piotralski Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Dzięki Ryszard za cenne sugestie! Biorąc pod uwagę że na śmigle 15x13 mam prawie 650W, chyba lepiej pozostanę przy tym co mam. Jak pisałem wcześniej nie chodzi mi o osiągnięcie 100% tego zestawu. Ten zapas na pewno pozwoli mi na dłuższą eksploatację przekładni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard_I Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Nie używałem przekładni Mega więc nie wypowiem się w tym temacie. Jednak firma znana jest z produktów dobrej jakości, mam na myśli silniki. Twoja decyzja co do pozostania przy tej konfiguracji jest jak najbardziej słuszna. Dobrze jest mieć pewien margines bezpieczeństwa, w szególności przy pierwszych lotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Dobrze jest mieć pewien margines bezpieczeństwa, w szególności przy pierwszych lotach. I to oddaje sedno tego, co chciałem napisać poprzednio. Zawsze łatwiej dokupić/zmienić śmigiełko za 4 dychy niż napęd za 7 stówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Podmieniłem wcześniejsze screeny z testów - teraz widać parametry pakietów podczas prób... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 to może jednak pokusisz się sprawdzić ciąg na wadze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Mario, zdzwonimy się jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Chyba masz źle ustawione ilość pól magnetycznych i nie zadeklarowałeś przekładni - obroty są nierealne. - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Maksymalne obroty dla Kiry to 50tys. Jak je przekraczasz to nie jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 To jest 6-cio polowy innrunner (Mega) - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 O w dusze! Cos modele Piotra i silniki mi sie pomieszały. A tak to masz zdecydowanie racje Widać to juz była ta godzina ze pisze bzdury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Chyba masz źle ustawione ilość pól magnetycznych i nie zadeklarowałeś przekładni - obroty są nierealne. - Jurek Jak zwykle masz rację Jurku. Dzięki za czujność! PS Nie zwróciłem uwagi, skupiając się na mocy napędu oraz obciążeniu i temperaturze regulatora... PS Już powinno być ok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Ma ktoś numer do wist model? Jak tak to bym prosił na pryw. Z góry dzieki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jak Witek nie odpisuje na maile, to znaczy ze robi cos ważnego Na pewno odpisze. Prędzej czy pozniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Dokładnie. Ja czasami czekałem na odpowiedź parę dni. Spoko na pewno odpisze. A jak nie to się przypomnij bo może do spamu wpadł Twój mail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Skąpicie numeru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jak nie ma na stronie to znaczy ze prywatny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Z tego co pamiętam to porozumiewałem się chyba tylko via mail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Marek pokasuj swoje PW bo nie idzie do Ciebie nic wysłać. To jest jakieś chore ograniczenie z tymi mailami na PW. Człowiek chciałby zostawić sobie wiadomości na PW bo są ważne a tu nie można i musisz kasować bo inaczej nic do ciebie nie przyjdzie. Bezsens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Koledzy, stuknijcie tu http://pfmrc.eu/inde...z-obsluga-forum Kawy, herbaty? Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Faktycznie byłem załadowany do pełna A jak Konrad twój Falkonik?cały czas w dobrej formie? Sorki Piotruś za śmieci w temacie Jak ktoś ma moc niech je usunie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi