Skocz do zawartości

Szkolny EDF (po taniości)


Rekomendowane odpowiedzi

Moderowano przez Idfx dn. 21/07/2014

 

Wszelkie formy dyskryminacji (WIEKOWEJ RÓWNIEŻ) nie będą uznawane i akceptowane.

 

Przywołuję do porządku.

Przepraszam jeśli zabrzmiało to w taki sposób ale wszyscy wiemy, że tak to właśnie wygląda w wielu przypadkach :)

"Ja sobie nie poradzę ?? tak myślicie ?? no to ja wam pokażę" a potem jest lament.

Ale nie moja broszka :)

Czekam na relacje z latania :)

Jet to nie trenerek, jet to zdecydowanie mniej stabilne ustrojstwo w locie no chyba, że ... nie mam pojęcia o temacie :)

Przepraszam za "rasistowskie" podejście do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co go wgl zakładać, aby tak sobie pogadać ? Proszę Cię, na wszystko jest czas. Ochłoń, to przede wszystkim. Nie wiesz nawet co to znaczy uruchomić EDF 64 choćby w domu, zawsze gdy testowałem nowe chińskie turbiny to blokowałem model i wychodziłem na korytarz wystawiając tylko gały zza framugi. Niekiedy wibracje palce potrafią połamać gdy model w ręce trzymasz a i latają takie cuda po parę sezonów " na słowo honoru ". Polecam zwykłego pushera np. radjeta z HK który kosztuje 300 zł z przesyłką i pakietem, tani i w miarę dobry jakościowo model, ciśnie umiarkowanie szybko i daję naprawdę sporo frajdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie wiesz nawet co to znaczy uruchomić EDF 64

Tego akurat nie wiesz :)

 

Co do testowania EDF to mam sposób: Kładę model na balkonie, dobrze blokuję, wchodzę do pokoju i przez szybę wszystko uważnie obserwuje. Tak robiłem z każdym innym silnikiem.

 

 

To po co go wgl zakładać, aby tak sobie pogadać ?

Nie, żeby upewnić się czy np. turbina którą myślę zastosować ma w ogóle sens itp.

 

Przez te wasze przestrogi, może się jednak skuszę na śmigiełko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, nie każdy musi przechodzić wszystkie etapy. Możesz nawet zacząć od silnika rakietowego lub pulsacyjnego. Zachowaj tylko maksymalne bezpieczeństwo. Poradź się na forum lub lepiej zagadaj na lotnisku z właścicielami edeefów.  Nie kupuj najgorszych urządzeń a sprawdzone. Przyłóż się do wyważenia wirnika i większych obrażeń nie będzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co go wgl zakładać, aby tak sobie pogadać ? Proszę Cię, na wszystko jest czas. Ochłoń, to przede wszystkim. Nie wiesz nawet co to znaczy uruchomić EDF 64 choćby w domu, zawsze gdy testowałem nowe chińskie turbiny to blokowałem model i wychodziłem na korytarz wystawiając tylko gały zza framugi. Niekiedy wibracje palce potrafią połamać gdy model w ręce trzymasz a i latają takie cuda po parę sezonów " na słowo honoru ". Polecam zwykłego pushera np. radjeta z HK który kosztuje 300 zł z przesyłką i pakietem, tani i w miarę dobry jakościowo model, ciśnie umiarkowanie szybko i daję naprawdę sporo frajdy.

 

Tego akurat nie wiesz :)

 

Co do testowania EDF to mam sposób: Kładę model na balkonie, dobrze blokuję, wchodzę do pokoju i przez szybę wszystko uważnie obserwuje. Tak robiłem z każdym innym silnikiem.

Nie, żeby upewnić się czy np. turbina którą myślę zastosować ma w ogóle sens itp.

 

Przez te wasze przestrogi, może się jednak skuszę na śmigiełko :)

 

No, no, podoba mi się wasze podejście do testowania...

 

Ja jak włączam EDF 120 na 12 s to wyjeżdżam z miasta. Ale właściwie nie muszę bo na mieszkam na wsi.

 

Może warto zauważyć że coś jest nie tak w tych urządzeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDF edfowi nierówny. Można mieć edf w modelu co waży 500gram i sobie pyrka po niebie i można mieć rakietę na 12S.

Nie ma co demonizować EDFa. Śmigłem też można sobie palec uciąć.

Wyposażenie jak do każdego piankowca w tym rozmiarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do jakiego modelu? Wpadasz w taką sama pułapke myslowa jak Ci co Cię straszą, że rozwalisz pół chałupy. "BO TO EDF."

Edf to taki sam napęd jak każdy inny. Dlaczego uważasz, że po zmianie w modelu ze śmigła na edf to trzeba serwa też zmieniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zamierzasz kupić tą turbinę co podałeś w linku http://maximodel.com.pl/pl/p/Delta-V-480-65mm-EDF-System-4800kv/19739

To to jest podobny edf jaki ja mam, Obejrzyj sobie loty mojego skyraya i F-302 i zobacz czy  one szybko latają wg ciebie? Zasilane z 3S.

Takie prędkości to i na innych śmiglakach też mam. Na tanich serwach 9g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc oświadczam wszem obecnym że: odpuszczam sobie napęd EDF.

1.Turbiny są drogie.

2.Niebezpieczniejsze od śmiglaków

3.Bardzo wysokie obroty-trudności z wyważaniem.

4.Mało wydajne

5.Prądożerne

6.Większą prędkość łatwiej osiągnąć śmigłem.

 

Większość z was powie że mam słomiany zapał ale ja po prostu przemyślałem kilka za i przeciw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Krótki spis moich byłych modeli:

Cessna 480 Pelikan; ToTo-0; Delta 120 4 sztuki, FunJet, Hellcat ESA, skrzydło.

Każdy z nich latał i z każdym sobie radziłem, nawet z FunJetem, tyle że nie znam jego max prędkości :/

 

Dodaj że wszystkie rozbite w pył... :P

No, no, podoba mi się wasze podejście do testowania...

 

Ja jak włączam EDF 120 na 12 s to wyjeżdżam z miasta. Ale właściwie nie muszę bo na mieszkam na wsi.

 

Może warto zauważyć że coś jest nie tak w tych urządzeniach.

 

 

MISTRZOSTWO ... :)

HAHAHHAAAA ....

 

Jak będziesz testował turbinkę to daj znać bo mieszkam od Twojego sklepu 40 km To się chociaż dla bezpieczeństwa w chałupie zamknę... :)  LOL...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.