dyra63 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Gratulacje ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Z wysokiego pułapu zacząłeś lądowanie... Bo nie ma klap i jest szybki. Nie doceniłem prędkości. Muszę się go jeszcze nauczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbjanik Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Tomasz- gratulacje! Udowodniłeś, że da się do przodu, czyli normalnie, oraz tyłem do przodu równocześnie. A zasuwa jak mały odrzutowiec. Super! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awot Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Gratuluję udanego oblotu! Bardzo mi się podobał start i poszukiwanie właściwego kierunku Do lądowania przydały by się kalpy albo hamulce, model ma niezłą doskonałość. Podobnie mam z moim TOTO-7, który przy lądowaniu niesie się jak diabli i ani myśli przyziemić. Rafał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Dokładna analiza zdjęć z kamery pokładowej pozwoliła mi odkryć pewne nieprawidłowości w działaniu sztucznej inteligencji pokładowej podczas startu Następne loty w sobotę (zgodnie z prognozami) - mam nadzieję, że będzie lepiej. Może zdążę dorobić klapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 niezle niezle - gratulacje, pozno to ladowanie zaczales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Gratuluję oblotu. Lubię takie nietypowe konstrukcje. Niekiedy wymagają opanowania nowych umiejętności pilotażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
302_Osh Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Gratuluję! Po obejrzeniu filmu mam jeden wniosek: sterowane przednie kółko na takiej trawie daje jedynie tyle, że przy starcie otarłeś glebę i jednym i drugim skrzydłem. Ze względu na nietypową konstrukcję samolotu będzie ciężko poprawnie wystartować z trawy. Goleń podwozia przedniego jest krotka i zawsze będziesz haczył skrzydłami. I tak z głupia frant przyszły mi do głowy dwie rzeczy, po pierwsze jakieś mini płozy pod skrzydłami lub zabezpieczenie pianki, a po drugie, podwójne przednie podwozie, jak np w Boeingu 737. Oczywiście, na asfalcie problem będzie marginalny. Takie podwozie: http://www.polot.net/samoloty/erj170/konstr5.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 ... wniosek: sterowane przednie kółko na takiej trawie daje jedynie tyle, że przy starcie otarłeś glebę i jednym i drugim skrzydłem. Ze względu na nietypową konstrukcję samolotu będzie ciężko poprawnie wystartować z trawy.[...] Goleń podwozia przedniego jest krotka i zawsze będziesz haczył skrzydłami. Bartek, czy możesz to jakoś rozwinąć? Tzn. związek między przednia golenią a haczeniem skrzydłami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Hmm, przednie podwozie i tak zamierzam wymienić, bo podczas jego produkcji popełniłem błąd i mam teraz luzy... Ale nie za bardzo rozumiem, dlaczego podwójne podwozie ma być lepsze niż pojedyncze? Myślałem natomiast o amortyzowanym przednim podwoziu, bo jest ono mało obciążone i dziób podskakuje. Chętnie wysłucham wszelkich sugestii. A co do startu... w piątek kolejne loty i wszystko wskazuje na to, że będzie lepiej. Uważni obserwatorzy pierwszego filmu (z kamery pokładowej) zapewne zorientują się dlaczego. Polecam odtworzyć początek w zwolnionym tempie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
302_Osh Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 No tak na chłopski rozum, silniki w tym modelu podczas rozbiegu dociskają nos modelu do ziemi, a nie jak przy silniku z przodu i tylnym kółku ciągną do góry. Przy każdym skręcie efekt jest taki: Podwójne koło z przodu zapobiega takiej akcji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ster wysokości był "luzem" ? A co do podwozia -efekt "trójkołowca" może zmniejszyć przesunięcie podwozia głównego bliżej SC ale to jeszcze bardziej zmniejszy nacisk na przednie kółko... niema co tu zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Sławku, dobrze przyuważyłeś, ale to nie luz SW, tylko efekt działania źle ustawionego autopilota/stabilizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
302_Osh Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 No i jakby nie patrzeć i nie kombinować, żeby zaprzeczyć moim rewelacjom na temat podwozia, to chyba załatwia temat: http://i.ytimg.com/vi/0ba3-OhzFEU/maxresdefault.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ech, chyba mi wena siadła. Podrzućcie jakiś pomysł na skrętne podwozie amortyzowane do zrobienia bez spawania i toczenia? Mam drut fi4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 W każdym trenerku masz takie ,wygięte tylko plus orczyk ze śrubką W mojej iskrze zerknij też samoróbka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Drut fi4 to żadna amortyzacja przy modelu 1650g. Chcę zrobić wahacz na sprężynce :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 aaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 np: wariant1: http://www.epf.com.tw/gallery.php?id=87 wariant2: http://www.epf.com.tw/gallery.php?id=85 zapytaj wojka googla o suspended rc landing gear i od propozycji zakreci ci sie w glowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Piotrze, kupić to wiem. Ale chcę coś samemu wystrugać. Dobra, jutro będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi