TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 http://www.koczargi.waw.pl/lotnisko.cfm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Koniecznie film z oblotu bo mega ciekawi mnie projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Pytanie do mądrzejszych: W tym modelu silnik pracują przeciwbieżnie. Ale, czy kierunek obrotów ma znaczenie? I jakie? Nie znalazłem żadnych wytycznych.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kicior Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 W temacie kierunku obrotów nie powiem słowa, ale za to wspomnę, iż miałem dziś przyjemność zobaczyć zarówno Piaggio , jak i pozostałem modeleTomasza. Piaggio jest w rzeczywistości większy niż wydawał mi się na zdjęciach, ale przede wszystkim tak go "wychuchał", wrzucił do niego tyle rożnych fajnych patentów i elektroniki, co ja ja do swoich wszystkich modeli razem wziętych. Sam lubię bardziej akrobaty, ale to Piaggio, to prawdziwe cudeńko. Czekam czwartkowego oblotu i trzymam kciuki ! Poza tym zazdroszczę pomieszczenia do oddawania się pasji modelarskiej - jest tam chyba wszystko o czym można zamarzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Andrzeju, dziękuję. Ale co do obrotów, to ciekawi mnie strumień zaśmigłowy. Powierzchnia SK jest mała, zatem zapewne konstruktor przewidywał wpływ strumienia zaśmigłowego na skuteczność SK. Stąd moje pytanie, jaki kierunek obrotów będzie skuteczniej działał na SK? Ja niestety nie potrafię sobie tego zwizualizować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 tu chyba nie ma jakichs sztywnych regol.... szczegolnie co do steru kierunku, u ciebie ster wysokosci jest wyzej co moze miec jakis zwiazek z kierunkiem obrotu silnikow, wyjdzie w praniu - jakos tak intuicyjnie wolal bym zeby smigla krecily sie na zewnatrz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Gdzieś widziałem taką symulację, ale nie mogę jej znaleźć. Źe w zależności od kierunku obrotów strumień zaśmigłowy albo idzie do kadłuba, albo od kadłuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Gdzieś widziałem taką symulację, ale nie mogę jej znaleźć. Źe w zależności od kierunku obrotów strumień zaśmigłowy albo idzie do kadłuba, albo od kadłuba. to by sie zgadzalo z moja intuicja, choc dalej efekt bedzie dla steru wysokosci nie kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Zamykamy kadłub. Co zostało źle zrobione, zostanie źle zrobione. W środku niedostępnym .DSCN7684 by TeBeWAW, on Flickr Podsumowując, to kadłub jest w zasadzie laminatem. Wewnetrzna warstwa z depronu 6mm, zewnętrzna z czarnego EPP 10/6mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 On ma rzeczywiście jakiś taki smutny wyraz twarzy. Muszę przed oblotem dodać mu optymizmu DSCN7686 by TeBeWAW, on Flickr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 I jeszcze ostatni film przed oblotem. Oglądać z dźwiękiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 On ma rzeczywiście jakiś taki smutny wyraz twarzy. Muszę przed oblotem dodać mu optymizmu Naklej wydrukowane szczęki rękina na dziobie. przez kanardy wygląda jak rekin młot. I jeszcze ostatni film przed oblotem. Oglądać z dźwiękiem. Co to tak gra na początku. Mógłbyś zrobić muzykę z tego Jak tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masło Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Albo tak jak tu: https://www.youtube.com/watch?v=dmoDLyiQYKw Tyle, że na serwach i silnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 A czy w docelowym modelu udałoby Ci się cięgna steru wysokości wsadzić pod płat? Ładniej by wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 W docelowym modelu wszystkie cięgna w ogonie będą ukryte. Naklej wydrukowane szczęki rękina na dziobie. przez kanardy wygląda jak rekin młot. Piaggio nawet zrobiło prototyp drona, który nazwało "Rekin Młot" (Hammerhead). http://p1hh.piaggioaero.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 To jest wersja morska jak mi się zdaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 To jest wersja morska jak mi się zdaje. Nie. "The P.1HH HammerHead UAS Mission Management System is based on Selex ES skyISTAR® innovative technology, which redefines the concept of patrolling and ISR missions, to encompass threats that range from terrorist attacks to illegal immigration, as well as protection of Exclusive Economic Zones (EEZ), infrastructures and critical sites." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Masz stanowczo za duże wychylenia steru wysokości. Zmień połączenie na wyższy otwór w dźwigni steru. Najlepiej na pierwszy od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Krzysztofie, tak duże wychylenia steru do oblotu są ustawione specjalnie. Ze względu na brak danych co do prawidłowego środka ciężkości modelu - oraz braku danych o kącie natarcia skrzydła przedniego - ustawiłem na oblot tak duże wychylenia SK, "żeby w razie czego mi nie brakło". Jeśli oblot się powiedzie i uda się wyregulować model, to oczywiście wychylenia SK zostaną zmniejszone do "normalnych". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Duże wychylenia SW przydadzą się jedynie jeśli SC będziesz miał za bardzo z przodu. Przy tylnym wyważeniu lekki ruch SW i model będzie stawał dęba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi