie jakie inne? Hs322, są odpowiednie. Mam kilka sztuk 322HD mogę powiedzieć, że są trwałe i niezawodne. Wysokość masz na jednym serwie czy na dwóch?
robloz Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Na razie na jednym. Mam na dwóch bowdenach to ewentualna przeróbka na dwa to nie problem.
Irek M Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Spokojnie możesz mieć na jednym serwie. W wiekszym i cięższym spokojnie radziło sobie zwykłe Hitec standard.
robloz Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 Znalazłem w swoich zasobach dwa serwa Hs 311. Dam je na lotki, a dokupię dwa Hs 322 na wysokość i kierunek.
Pit Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Serwa Hs 322 są ok ale w podobnej cenie masz Futabę S3003.
Rekomendowane odpowiedzi