Skocz do zawartości

LA7 skala 1:5 rozpiętość 2,45


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ufff .......

Tak jakos nie wiedzialem o co zapytac ( dawno Cie nie bylo )  , ale Twoje milczenie tlumaczylem tak : pewnie olal malowania ,  poszedl sobie polatac i ....

Tfu, tfu , tfu !!! 

Opublikowano

Ale ciśniecie Sebastiana ;) .

Myślę że i tak na bieżąco Nas informuje i oblotem na bank się pochwali bo to będzie ukoronowanie tego tematu :) .

Opublikowano

... relacji z mycia pędzla ;-)

Też przydatne dla nowicjuszy  ;). Polecam zamiast mycia - hermetyzowanie podwójną torebką z grubszej folii z mocnymi gumkami. Wystarcza na 2 - 3 miesiące. Folia musi być niewrażliwa na to, co jest na pędzlu. 

Opublikowano

Sebastian nie przejmuj się tylko spokojnie pracuj. Zdjęcia nie zając nie uciekną a modelarze to ponoć cierpliwy naród więc chłopaki z pewnością dadzą radę. :)

Pamiętaj przysłowie co nagle to po.....

Opublikowano

Sebastian nie przejmuj się tylko spokojnie pracuj. Zdjęcia nie zając nie uciekną a modelarze to ponoć cierpliwy naród więc chłopaki z pewnością dadzą radę. :)

Pamiętaj przysłowie co nagle to po.....

Spoko, nie ma ciśnienia, jest cierpliwa ciekawość kibiców  ;) .

Opublikowano

Z tym ze nasza cierpliwosc ma pewne granice   :angry:

 Jarek, na mrozie w Malmo stoisz ? Wypij sobie grzańca z gożdzikami na mój rachunek  ;)

Sebastian, pracuj w skupieniu i powoli  B).

No i dawaj, dawaj te fotki, kurczę :rolleyes:.  

  • Lubię to 1
Opublikowano

Cierpliwość to podstawowa cecha modelarza pośpiech jest wskazany w łapaniu pcheł ;):P

Opublikowano

Cierpliwość to podstawowa cecha modelarza pośpiech jest wskazany w łapaniu pcheł ;):P

"Cierpliwość" pochodzi od "cierpieć". Więc wijemy się w bólach głodowych ciągu dalszego relacji... :(

 

Sebastian, pracuj powoli, dokładnie i w niczym niezmąconym skupieniu. 

Opublikowano

Jeśli gaźnik jest sprawny a jest to gaźnik membranowy to zbiornik może być nawet wyżej a jak silnik nie pracuje to i tak paliwo nie popłynie.

Spróbuj dmuchnąć w króciec paliwowy jak nie uwierzysz na słowo :-)

 

Możesz go zamontować dowolnie - gaźnik w dół czy w górę nie ma znaczenia.

Z tego co widzę to u Ciebie będzie trzeba gaźnikiem w dół ze względu na wydechy no chyba że masz zamiar je jakoś przerabiać pod względem wyprowadzenie spalin poza maskę silnika,

 

Odpalasz go na stanowisku czy w modelu? Jak masz go teraz zamontowany i jaką procedurę odpalania stosujesz - wtedy będziemy mogli szukać przyczyny.

 

Jak ukręciłeś ten gwint? Świecę wkręca się ręką a dopiero jak już dobrze siedzi to dokręcasz kluczem i to z czuciem.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Seba za długo trzymasz na ssaniu , są silniki które potrzebujją dużo paliwa przy rozruchu ale są też silniki które prawie wcale go nie potrzebują .

Ja mam ZdZ są to siliki które potrzebują bardzo dużo paliwa przy pierwszym rozruchu ale już przy następnych rozruchach nawet następujących po upływie 1/2 godziny nie muszę włączać ssania .

Musisz spróbować odpalić go bez ssania , a ewentualnie przegrodę ustaw w połowie zamkniętą wówczas zobaczysz co się dzieje. Pozdrawiam

Opublikowano

Poczekaj ssanie miałeś całkowicie zamknięte jak odpalłeś ?mam wrażenie że chyba odwrotnie powinno być chyba że coś źle opisałeś

Opublikowano

ssanie powinieneś mieć włączone tylko do pierwszego odezwania się silnika, jak tylko zagada to go wyłączasz i palisz już bez ssania.

Opublikowano

zakładam że przy gaźniku nie grzebałeś ? a może u Ciebie jest tak ciepło, że ssanie jest zbędne :) , a czy masz podłączone podciśnienie z karteru do gaźnika bo na zdjeciach nie widać ?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.