robertus Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Jak zwykle Sławku jesteś skormny, tymczasem swoją fokę zamierzasz prasować przez papier do pieczenia aby pozbyć się porowatości EPP. Mój kadłub jest ledwo co przeszlifowany i nie prasowany, nie mam cierpliwości do takiego dopieszczania. Tymczasem obliczyłem Środek ciężkości. Środek na oko, czyli 1/4 cięciwy przy kadłubie wypada przy 70mm, czyli tez gdzies w powyzszym zakresie.
JacekCichy Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 model wyszedł świetnie będzie podwozie?
robertus Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Nie przewiduję w tym momencie. Nawet klapy sobie odpuściłem. Model będzie miał obciążenie skrzydła ok 40g/dm2. Nie ma sensu stosować klap, a lądować będzie na podwieszanym zbiorniku paliwa, w trawę. Choć może mnie najdzie zrobienie podwozia w dalekiej przyszłości.
Patryk900 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Mimo, że nie przepadam za żółtymi samolotami ten przypadł mi do gustu zastanawiam się tylko czy aparat tak zniekształcił zdjęcie czy ten kadłub ma być jaby wygiety do dołu czy mi się wydaje przez ten wlot powierza pod śmigłem ?
Bartek Piękoś Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Bardzo rasowo wygląda. Zazdroszczę. Chciałoby sie zobaczyc na żywo.
robertus Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zrobiłem pomiary silnika ze śmigłem 11x6. Na stole maksymalny pobór prądu to 35A, Na marginesie, ciekawe, że w specyfikacji na śmigle 12x6 pobór prądu jest 24A. Jak oni robią te specyfikacje? Przy czym tak od 70-80% gazu ciągu już jest porównywalnie do wagi modelu, która wynosi w tej chwili 1050gram bez pilota i osłony kabinki. Czekam teraz na kabinkę. Chciałbym już zobaczyć go w powietrzu.
marek rokowski Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 hejka jutro wysyłam kabinki
robertus Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Kabinka dotarła jednak moje przeróbki czynią ja nie przydatną. Zobrazuję to zdjęciem. Jak wiecie ściąłem trochę pianki bo kadłub za kabina był zbyt spiczasty a kabinka była tłoczona wg formatek. Dodatkowo wiatrochron jest kanciasty a moja wersja ma gładką, półokrągłą szybę. Nic to trzeba sobie radzić, poszedłem do biedronki. Trzeba się napić. A potem pieczemy w piekarniku w 200stopniach. Pierwsze przymiarki do kadłuba.
robertus Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 W sumie to tylko na kabinkę czekałem. Ramki zrobiłem powiększając odpowiednie części z wycinanki MM. Tomahawk jest już gotowy do oblotu. Parametry: Waga 1090gram Śmigło 11x6 Silnik Hextronic DT900 kV900 Zasilanie 2x3S1300mAh połączone równolegle Wyważyłem do oblotu na 65mm od krawędzi natarcia I w całości Starałem się zrobić samolot, który operuje na pustyni, w kurzu, burzach piaskowych, a startuje w chmurze fruwających kamieni i piasku, które ścierają wszystko w mgnieniu oka. Jest też podwieszany zbiornik paliwa, na którym zamierzam lądować
robertus Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jeszcze, żeby pokazać skalę, jedno zdjęcie. 2
Bartek Piękoś Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Bardzo świetny! Rozumiem, ze czekasz już tylko na dobrą pogodę?
_BRODA_ Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Ekstra wygląda! Chciałbym ściągnąć malowanie do swojego kombata jeśli można? Możesz podać jakimi farbami i jakimi odcieniami malowałeś go?
robertus Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Nie ma problemu, przecież ja tego nie wymyśliłem. Schemat masz na pierwszej stronie. Przeprowadziłem małe rozpoznanie w temacie barw. W skrócie to Tomahawki na pustynie przybywały w malowaniu standardowym, brązowo-zielonym. Na miejscu był przemalowywany zielony na Middle Stone a spód na Azure Blue. O tych farbach są całe wywody na forach, który lepszy i który ma prawdziwszą barwę. Ostatecznie proponuje się kolory jakich użyłem w swoim. H29, H225, H157 Dam Ci też kalkomanię jeśli nie masz. Plik w Wordzie, można skalować znaki wg potrzeb P40decals.doc Potrzebna jest czcionka RAF, którą również załączam, zainstalujesz przyda się do innych "anglików" rafww2851.zip Wnętrze kabiny p-40 kokpit.doc A takich ramek użyłem kabina.doc
Patryk900 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Kawał bardzo ładnej maszyny! Nie wiedziałem, że da się tak ładnie odwzorować uszkodzenia lakieru na piance super
sławek Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Rozumie że uśmiech Roberta na zdjęciu to "szczeki2 "? Dziś mamy pogodę- nie zdziwię się jak Robert jeszcze go oblata -ja bym nie mógł się doczekać na jego miejscu....na oko widać że samolot chce "gryźć" powietrze . PS zamiast wnętrza kabiny podstawiłeś plik z ramką
rajaner Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Model bardzo ładny tak i wielkość odpowiednia a w locie będzie wyglądał super. Co do oblotu to nie mam wątpliwości będzie udany. Andrzej.
_BRODA_ Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Robertus dzięki za wyczerpujące informacje i materiały dodatkowe.
JacekCichy Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Szkoda że nie będzie podwozia, bo model wyszedł świetnie, a malowanie i zabrudzenia jeszcze lepiej Powodzenia w oblocie.
Rekomendowane odpowiedzi