Gość horn3t Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Będziesz matowiał czy zostanie błyszczacy?
jarek996 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Poprawiles juz cos z tym malowaniem , czy masz jakis urlopik ???
jarek996 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Ufff ....... Tak jakos nie wiedzialem o co zapytac ( dawno Cie nie bylo ) , ale Twoje milczenie tlumaczylem tak : pewnie olal malowania , poszedl sobie polatac i .... Tfu, tfu , tfu !!!
Shock Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Ale ciśniecie Sebastiana . Myślę że i tak na bieżąco Nas informuje i oblotem na bank się pochwali bo to będzie ukoronowanie tego tematu .
jarek996 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Jego wina ! Przyzwyczail nas do codziennych relacji , a tu CISZA od kilku dni
TeBe Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Dajcie chłopu spokojnie pracować. Za chwilę będziecie się domagać relacji z mycia pędzla ;-) 2
AMC Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 ... relacji z mycia pędzla ;-) Też przydatne dla nowicjuszy . Polecam zamiast mycia - hermetyzowanie podwójną torebką z grubszej folii z mocnymi gumkami. Wystarcza na 2 - 3 miesiące. Folia musi być niewrażliwa na to, co jest na pędzlu.
Konrad_P Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Sebastian nie przejmuj się tylko spokojnie pracuj. Zdjęcia nie zając nie uciekną a modelarze to ponoć cierpliwy naród więc chłopaki z pewnością dadzą radę. Pamiętaj przysłowie co nagle to po.....
AMC Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Sebastian nie przejmuj się tylko spokojnie pracuj. Zdjęcia nie zając nie uciekną a modelarze to ponoć cierpliwy naród więc chłopaki z pewnością dadzą radę. Pamiętaj przysłowie co nagle to po..... Spoko, nie ma ciśnienia, jest cierpliwa ciekawość kibiców .
jarek996 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Spoko, nie ma ciśnienia, jest cierpliwa ciekawość kibiców . Z tym ze nasza cierpliwosc ma pewne granice
AMC Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Z tym ze nasza cierpliwosc ma pewne granice Jarek, na mrozie w Malmo stoisz ? Wypij sobie grzańca z gożdzikami na mój rachunek . Sebastian, pracuj w skupieniu i powoli . No i dawaj, dawaj te fotki, kurczę . 1
Gość horn3t Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Cierpliwość to podstawowa cecha modelarza pośpiech jest wskazany w łapaniu pcheł
AMC Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Cierpliwość to podstawowa cecha modelarza pośpiech jest wskazany w łapaniu pcheł "Cierpliwość" pochodzi od "cierpieć". Więc wijemy się w bólach głodowych ciągu dalszego relacji... Sebastian, pracuj powoli, dokładnie i w niczym niezmąconym skupieniu.
jarek996 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Nie jestem ekspertem w benzynowych dwusuwach , ale chyba jest to odwieczny problem polozenia gaznika wzgledem zbiornika paliwa ....
Iras 11 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 zalewa się podczas stania bezczynnie czy podczas rozruchów?
Chuck Yeager Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Jeśli gaźnik jest sprawny a jest to gaźnik membranowy to zbiornik może być nawet wyżej a jak silnik nie pracuje to i tak paliwo nie popłynie. Spróbuj dmuchnąć w króciec paliwowy jak nie uwierzysz na słowo :-) Możesz go zamontować dowolnie - gaźnik w dół czy w górę nie ma znaczenia. Z tego co widzę to u Ciebie będzie trzeba gaźnikiem w dół ze względu na wydechy no chyba że masz zamiar je jakoś przerabiać pod względem wyprowadzenie spalin poza maskę silnika, Odpalasz go na stanowisku czy w modelu? Jak masz go teraz zamontowany i jaką procedurę odpalania stosujesz - wtedy będziemy mogli szukać przyczyny. Jak ukręciłeś ten gwint? Świecę wkręca się ręką a dopiero jak już dobrze siedzi to dokręcasz kluczem i to z czuciem. Pozdrawiam
Iras 11 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Seba za długo trzymasz na ssaniu , są silniki które potrzebujją dużo paliwa przy rozruchu ale są też silniki które prawie wcale go nie potrzebują . Ja mam ZdZ są to siliki które potrzebują bardzo dużo paliwa przy pierwszym rozruchu ale już przy następnych rozruchach nawet następujących po upływie 1/2 godziny nie muszę włączać ssania . Musisz spróbować odpalić go bez ssania , a ewentualnie przegrodę ustaw w połowie zamkniętą wówczas zobaczysz co się dzieje. Pozdrawiam
Iras 11 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Poczekaj ssanie miałeś całkowicie zamknięte jak odpalłeś ?mam wrażenie że chyba odwrotnie powinno być chyba że coś źle opisałeś
pacek Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 ssanie powinieneś mieć włączone tylko do pierwszego odezwania się silnika, jak tylko zagada to go wyłączasz i palisz już bez ssania.
pacek Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 zakładam że przy gaźniku nie grzebałeś ? a może u Ciebie jest tak ciepło, że ssanie jest zbędne , a czy masz podłączone podciśnienie z karteru do gaźnika bo na zdjeciach nie widać ?
Rekomendowane odpowiedzi