Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moderowano przez Idfx dn. 21/07/2014

 

Wszelkie formy dyskryminacji (WIEKOWEJ RÓWNIEŻ) nie będą uznawane i akceptowane.

 

Przywołuję do porządku.

Przepraszam jeśli zabrzmiało to w taki sposób ale wszyscy wiemy, że tak to właśnie wygląda w wielu przypadkach :)

"Ja sobie nie poradzę ?? tak myślicie ?? no to ja wam pokażę" a potem jest lament.

Ale nie moja broszka :)

Czekam na relacje z latania :)

Jet to nie trenerek, jet to zdecydowanie mniej stabilne ustrojstwo w locie no chyba, że ... nie mam pojęcia o temacie :)

Przepraszam za "rasistowskie" podejście do tematu.

Opublikowano

To po co go wgl zakładać, aby tak sobie pogadać ? Proszę Cię, na wszystko jest czas. Ochłoń, to przede wszystkim. Nie wiesz nawet co to znaczy uruchomić EDF 64 choćby w domu, zawsze gdy testowałem nowe chińskie turbiny to blokowałem model i wychodziłem na korytarz wystawiając tylko gały zza framugi. Niekiedy wibracje palce potrafią połamać gdy model w ręce trzymasz a i latają takie cuda po parę sezonów " na słowo honoru ". Polecam zwykłego pushera np. radjeta z HK który kosztuje 300 zł z przesyłką i pakietem, tani i w miarę dobry jakościowo model, ciśnie umiarkowanie szybko i daję naprawdę sporo frajdy.

Opublikowano

 

 

Nie wiesz nawet co to znaczy uruchomić EDF 64

Tego akurat nie wiesz :)

 

Co do testowania EDF to mam sposób: Kładę model na balkonie, dobrze blokuję, wchodzę do pokoju i przez szybę wszystko uważnie obserwuje. Tak robiłem z każdym innym silnikiem.

 

 

To po co go wgl zakładać, aby tak sobie pogadać ?

Nie, żeby upewnić się czy np. turbina którą myślę zastosować ma w ogóle sens itp.

 

Przez te wasze przestrogi, może się jednak skuszę na śmigiełko :)

Opublikowano

Bez przesady, nie każdy musi przechodzić wszystkie etapy. Możesz nawet zacząć od silnika rakietowego lub pulsacyjnego. Zachowaj tylko maksymalne bezpieczeństwo. Poradź się na forum lub lepiej zagadaj na lotnisku z właścicielami edeefów.  Nie kupuj najgorszych urządzeń a sprawdzone. Przyłóż się do wyważenia wirnika i większych obrażeń nie będzie ;)

Opublikowano

To po co go wgl zakładać, aby tak sobie pogadać ? Proszę Cię, na wszystko jest czas. Ochłoń, to przede wszystkim. Nie wiesz nawet co to znaczy uruchomić EDF 64 choćby w domu, zawsze gdy testowałem nowe chińskie turbiny to blokowałem model i wychodziłem na korytarz wystawiając tylko gały zza framugi. Niekiedy wibracje palce potrafią połamać gdy model w ręce trzymasz a i latają takie cuda po parę sezonów " na słowo honoru ". Polecam zwykłego pushera np. radjeta z HK który kosztuje 300 zł z przesyłką i pakietem, tani i w miarę dobry jakościowo model, ciśnie umiarkowanie szybko i daję naprawdę sporo frajdy.

 

Tego akurat nie wiesz :)

 

Co do testowania EDF to mam sposób: Kładę model na balkonie, dobrze blokuję, wchodzę do pokoju i przez szybę wszystko uważnie obserwuje. Tak robiłem z każdym innym silnikiem.

Nie, żeby upewnić się czy np. turbina którą myślę zastosować ma w ogóle sens itp.

 

Przez te wasze przestrogi, może się jednak skuszę na śmigiełko :)

 

No, no, podoba mi się wasze podejście do testowania...

 

Ja jak włączam EDF 120 na 12 s to wyjeżdżam z miasta. Ale właściwie nie muszę bo na mieszkam na wsi.

 

Może warto zauważyć że coś jest nie tak w tych urządzeniach.

Opublikowano

EDF edfowi nierówny. Można mieć edf w modelu co waży 500gram i sobie pyrka po niebie i można mieć rakietę na 12S.

Nie ma co demonizować EDFa. Śmigłem też można sobie palec uciąć.

Wyposażenie jak do każdego piankowca w tym rozmiarze.

Opublikowano

Chyba nie bardzo serva 9g będą ok do takiego modelu, tutaj obciążenia działające na serva są b.duże i tryby będą siadać.

Opublikowano

Do jakiego modelu? Wpadasz w taką sama pułapke myslowa jak Ci co Cię straszą, że rozwalisz pół chałupy. "BO TO EDF."

Edf to taki sam napęd jak każdy inny. Dlaczego uważasz, że po zmianie w modelu ze śmigła na edf to trzeba serwa też zmieniać?

Opublikowano

 

 

Dlaczego uważasz, że po zmianie w modelu ze śmigła na edf to trzeba serwa też zmieniać?

Nie tyle chodzi i zmianę na EDF co o zmianę prędkości modelu, a wtedy na serva działają większe siły.

Opublikowano

Więc oświadczam wszem obecnym że: odpuszczam sobie napęd EDF.

1.Turbiny są drogie.

2.Niebezpieczniejsze od śmiglaków

3.Bardzo wysokie obroty-trudności z wyważaniem.

4.Mało wydajne

5.Prądożerne

6.Większą prędkość łatwiej osiągnąć śmigłem.

 

Większość z was powie że mam słomiany zapał ale ja po prostu przemyślałem kilka za i przeciw.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Krótki spis moich byłych modeli:

Cessna 480 Pelikan; ToTo-0; Delta 120 4 sztuki, FunJet, Hellcat ESA, skrzydło.

Każdy z nich latał i z każdym sobie radziłem, nawet z FunJetem, tyle że nie znam jego max prędkości :/

 

Dodaj że wszystkie rozbite w pył... :P

No, no, podoba mi się wasze podejście do testowania...

 

Ja jak włączam EDF 120 na 12 s to wyjeżdżam z miasta. Ale właściwie nie muszę bo na mieszkam na wsi.

 

Może warto zauważyć że coś jest nie tak w tych urządzeniach.

 

 

MISTRZOSTWO ... :)

HAHAHHAAAA ....

 

Jak będziesz testował turbinkę to daj znać bo mieszkam od Twojego sklepu 40 km To się chociaż dla bezpieczeństwa w chałupie zamknę... :)  LOL...

Opublikowano

 

 

Większość z was powie że mam słomiany zapał ale ja po prostu przemyślałem kilka za i przeciw.

i warto go mieć bo potem go zatracisz jak się zniechęcisz

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.