Jano Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Wracając do śmigła.Asp91fs najlepiej ciągnie na apc15x4w trochę gorzej na 15x4 Bambuli , około 3.6kg ciągu, poza tym apc i bambula zajmują mniej gwintu na wale.Ten sam ciąg uzyskasz na 14x6, na 15x6 ciąg spada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Irek, ten program co podałeś to znam. Nie mogłem tyko w nim sobie poradzić z wpisaniem skrzydła. Jest z trzech części i wychodziły mi głupoty. Czy do pierwszych lotów wyważyć w/g 16% (czy jeszcze bardziej do przodu -np 18%)? Kolega Pietka z tego forum posiada plik z danymi P-11c dla rozp.2,0m. Swego czasu nawet mi go przesyłał ale nie mogę teraz znaleźć. Myślę, że mógłby Ci pomóc tym bardziej, że oblatał podobny model i ma już trochę doświadczenia w tym temacie. http://pfmrc.eu/index.php?/topic/32348-pzl-p24/page__st__40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Model ma już zamontowane wyposażenie i jest ostatecznie pomalowany. Zostały jeszcze małe poprawki i odsłonić owiewkę kabiny. Po końcowym ważeniu wyszło 4 kg. bez paliwa. Wyważył bez ołowiu ( tylko pakietem na zasilaniu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ładnie wygląda. Trzymam kciuki za oblot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ja też trzymam kciuki. Bardzo mocno! Zrobiłeś już próbę ciągu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Próbę zrobię przy najbliższej wizycie na lotnisku. O wynikach poinformuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 O ciąg to tu w ogóle nie ma co sie martwić. Jeśli model waży 4kg plus jakieś 200g paliwa, a podawany przez kolegów ciąg statyczny (jest bardzo znany program do obliczania ciągu spaliny) ok 3,5kg to o czym tu mowa model wystartuje jak burza. W locie w ogóle nie odczujesz masy. W moim Pfalz'u o masie do lotu chyba 3,5kg siedział ASP FS 80 i nie było najmniejszych problemów ze startem: Chciałem wstawić film ze startu ale mam dopiero w locie i lądowanie więc nieistotne dla tego tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Model ma już zamontowane wyposażenie i jest ostatecznie pomalowany. Zostały jeszcze małe poprawki i odsłonić owiewkę kabiny. Robercie szachownice na spodniej stronie nie miały białych pól tak jak to się najczęściej spotyka. Były błękitne tak jak cała spodnia powierzchnia skrzydła. Podobnie w tym okresie znakowane były Karasie. Pisałeś, że będziesz latał w zawodach więc sędziowie zwrócą zapewne na to uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Co do szachownic na dolnej części to się zgadza (były malowane tylko czerwone pola). Na majowe zawody się nie załapałem więc nie ma to już teraz znaczenia. Jak model będzie jeszcze cały po oblocie, to do przyszłych zawodów chcę zmienić poszycie płatów z litespanu ( trochę mnie denerwuje pozapadane poszycie) na balsę to wtedy będą już oznaczenia prawidłowe. Filmik z zawodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Model ulotniony?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Jeszcze nie. Muszę dokonać jeszcze ostatecznej regulacji. Czekam też na odpowiednie warunki (i trochę odwagi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 mam pytanie do użytkowników Futaby 6EX. Jak ustawić miksery tak aby mieć lotki na dwóch oddzielnych kanałach. Walczę z nimi i nic mi nie wychodzi. Chyba że nie ma takiej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicherek899 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Wrzuc jakies nowe fotki moddelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Model się nie zmienił od poprzednich fotek. Planuję w najbliższym czasie oblot, to będą fotki z lotniska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 mam pytanie do użytkowników Futaby 6EX. Jak ustawić miksery tak aby mieć lotki na dwóch oddzielnych kanałach. Po włączeniu funkcji FLPR ustaw ją na (+/-)0%, a EPA na 100% w kanałach 1 i 6 w obu kierunkach, czyli +100% i -100% ....i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Wielkie dzięki. Działa jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicherek899 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 kurde czemu on ma tak dziwnie te szachownice na górze? Wiem, że tak jest oryginalnie, ale tak słabo to wygląda. Nie lepiej byłoby zrobić symetrycznie? Na końcach każdego skrzydła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 kurde czemu on ma tak dziwnie te szachownice na górze? Wiem, że tak jest oryginalnie, ale tak słabo to wygląda. Nie lepiej byłoby zrobić symetrycznie? Na końcach każdego skrzydła? Qrde czemu on (Ty) tak dziwnie piszesz (głupio). Wiem, że wiesz ale chyba nie wiesz dlaczego tak były w oryginale i dlaczego kolega wykonał tak samo w modelu. A nie lepiej byłoby byś jeszcze raz przeczytał ten temat? Wtedy dowiesz sie dlaczego kolega tak zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Z tego samego powodu, z jakiego na dole kadłuba kanadyjskich F-18 maluje się lipną kabinę. http://www.hyperstealth.com/ADP/AIR_CF-18_Reverse_Cockpit_lg.jpg Dla zmylenia przeciwnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 zgadza się, że dla zmylenia przeciwnika. Celowalbys odruchowo między znaki, najbardziej rzucające się w oczy, a tam pudło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi