Skocz do zawartości

PZL P-11c


robloz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zastrzały planuję zrobić tak jak podwozie tylko zamiast pręta dam pasek blaszki oklejonej sklejką.

Zobaczymy jak to wyjdzie.

Co do kołpaka to wiem, ale innego nie mam a na zrobienie nowego nie mam czasu. Może póżniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku lat latam na Technics pro power ,przetestowałem wiele paliw i to uważam za bardzo dobre. Silniki są czyste, olej nie zakleja iglicy jak w contest ,łożyska gładkie i zero śladów korozji jedyna wada to zapach spalin, okropny :)http://www.riku.com.pl/towar/p/id/2851/kontekst/4182/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z linku jest akurat do dwutaktów, ale następne jest już 4-taktów.

Tak nawiasem mówiąc one się czymś różnią?

 

 

 

Złożyłem dzisiaj wszystko w całość, pomierzyłem i oto co wyszło:

 

powierzchnia-50.85 dm2 (w/g programu do wyznaczenia środka ciężkości)

waga do lotu będzie ok 3500g = 68g/dm2

 

Przy okazji wyznaczyłem środek ciężkości i się okazało, że model się wyważy bez dodatkowego balastu (tylko samym wyposażeniem) z czego jestem b. zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np.Byron 10% 4T,lub 15% jeżeli chcesz.,Modeltechnics Contest 10%.Yamady nie polecam,jest dedykowana tylko do tych silników i to nie tylko ze względu na ilość nitro

Do tych - znaczy do których ? :D

Robert - ja nie polecałem Tobie Yamada 20%, wspominałem ttylko na jakich paliwach latałem. Yamada była tylko do OS FS 91, a i tak - jak pisałem robiłem nim dolewki do innych paliw. ASP bardzo dobrze pracuje na wspomnianym Contest 10% i Artic Glow - jesli jeszcze jest. Będzie też pracował na każdym innym o odpowiedniej zawartości oleju i nitro.

To jest masa już gotowego do lotu czy tylko samego płatowca? jesli już gotowego to nie jest żle przy tej rozpiętości i obciążeniu powierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest masa już gotowego do lotu czy tylko samego płatowca?

 

Aby dokładnie odpowiedzieć poważyłem wszystko:

 

model, silnik z łożem, laminatowe osłony silnika, zbiornik paliwa + 4 serwa, koła ważą 2739g.

Dojdzie jeszcze pokrycie litespanem skrzydeł , malowanie, pakiet zasilania i oczywiście paliwo (o czymś zapomniałem?) to wyjdzie chyba nawet mniej niż podałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby dokładnie odpowiedzieć poważyłem wszystko:

 

model, silnik z łożem, laminatowe osłony silnika, zbiornik paliwa + 4 serwa, koła ważą 2739g.

Dojdzie jeszcze pokrycie litespanem skrzydeł , malowanie, pakiet zasilania i oczywiście paliwo (o czymś zapomniałem?) to wyjdzie chyba nawet mniej niż podałem.

Z wagą ok. 3kg ten silnik będzie sobie nieźle radził. Napewno masz 4 serwa w modelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za linka.

Czas kupić nowe serwa, a właśnie dzisiaj zacząłem je montować.

 

Jestem trochę w kropce, bo z kasą krucho.

Czy serwa Hiteca: Hs 311,322HD lub 422 będą odpowiednie?

Ewentualnie jakie inne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za linka.

Czas kupić nowe serwa, a właśnie dzisiaj zacząłem je montować.

 

Jestem trochę w kropce, bo z kasą krucho.

Czy serwa Hiteca: Hs 311,322HD lub 422 będą odpowiednie?

Ewentualnie jakie inne?

Hs322, są odpowiednie. Mam kilka sztuk 322HD mogę powiedzieć, że są trwałe i niezawodne. Wysokość masz na jednym serwie czy na dwóch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.